Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Supreme commander

Hozzászólások

(#1) Integra


Integra
titán

megjött az új gamestar, benne egy nagyobb cikk erről a gaméról.

aki ismeri a total annihilation-t, annak asszem lesz miért várnia, és félrerakni egy kevés pénzt megvenni a gammát, én már tűkön ülök. :)

jogi okok miatt nem lehet total annihilation 2, de a fő fejlesztője az a személy aki eme leglegleg játékot anno elkövette. ami képeket meg az újságban látam és amit írnak róla, nos az alapján üvölt is róla, hogy nagy valószínűséggel méltó utód lesz a ''második'' rész és újra a TA-é lesz a korona:)

jelenleg ennyi van a hivatalos oldalon Bővebben: link
lehet feliratkozni newsletterre:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2) P.Dude


P.Dude
őstag

Egész jónak néz ki.

Zoll

(#3) XanD3R


XanD3R
aktív tag

éppen tegnap tettem fel a gépre a Total-t :D (egy kis nosztalgia)
nagyon jó játék
és ez az új rész nagyon nagyot fog ütni :R

(#4) Boglya válasza XanD3R (#3) üzenetére


Boglya
senior tag

Én is most tettem fel:), az egyik kedvencem, legalábbis a stratégiai gamék közül.
A Supreme commandernek a grafikája már tuti jó lesz, legalábbis a videó alapján. Reméljük a játékmenetet is jól kidolgozzák.

(#5) Integra


Integra
titán

az új oldal már kész :)
[link]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6) Loha


Loha
veterán

Most töltöm a Supreme Commander Open Beta-t.
Ha jól tudom, ez csak multiplayer béta, de már nagyon izgatott vagyok! :)
Máig a kenvenc stratégiai játékom a TA! :)

(#7) butch3r


butch3r
senior tag

Vkinek van már némi tapasztalat open beta-val? nekem ilyen [link] problémám lenne és a hivatalos forumon se találtam topicot ami segítene (nem jelenti azt hogy nincs is ilyen topic lehet én vagyok a béna.).
Ha vki tud segíteni azt megköszönném mert már nagyon kirpóbálnám.

(#8) Loha válasza butch3r (#7) üzenetére


Loha
veterán

Nekem meg nagy sötétség promlémám van vele :)
De ahogy olvastam sokaknak van hasonló gondja... :(

(#9) proradeon


proradeon
őstag

A game nagyon jo. Viszont klienst elba*tak.. nagyon.. remelem veglegesbe majd jol megcsinaljak... Nalam 10bol 8x mikor inditom gamet.. bejon.. feketekeprenyo... kilovom taskmanagerbol es ezt latom: http://users.atw.hu/b3t0n/gpg_client_bug.jpg
A maradek 2 lehetosegben is nagy valoszinuseggel pont kickelnek arrol a serverrol amire sikerult joinolnom... xal keves esely van ra hogy tudok napi 1-et jatszani....

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#10) Loha válasza proradeon (#9) üzenetére


Loha
veterán

Azóta nekem is megy a a játék, kb. 8-10 mecset játszottam eddig. GPG klienssel nekem nincs ilyen gondom, bár olyan 5-6 próbálkozás után ki szokott fagyni vmi hibaüzenettel... :

Érdemes német vagy francia 1v1 vagy 1v1v1 szerverhez csatlakozni mert ezekhez lesz olyan 100ms körüli pinged, de a többihez nekem általában be sem csatlakozik.
Egyébként ha már sikerült becsatlakozni vhova és elindult a game utána eddig még egyszer sem fagyott ki vagy történt bármi ami miatt megszakatt volna a játék :)
Ez alol kivétel amikor véletlenül sikerül vmi becsatlakozni vmi ''távoli'' országban lévő szerverre, és a magas ping miatt a játék úgy belassul hogy gyakorlatilag meg is áll, és alig lehet bezárni...

