Sziasztok!
Előzőleg írtam az XPS 13 laptopommal kapcsolatos garanciáztatási mizériáról, ami szerencsére végül pozitívan zárult.
A laptop javítása után pár nappal felvette velem a kapcsolatot a DELL egyik magyarországi munkatársa, és elmondta hogy tudomásukra jutott hogy mennyire problémás volt a garanciális ügyintézés, és mivel a DELL számára minden ügyfél fontos, ezért szeretnének valahogy kárpotólni.
Nekem már az is jól esett, hogy megkerestek az ügy után, és ennyi is elég lett volna, de az úr mindenképp szeretett volna ennél többel szolgálni. Több opciót is végigjártunk, és én végül egy Alienware AW958 Elite Gaming Mouse-t válaszottam, amit nem sokkal utána meg is kaptam.
Ezúton is köszönöm szépen a DELL-nek, hogy ilyen korrekt módon álltak a dologhoz, és dolgoztak azon, hogy nekem, mint ügyfélnek pozitív legyen az élményem!