2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Az "örök autós téma"   vagy az Ökör Autós Téma - Ö.A.T.

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sziasztok!

Az "örök autós téma"   vagy + Ökör Autós Téma - Ö.A.T.

Rev 2.0

Mikor mit vegyünk helyett - most mit NE Vegyünk - van inkább!!!

Egyre többen +engedhetik maguknak 2. autót is igy már családon belűl gyűlik a tapasztalat - és sógorok-komák  barátok uncsitesós és munkahelyi körben simán van 10 márka kb 20-30-40  autója 10-12 éves időintervallumon belűl is.
Így NAGYmétékben látszik a technikai fejlődés/ Baki / Konstukrciós -faktor is.
- Kinek milyen autó "MÁRKA"  jön be tetszik  kaszni felni szín -azt most hagyjuk.
Kinek milyen és mennyi Technikai (rá)segítség - kell szükséges - Egyénfüggő.
Ki miben fog meghalni tippelni tudom ruhában - hogy ki milyen autóban hal meg a 30-40-50 éves nem az autó Gyártó Hibája.
-sajna inkább az egészségügyi hozzáállás az még OKÉ és kb 2 hét múlva ha lesz időm elmegyek
-vagy ez még szerintem belefér vagy sikerülni fog
-Akinek van elég Lóerő vagy kW- az autóban - és tudja is használni max 250-300 HP-ig - akkor ott van biztonság is összeg és márka/tipus függvényében - aki meg tudja venni azt védeni kell mert az ha szgk - összetörök vagy totálkár -még vehet másikat ha egészségesen túléli.
300HP fölötti teljesítmény kicsikarása már csak versenypálya vagy zárt helyen - s@jn@ látjuk mi történik Cilvil körülmények között a "civilekkel"! :(
REV2.02
Bp és környékének van egy 3/4 zseniális megoldása az M0-s külső 3/4 körút!!!
5-10- 20-33 km kitérő M0-son pont "rólatok szól" - mert elkerül titeket az ami nem megy be a városba!!! - csak annyira amennyire az uticél "megköveteli"
+ nem a "te-szmogod" bűzlik bennt - hanem csak a főváros főleg sajátja....

ez a SZMOG-izmus - és remélem mindenki megérti, hogy ez nem Sznob-izmus
-azt nem Kihagyva - egyenletes üzemű egyenletesen járású szgk motorja - lehető legnagyobb gyorsító áttételen keresztül - üzem meleg körülmények között fogyaszt a legkevesebbet -> és bocsát ki "aKÁRmiből" szvsz a legkevesebbet!!!

Lehetőségek:
Ad1 :
AKI az utat figyeli és betartják neki is a KRESZ 80%-t legalább - az az esetek 99,76% elég neki a Kormány+Fék+ Gyors irányváltás opció.
Ad2:
AKI a Telefont vagy Infopanelt figyeli vagy csak simán bambula  és betartják neki a Kresz 80%-t - Technikai (rá)segítség 99,76%-ban - Kormány+Fék+ Gyors irányváltás opció MÁR nem működik.
Ad3:
AKI az utat figyeli és betartják neki is a  KRESZ csak 20-30%-t kapja meg
- az az esetek  50% elég neki a (B)Kormány+Fék+ Gyors irányváltás[/B opció
- a másik esetek  50% ott kell Technikai (rá)segítség 99,76%-ban neki .
Ad4:
AKI a Telefont vagy Infopanelt  figyeli vagy csak simán bambula és  betartják neki is a  Kresz 20-30%-t  - ott kell Technikai (rá)segítség 99,76%-ban neki  - csak kisebb BALESET lesz belőle.