Egyébként a játék nagyon-nagyon tetszik! :R

Ja mégvalami... Gyenge procival nem is érdemes kipróbálni, nekem is a mecs vége felé sokszor 5-10fps-em van minimum grafikán hang nélkül :D Sztem a dual core proci mindenképpen ajánlott aki komolyan gondolja, ha jól tudom a játék 4 magot támogat.

(#11) Loha válasza Loha (#10) üzenetére


Loha
veterán

Hogy senkinek se legyenek illúziói, hogy majd az ő gépén fasza lesz, egy kis teszt: [link]

(#12) Loha válasza Loha (#11) üzenetére


Loha
veterán

Aki esetleg nem látná a jelszavas fórum miatt: [link]

(#13) KPepe válasza Loha (#12) üzenetére


KPepe
senior tag

üdv!

Na igen, eléggé megdolgoztatja a procit a sokszáz egység. Haverral nyomtunk pár meccset, 500-as limit volt, de amikor ő átlépte a 300-at, nekem meg volt olyan 200, akkor a 3000+ Barci kezdett tiltakozni. Szobatársam core2duo-ja + 7300gt gond nélkül bírta maxon a menetet.
Komoly stratégiai előnyt jelenthet, ha valakinek nem akad, viszont az ellenfél számára diavetítéssé teszi a játékot. ;]

A játék maga tetszetős, elég aprólékosan ki van dolgozva, és nagyon jó megoldások vannak benne. Gondolok itt a waypoint-ozott építésre, gyárak termelésének szinkronizálására, vagy a ''ferry'' üzemmódra.

Szóval lets fight the Infinite war. :)

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#14) Darla


Darla
tag

Fincsi kis játék lesz ez.

(#15) KPepe


KPepe
senior tag

A teljes verzióban remélem lesz lan, azon belül coop mód, akkor tudunk gémelni szobatársakkal valami erősebb gép ellen. Csapatmunkát jobban szeretem, mint az 1-1 ellenit, az túl rizikós. :)

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#16) l_bandi


l_bandi
csendes tag

Hellósztok! Én csak idéznék egy külföldi fórumról a béta gépigényével kapcsolatban:

''During beta the game usually is not as optimized, so you may have more difficulties. During closed beta and the beginning of open beta, games tend to run slower.''

Magyarul: lesz ez még jobb is szóval nem kell megijedni annyira a mostani gépigénytől, mivel lejjebb fog menni a végső verzióban.

Amúgy a játék nagyon brutál, kár hogy nincs rá lehetőségem hogy a bétát teszteljem...


(#17) KPepe válasza l_bandi (#16) üzenetére


KPepe
senior tag

A bétán látszik is, hogy béta. A legújabb peccs után az a vicces helyzet van, hogy a gém nem szereti azokat a procikat, amik nem tartalmazzák az SSE2 utasítás készletet. Ha egy ilyen procis felhasználó játszik egy olyannal, akié tudja az SSE2-t, akkor állandóan desync-el a játék, tehát van egy kis ablak egész idő alatt a képernyő közepén. De ha két olyan gép kerül össze, amelyik nem tudja, vagy tudja az SSE2-t, akkor nincs gond. Majd javítják.

Hát igen, elég hamar elkapkodták a multiplayer beta accountokat. :(

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#18) l_bandi


l_bandi
csendes tag

Aki játszott a bétával az meg tudná mondani hogy az épületek és egységek roncsait újra fel lehet dolgozni mint a TA-ban, mert erről nem találtam infót sehol :U

(#19) KPepe válasza l_bandi (#18) üzenetére


KPepe
senior tag

Aeon-okkal biztosan. Én pl a kis tech 3-as walkerekkel reclaimeltem a maradványokat, tehát harcosokkal, és azok még javítani is tudják egymást, igaz elég lassan. A másik két csapatot nem tudom, nem próbáltam.

