Nem régen írtam, hogy kicsiny és egyáltalán nem rentábilis autóm fejlesztés/renovacio alatt áll. Nos az utóbbi időben ki lett lakatolva az auto kb 90%-ra. Sajnos 1 apró lyukacskát találtunk az alvazon, de a küszöbök és hátsó részek ki lettek cserélve. Az emelésipontom kb a titanic állapotában volt, csak az 114 eve a sós vízben pihen.
Na, megkapta a teljesen indokolatlan 17-es kerekeket, mar volt is egy durrdeffektem egy kátyú miatt. Barátnőm hülyének néz, mert mar kicsinek latom a 17-es pacskert is :D
A diszkó lámpákat eladtam.
Megvettem végre minden extrát amit ebbe az autóba lehet, a klíma kiszedése külön mókás volt. Egy bontóba barátnőmmel mentünk nyitásra, zárás után tudtunk távozni. 7,5 órát vett igénybe a procedúra , bár előtte sosem szedtem szét astrat, klímát végképp nem. Azt sem tudtuk mi van, de sikerült.
Rendelésre elkészült az Irmscher optika az autóra, hivatalosan is bojler lett az autóból. Szerencsére pont annyira szolid, amennyire kell és a legfontosabb, hogy ez gyari megoldás.
Hamarosan megkapja a telifényt az auto, kizárólag a gyári színét. Előtte a plastidippel szépen befurodtunk.
Fényezés után pedig szetbombazzuk a belsejét, szereztem szebb de passzoló üléseket, berakjuk amit be kell és kezdődhet a gyujtogetes a motor cserére. Sajnos a hivatalos út nem egy olcso móka, de nem hiányzik nekem, hogy Zsanett legyek félreeső sikatorban. Saját szememmel láttam, ahogy a Vácin elveszik Egy auto rendszámát némi atalakitasert. Nem hiányzik a balhé, a büntetés meg lenne annyi kb úgyis.
Ui.: a gyari irmscher spojlerért a hétvégén megyek :D