Ajánlás - szgk vétele előtt iránytangens: 

A SZGK - PÉNZTÁRCA a megvételkor és fent tarthatóság terén is PÉNZtárca FÜGGŐ
Ezért van annyi tipus és ÉVjárat - és FUTÁSteljesítmény - és FELszereltség
 egy autó TIPUST min 5-7 ÉVIG gyártanak (ráncfelvarrás) 
- ha az a tipus kell 2015 - 8éves 5Mft  és neked csak 4MFt van akkor veszel 2011-12-13-s vagy többet futott 2015-st
vagy rosszabb esetben hitelezel és annak mindig megvannak a böjtjei min 3x annyi lesz mire kifizeted/nyögöd mint amit felvettél

Kivételes esetekben a sógor-koma-barát-kolléga autóSZERELŐ -ez max 3%
-vehetsz bármit és abból BÁRMI összejöhet - lehet még egy Prémium is mehet AUGYI BÖMÖS MERCI JAGYUÁR  is Jó lehet de ott matatni kell
amikor a csúnya PÉTER kilóméter belefér- vagy elér akkor nullák gyünnek az összeg VÉGIRE - és sehogyan sem a számok elejére
Akinek van JÓ + Megbízható autószerelőre - kérje ki a TANÁCSát és fogadja is meg az esetek 80%-ban!!!

Lehetőségek:
Ad1

Város - agglomeráció az esetek 80%-ban ( pl kisváros - autópálya felhajtó nélküli változat)   aki napi kb 5-10-20 km araszol - lámpáktól-lámpáig - ha eljut/átjut még az villogó  sárgán is
- az vagy Elektromos/ Hybrid autó - esetleg roller/robogó - vagy kicsi/közepes benzin

Ad2:
Város - agglomeráció az esetek  több mint 50-80%-ban ( pl kisváros - autópálya felhajtó nélküli változat)   aki napi kb 2-5-10km araszol - lámpáktól-lámpáig - ha eljut/átjut még az ELSŐ  sárgán is.
Városok között  90km - 130km óra sebesség tartomány kevesebb  mint 20-25%
- az vagy Elektromos/ Hybrid autó - - vagy kicsi /közepes benzin
esteleg kicsi turbo diesel - kicsi tömegű autóval ( kombi Mondeo / SuperB / Passat / AUDI A6/A8 Q5 Q7 és társai -  4 (4,2m - parkolás miatt)m hosszabb 1500kg fölötti tömeg nem ajánlott.
Ad3:
Város - agglomeráció az esetek  több mint 20-50%-ban
 ( pl kisváros - autópályafelhajtó nélküli változat)   aki napi kb 5-10-20km araszol - lámpáktól-lámpáig - ha eljút/átjut még az ELSŐ  sárgán is
Városok között  90km - 130km óra sebesség tartomány több mint 20-50%
Itt minden játszik ami létezik itt már  KILÓMÉTER számlálás van
Havi 1000-km és 4500Km között -váltópont a vegyes használat miatt mindenkinek máshol van
- az vagy Elektromos/ Hybrid autó - esetleg roller - vagy kicsi /közepes/nagy benzin
Havi 1500-km és 3500Km között kicsi dízel - Havi 2500-km felett között közepes dízel 
 -váltópont a vegyes használat miatt mindenkinek máshol van
esteleg kicsi / közepes turbo diesel - közepes tömegű autóval   4-4,5m 
Inkább otthon tudsz a kertben- ház előtt Parkolni vagy Garázs legyen a Suhancok Rongálásai/csintevései MIATT -egy lámpatest Türkör kb 150-200Eft indul LEDES meg 300eFt-tól
(4,2m - parkolás miatt odafigyelni  városban parkolóházban )m hosszabb 1500-1700 kg fölötti tömeg nem ajánlott de megengedett
Ad4:
Város - agglomeráció az esetek  kevesebb  mint 10-33%-ban maximum ritkán max  40%
 ( pl kisváros - autópályafelhajtó nélküli változat)   aki napi kb 5-10-20km araszol - lámpáktól-lámpáig - ha eljút/átjut még az ELSŐ  sárgán is
Városok között  90km - 130km óra sebesség tartomány több mint - 50-70%
Itt minden játszik ami TARTÓS létezik  - itt már szigorú KILÓMÉTER számlálás van
Havi 1000-km és 4500Km között -váltópont a vegyes használat miatt mindenkinek máshol van
- az vagy Elektromos/ Hybrid autó -  - vagy közepes/nagy benzin
Havi 1500-km és 3500Km között közepes dízel
- Havi 2500-km felett között közepes TELJESÍTMÉNY optimalizált diesel 
- Havi 3300-km felett között közepes TELJESÍTMÉNY optimalizált /nagy  diesel 
 -váltópont a vegyes használat miatt mindenkinek máshol van
  közepes/nagy turbo diesel - közepes/nagy tömegű autóval   4-5m 
Inkább otthon tudsz a kertben- ház előtt Parkolni vagy Garázs legyen a Suhancok Rongálásai/csintevései MIATT -egy lámpatest Türkör kb 150-200Eft indul LEDES meg 300eFt-tól
(4,2m - parkolás miatt odafigyelni  városban parkolóházban )m hosszabb 1500- 2000kg fölötti tömeg nem ajánlott de megengedett

