2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

IAA 2017 Frankfurt

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Voltam olyan szerencsés, hogy idén kijutottam az idei frankfurti autószalonra. azt tudni kell, hogy a kétévente megrendezésre kerülő frankfurti Nemzetközi Autókiállítás (Internationale Automobil-Ausstellung) a világ egyik legjelentősebb autókiállítása.
Egy napra mentem, reggel 7-kor indult a repülő a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről, körülbelül 90 perc repülőút után szálltunk le Frankfurtban.
Maga a kiállítás óriási területen fekszik, lényegében esélyem nem volt alig több mint 6 óra alatt bejárni, de amit tudtam megnéztem. A tömeg óriási volt, az, hogy beüljek pár autóba szinte lehetetlen volt, de azért néha sikerül bepattannom pár, a közönségnek érdektelen járműbe.
De beszéljenek a képek helyettem, nem vagyok riporter :)

(némelyik kép elfordítva jelenik meg a böngészőben, sorry)

Az AMG Project One a színfalak mögött:

A BRABUS nem csak az új S osztályt hozta el, rengeteg klasszikus autó is itt volt, tökéletesen felújítva:

A Bugatti stand sztárja egyértelműen a Chiron volt:


A Ferrari standon csupán a 812-t tudtam lefényképezni, közelébe se jutottam a többinek:

A McLaren újdonságai a napfényben gyönyörűek voltak:


A Vip Dizaym golyóálló G-osztálya, és a luxuskivitelű Sprinter/Viano eleganciája lenyűgöző volt:



Érdekességképpen találkoztam Senna versenyautójával, és Hamilton Mercedesevel idén már másodszor, mivel az idei Forma 1-en készült róluk már 1-1 fénykép:


Koncepcióautókból és különlegességekből is volt nagyon sok:




Magát a kiállítást egyértelműen egyébként az elektromos/hybrid autók uralták. Mindegyik standon több darab is volt ezekből a járművekből, viszont a Tesla nem képviseltette magát hivatalosan sajnos.



A visszaúton ne mondjam, hulla fáradt voltam, összesen 32 000 lépést mutatott a telefonom a nap végére.

Hozzászólások

(#1) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Gratula, hogy kijutottál. 6 óra az nagyon kevés szerintem, de ahogy elnézem a képeket így sok szép autót láttál. Már amennyire ezek a hétköznapi értelemben autónak nevezhetőek. :)

Sírnom kell, Istenem de ronda az a G merci... :O
A Chiron-on látszik, hogy a forma nem egy az egyben Veyron koppintás, ha oldalról nézzük a farán látszik, hogy már nem annyira gömbölyded.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#2) .Szaki.


.Szaki.
addikt

Köszi a beszámolót!

Én mindig is nagy Mercedes mániás voltam, így a cikkedben számomra elvitte a show-t a Benz. :)

Ezen kívül engem a Toyota Mirai érdekel igazán, én inkább ebben látom a jövőt.

(#3) Csapoati válasza flymi (#1) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Nekem nagyon bejön a G-Merci. :)
A képen amúgy Bottas versenyautója van, illetve egy korábbi versenyautó az ő idei rajtszámával. :D

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#4) kovbandi82


kovbandi82
őstag
LOGOUT blog

A Bugatti szerintem is erősen Veyron utód, nekem speciel annyira nem tetszik.
A G Merci klasszikus autó, belülről ráhúzva a modern Mercedes egyen-design, hozzá kell tenni a nagy kontraszt ellenére harmonikus az összkép. A Mercedes standon a Smartok voltak nagyon nyomva, ez meglepett.
A legjobb show egyébként szerintem is a Mercedesé volt, a Vw konszern inkább nagy volt mint látványos.
Akkora F1 fan nem vagyok, nem tudtam kié a Petronasos autó :D

[ Szerkesztve ]

(#6) kovbandi82 válasza #20749568 (#5) üzenetére


kovbandi82
őstag
LOGOUT blog

Tömeg az volt. De mindig oda mentem csak be, ahol kevesebben voltak.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.