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#20) Ádibádi


Ádibádi
tag


Üdv all

Nos én nemrég szedtem le a 4.4 -es verzióját a S.C.-nek és mivel nem megy a kliens v.mi

ezért nem tud v.ki nekem mondani egy íp cím v.vmit ahol ki tudnám próbálni.

Esetleg nincs kedve v.kinek multizni egy kicsi ? :U :B

A NŐKNEK ÁLLÍTÓLAG 70 HÁZIMUNKÁHOZ KELL ÉRTENI: A FŐZÉS ÉS 69...

(#21) KPepe válasza Ádibádi (#20) üzenetére


KPepe
senior tag

Ha nem megy a kliens, akkor hogy akarod kipróbálni? Single player mód még nincs benne, csak multi, és ahhoz tegnap adták ki a javításokat.

Íme:
Full integration from the game's main development branch, reflecting many changes to the game's code base. Only the highlights are included here.
Several color, prop, texture, normal map and effects adjustments throughout the game.
Several animation and animation speed adjustments throughout the game.
General game balance adjustments to several units. Highlights are included below.
General cleanup to lobby code; Game will not launch unless everyone has established connections to everyone else. Ranked game lobby now based on established connections instead of Ready checks.
When all players are ready, host can no longer change any options.
Enable/disable launch button based on all players ready.
Disable observe button when ready is checked.
Chat edit acquires focus when entering lobby.
Fixed allied chat so team members are talking to each other appropriately.
Fixed most desynch issues related to older AMD processors when playing against other players with different processors.
Cybran Gunship – slight decrease to rocket damage.
Slight global increase to adjacency bonus.
Transport beacons will not count towards unit cap
Added 'Upgradeable' ability to T1 and T2 Mass Extractors
Added 'Upgradeable' ability to all T1 and T2 Aeon Radar, Sonar, and Factories
Added 'Upgradeable' ability to UEF T1 and T2 Radar, Sonar, Factories, and Shields
Added 'Upgradeable' ability to all Cybran T1 and T2 Radars, Sonars, and Factories
Scathis now part of land formations.
T2 Cybran Amphibious Tank – decreased rocket and torpedo damage
T4 UEF Fatboy – slight increase to railgun damage; increased refuel rate,
Global decrease adjustment to T1 bot health.
All refueling stations had their attraction range increases -- planes running on fumes will find a refueling station within a larger range.
Cybran Cruiser -- refuel rate added
T3 Cybran Bomber -- stealth turned off by default.
Engineers will now build factories if the ACU dies in a non-assassination game against the AI.
The engineering drone on the UEF SCU now works like the UEF ACU; if you killed the SCU’s pod, you'd have to remove the enhancement, now it'll remove automatically.
T1 Aeon Light Tank – increased damage radius.
Global increase to ACU resource allocation econ cost.
Speeded up nuke damage to catch ACUs in wider radius.
Reduced damage of the Aeon and UEF scouts
T2 UEF Cruiser – slight increase to rate of fire.
All non-experimental subs now die instantly rather than sink.
Aeon SCU's Stability Suppressant and UEF's High Explosive Ordinance will now remove correctly if you remove the enhancement.
Energy cost increase to almost all upgrades to better limit when players can access them.
All units now lose intel abilities when they are killed rather when they are removed from the world.
Upgrade econ adjustment for SCU due to higher base build rate, and increased econ cost for stealth on Cybran ACU and SCU.
Increased the rate the ACU and SCU shields regenerate.

GPGNet
Addresses performance issues with chat starting to lag after being on GPGNet for a certain amount of time.
New Feature: GPGNet will exit you from a chatroom after being inactive for a certain period of time.
You can now get Clan profiles from Clan rankings.
Fixed crashing that could occur when exiting Supreme Commander and returning to GPGNet.
Draws or mutual destruction no longer result in a win for one player.