Város - agglomeráció az esetek  kb  mint 10-25%-ban ritkábban max 33%
Városok között  90km - 130km óra sebesség tartomány több mint -  66-90%
Itt minden játszik ami TARTÓS létezik  - itt már szigorú KILÓMÉTER számlálás van
Havi 1000-km és 2500Km között -váltópont a vegyes használat miatt mindenkinek máshol van
- az vagy Elektromos/ Hybrid autó -  - vagy közepes/nagy benzin
INKÁBB MÁR DÍZEL 
Havi 1000-km és 2900Km között közepes dízel
- Havi 2000-km felett között közepes TELJESÍTMÉNY optimalizált diesel 
- Havi 2500-km felett között közepes TELJESÍTMÉNY optimalizált /nagy  diesel 
 -váltópont a vegyes használat miatt mindenkinek máshol van
  közepes/nagy turbo diesel - közepes/nagy tömegű autóval   4-5m 
Inkább otthon tudsz a kertben- (B)ház előtt Parkolni vagy Garázs(/B) legyen a Suhancok Rongálásai/csintevései MIATT -egy lámpatest Türkör kb 150-200Eft indul LEDES meg 300eFt-tól
(4,2m - parkolás miatt odafigyelni  városban parkolóházban )m hosszabb 1500- 2000kg fölötti tömeg nem ajánlott de megengedett
ui:
Amennyiben -szeretnél lakókocsit vontatni ott nagy köbcentis kell mindenből
vagy utánfutózol - többet nagyobbat hosszabbat
 - mindenből több nagyobb hosszabb és drágább kell - ez az összefüggés

(B)"Tök érdekes hogy ugyanazon megy a rinya mint húsz évvel ezelőtt. Akkor is volt egy kemény mag, aki 150 évre akart autót venni és szerintük a modernebb változatok motorjai szarok lettek. Hamar döglenek, stb.
Aztán az akkori állítólagos fosok a mai napig karistolnak az utakon és azok vannak most emlegetve mint "régi jó, megbízható motoros autók"."(/B)

150évre nem veszel autót ez 100% - de mondjuk 10 év az oké  de 15évre is már létezik  - mondjuk 2 gyermekig
3 gyermeknél nagyon meg  kell időben "tervezni"  mert 3 gyerekülés elég kevés szgk-ban fér el vagy max valami 50-60kg vékony ember/hölgy a párod
Nincsen fos motor - csak mérnökök tervezik járatják minimum 100-150eKm teszten megy át mire sorozatgyártást kap/kaphat - 

