Csak röviden dátumokban a történet:
2016. november 11.
Rendeltem egy Xiaomi Mi Pad 2-t, előreutalással, mert akkor van némi kedvezmény, ráadásul ingyenes a kiszállítás. A termék külső raktáron volt 5-14 napos szállítási határidővel (gyorsan megrendelik Kínából). Az ÁSZF-jük szerint ebben az időintervallumban indítják el hozzám.
2016. november 14.
Megkapom az előlegszámlát a webshopot üzemeltető Yamato Magyarország Kft-től.
2016. november 27.
Érdeklődtem, hogy mi a helyzet, van-e bármi gond, stb...
2016. november 28.
Válaszolnak, hogy még 8 nap és beérkezik a termék.
Én válaszolok, hogy jó, viszont akkor lemondanám a rendelést és kérném visszautalni a pénzt.
2016. november 29.
Válaszolnak, hogy rendben, a rendelést törölték, egy héten belül visszautalják a vételárat.
2016. december 8.
A rendelésem státusza visszamondottra változik.
2016. december 11.
Érdelkődök, hogy mikor utalják vissza a pénzt, hivatkozva a november 29-i emailjükre.
2016. december 15.
2x hívtam az ügyfélszolgálatukat munkaidőben, még csak fel sem vették.
2016. december 17.
Pénz mind a mai napig nincs...
Szóval csak óvatosan ezzel a t..... g... a...b.... görény bandával. Még akkor is ez a véleményem róluk, ha hétfőn visszajön a pénz.
UPDATE 2016. december 19.
Délelőtt csörgött a telefon: "...Ági vagyok a xiaomishoptól, volt egy nem fogadott hívásunk erről a számról..." Szóval visszahívtak, elmondtam mi a bajom, megígérte, hogy utánanéz, kicsit később visszahív.
Így is történt, elmondta, hogy a visszautalás sorban áll, de most megsürgették.
Láss csodát, este 6-kor jelzett a telefonom, megjelent a számlámon a pénz...
Tutira olvassák a PH! fórumokat, a blogokat, stb...
Ez így hepiend, de miért kell idáig eljutni, miért nem tudnak működni a dolgok normálisan???