Nos, visszaolvastam a 2012.08.19-es posztomat, és SymbianOs első hozzászólását:
" A gatyád rá fog menni. Párszor földhöz vágod és rájössz ez nagyon drága muri. Majd amikor helipalról meg társairól várod az alkatrészeket mint a messiást. [link] "
A gatyám ugyan nem ment még rá, és kiválóan szórakozom, azonban a napokban megtörtént az első számottevő törésem
Ebben mégis az a vicc, hogy a rotorbefogón csücsülő ~4mm-es mixerkar gömbcsuklóját törtem le, amikor kisérletezgettem flybarless üzemmel
Bár ma reggel láttam, mit rontottam el, és miért kellett elkezdenem visszaszerelni, már nem fogok vele bohóckodni amíg meg nem jön az alkatrész. Csak tudnám miből fogom kifizetni! Hatalmas érvágás ez a pénztárcámon, főleg ha azt nézzük, hogy nem elég azt az egy mixert megvenni, jön még hozzá még egy olyan, két szervó link, két swash link, meg két kutyacsont. Borzasztó, és ezért mind elkérnek 700 forintot... Fujj!
Hát akkor már rendelek egy kabint is (v911 kabint 600Ft-ért a gyári helyett -2570Ft-)
Ha az amortizációt nézzük, akkor eddig
Kabin (600) + Linkage set (700) = 1300Ft
Ha az átépítést nézzük, akkor
Új akku (2000Ft) + Hiller MSR-hez (1050Ft) = 3050Ft , előzővel 4350Ft
Ha hozzáveszem még a kínából jött kényelmi és egyéb (a biztonság kedvéért címszó) cuccokat
Usb töltődokk+Flybar (2600Ft) + előző kiadások = 6950Ft
Ezek közül amit feleslegesnek tartok az (így utólag) a tartalék flybar, lehetett volna cca egy ezrest spórolni rajta. Az akkutöltő jó eséllyel nem romlik el, de sokkal kényelmesebbé teszi a dolgokat, mert nem kell a régi nikkelakkuk töltögetésével szívnom. A kabinból elmenne még a régi is, de ilyen áron nyugodtan mutathat szépen a kicsike. Az sem kizárt, hogy átfestem, vagy ráhúzom a nemrég elkészült művemet, hogy kis védelmet biztosítson:
Köszi a figyelmet!