SZERVÍZigényes MOTOR -na az VAN!!!!! - ezért kérik a 5-7év "kötelezően AJÁNLOTT!!! szervizt" -ennek több a költsége de van Papirod róla és nincs baj akkor örülsz
Ha baj van akkor meg -> JOGI út.
-M.o-n ez inkább a lehúzás kategóriájába hajlik el  - ez van - menj máshova nem csak 1 szerviz van az országban
20MFt vagy e fölött ha csak 1 szervíz van és az is Bp-n  - és az is hagy kivánni valót akkor több EU tagállam - csak van valaki aki Angolul tud - átviszed SZlovákia/Ausztria /Hotvátba- Lengyelbe - a szervízbélyegző - AZ bélyegző

 Tisztelet a JÓ és Becsülettel Dolgozó Szakszervizeknek -amit itt kell ajánlania topicban - megyeszékhelyenként nem csak 1 van - legyen több pénze és embere a jobbik szervíznek
Aki meg taknyolni akarja - futóművet/ kormányművet / biztonsági rendszert kiköti - mert minek az - légzsákot kiiktatja - mert igy olcsóbb - motort - LELKE és bocsi teste rajta
- meghúzták és beleködölsz kicsit festékkel otthon haverral - bocsánatos bűn kategória
Ez a szöveg összetett és nem szösszenet - várok rá kommenteket és reagálásokat és modosítom ha  igény mutatkozik rá.
Köszönöm , hogy értelemmel végigolvastad és végiggondoltad az itt leírtakat.

Annyi kérésem van:
Aki tudja írja be már le milyen márka/tipus autója van és motortipust és nyaralások nélküli Éves/havi km-t

Hozzászólások

(#1) CounterBoci


CounterBoci
senior tag

Ne haragudj de képtelen vagyok elolvasni ettől a sok nagybetűs ordibálástól.

(#2) pn4hvq válasza CounterBoci (#1) üzenetére


pn4hvq
senior tag

+1 :U

(#3) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Nekifutottam több bekezdésnek is, de egyszerűen nem értem egy idő után, hogy milyen tartalmat szeretnél átadni. Én átnézném, javítanám a helyesírási hibákat és összeszedettebb formába átfogalmaznám. ;)

(#4) 8th


8th
addikt

Ez mi?

(#5) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Áj fíl jú bró! Minden leütésed arany :K

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#6) Jack Hunter


Jack Hunter
csendes tag
LOGOUT blog

A tartalom érdekelne, de írásjelek hiányában olyan az egész mint az összekevert tökfőzelék pörkölttel: tudod hogy finom, de moslékul néz ki. :(

(#7) rover45 válasza CounterBoci (#1) üzenetére


rover45
senior tag

+1

(#8) TheLázs


TheLázs
csendes tag

Szerintem ez, gyerekek modern költészet. Más megfejtésem nincs.

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#9) Victoryus


Victoryus
addikt
LOGOUT blog

Dízel? Hát nem tudom milyen előnye van, az utóbbi időben drágább volt mint a benzin, és nem eszik kevesebbet dízel motor se 5 liternél. Saját példa, tce90 országúton 4,8-5.5 liter benzinnel elmegy a világ végéig is, pont 90-nel ,4.5 litert eszik, csak akkor kicsit feltartja a forgalmat :D A dízel meg röfög, pöfög, kormol mint az állat, mert karbantartás nuku tisztelet a kivételnek, a többi meg feltesz egy Smoke & charm matricát. Ha ennyire szereti a füstöt, álljon be a garázsba aztán csukja be az ajtót.
Utálom, mikor városban dízeles autót melegít valaki 38 fokban is 5 percig... a hülye tulajról nem az autó tehet. Békéscsabán városi futkosónak is tdi Passatot, bömöst meg Audit használnak telejsen indokolatlanul. Nekem ennyit jött át a cikkből.

[ Szerkesztve ]

Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

(#10) [K2]

"Sum ergo cogito; cogito ergo dubito" - Jonathan Hepburn

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.