Imádtam Terrorist hunt-ozni, kb 1 éve nem játszottam vele, volt más dedikált Single player játék amikkel elütöttem az időt(Factorio,Days Gone,Wolfenstein 2,
újra végigvittem Metro 2033,Last Light Reduxot utóbbit DLC Mission packal együtt stb.).
Siege-hez a Year 1 Pass kivételével meg van az összes többi és terveztem a jövendőbeliekre is beruházni karácsonyi Sale-n,
hozzájuk járó krediteket elköltöttem skinekre vagy a hiányzó Year 1 operátorok feloldására(Terrorist Hunt ért nevetséges összegű játékbéli pénzt ad, ezt is az egyik update-ben redukálták le).
Kapcsolatunkba az első csalódás akkor ért mikor hozzányúltak a vérhez, ebben a játékban nézett ki a legjobban
amit valaha láttam, mindegy lenyeltem a békát, más játékokkal összevetve még mindig tudta amit kell.
Viszont amit tegnap láttam végleg elvette a kedvem, értem miért volt rá szükség(Retardált játékosok PVP módba holttestekbe kúsztak bele és úgy lőttek a másikra).
2 dolog van amit nem vagyok hajlandó megérteni:
Hogy fordulhat elő hogy egy 7 éves cím technikailag visszafelé fejlődik az Update-k során(megjelenéskor is tök baráti volt a gépigénye, szóval biztosan nem ez az ok)?
Másik hogy miért kellett kivenni a holttesteket Terrorist Huntból, vagy ha már kivették miért nincs a beállításoknál mód arra hogy visszakapcsoljam?
Játékosként/videó játék fogyasztóként immáron sokadjára tapasztalom hogy a játékokat kizárólag mérnökök fejlesztik, és ennek a játékélmény látja kárát.
Google szerint nem vagyok egyedül a véleményemmel másokat is zavar ez az új ,,feature".Részemről végeztem vele, Ubisoft egy vasat nem kap tőlem erre a játékra, 1 év alatt nem érezték fontosnak hogy betegyenek egy nyavalyás on-off kapcsolót, vajmi kevés az esély hogy pótolják ezt a mulasztást.
Meggyőződésem hogy fogalmuk sincs róla milyen mértékben vágja haza ez a játék élményt(Számomra baromi illúzió romboló, mintha kiképző szimulátorral játszanék, nem videó játékkal...).
Nagyon sokat R6-oztam(oztunk) Pc-n majdnem a legelejétől a A Burnt Horizon-ig. Majd utána xboxon is 1823 óra.
Nálam a leginkább a bullethole megszűnése váltotta ki a legnagyobb dühöt.... Attól függetlenül, hogy sokszor lőttek le azon keresztül, én imádtam mint mechanika.
Sosem tekintettem a Siege-re mint szimulátor, de pont ott és annyira volt realisztikus amennyire nekem kellett. Rossz látni, hogy ezeket fokozatosan építik lefelé.
A demon Veil szezonban egy meccset nem játszottam,. elmentünk pubg-zni, aminek megvannak szintén a saját bajai, de jó volt egy kis változatosság végre.
Everything that lives is designed to end, we're perpetually trapped. In a never ending spiral of life and death. Is this a curse, or some kind of punishment?