Nagyjából ennyi. :D

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#22) Loha válasza l_bandi (#18) üzenetére


Loha
veterán

Ugyan úgy mint TA-ban az összes elhullott egység maradékát fel lehet szívni. Az egyik multis pályán, aminek most nem jut eszembe a neve, de benne volt az egyik trailerben...
Szóval két sziget középen egy vékony összekötő résszel, és azon az összekötő részen elhullott experimental egységek vannak. Ezen a pályán szinte kivétel nélkül az nyer, aki az elején ellenőrzése alá tudja vonni ezt a középső részt és elszívni az elhullott egységeket. Szóval komoly stratégiai szerepe lehet a játékban.

Meg persze a fákat és köveket is ugyan úgy fel lehet szívni... :)

(#23) Loha válasza KPepe (#17) üzenetére


Loha
veterán

Hát ezzel most rengeteget szívok, mert Athlon XP-m van amin az új béta egész tűrhetően fut 1v1-ben 500-as limittel, de hiába írom ki, hogy Athlon XP only, rengeteg játkos csak azt tudja, hogy intel vagy amd procija van-e... Sokszor szívtam már meg, hogy: ''Igen Athlon XP-m van'' aztán folyamatos desync, és kiderül, hogy az az Athlon XP egy A64...

(#24) Loha válasza Ádibádi (#20) üzenetére


Loha
veterán

Frissítsd 4.9-re, aztán ha megy a GPGNet játszatunk egyet :)

Engem Loha néven ugyan úgy megtaláltok :D

(#25) KPepe válasza Loha (#23) üzenetére


KPepe
senior tag

Beta 52 a jelenlegi verzió GPGNet-en, és abban már javították a desync problémát. Korábbi hozzászólásom hosszú listájában benne van. :)

Amúgy hogy fut neked 500-as limiten tűrhetően? Én ma este csináltam egy szervert, csak egyedül voltam, pár dolgot akartam kipróbálni. Cybran-ekkel építgettem csak atomot, elhárítót, meg erőműveket, nagyágyút, de a végére már nagyon akadt. Mozgó egységem volt vagy 20 összesen...

De nem a vga miatt szaggat, mert hiába veszem le a minőséget, semmit nem javul, szóval a 6600GT jó neki szerintem.

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#26) Loha válasza KPepe (#25) üzenetére


Loha
veterán

Tegnap frissített rá a GPGNet, tegnap elött még nem. :)
Ja láttam, hogy végre megoldották a desync problémát :)

Úgy értettem, hogy ha 1v1-ezek vkivel 500-as limittel (ugye fejenként 500) akkor 1 vagy 1,5 órás meccs után is játszható marad a játék, ami kb azt jelenti, hogy nem nagyon megy 20fps alá. Ilyenkor fejenként legalább 300-400 egység szokott lenni. Ahogy észrevettem, ha az egységek száma eléri az 1000-et vagy afölé megy akkor fekszik ki a procim teljesen (kevesebb mint 10fps). Én játszottam 6600GT-vel is a játékot, mert a 7600GT elött az volt, 1024*768-ban min. grafikán biztosan nem korlátozó tényező, még sztem 1152*864-ben sem, viszont 1280*1024-ben biztosan az. Legalábbis a régebbi bétáknál az volt :)

Látom 3000+ -od van 333-as FSB-vel. Sztem rengeteget számítana egy kis húzás, főleg az FSB-n. Meg valszeg az is számít, hogy nekem 2GB rammom van, sok egységnél sokat nyom a latba.

(#27) KPepe válasza Loha (#26) üzenetére


KPepe
senior tag

Hm, én 1280*1024-ben nyomom, mert sztem SupCom feltűnően csúnyácska 1024*768-ban. TFT-m van, azokon igazából a natív felbontással nézve van csak jó kép. Mondjuk sok játékot 1024-ben kell nyomni, de nekem Supreme Commander nem tetszik. Akkor lehet, hogy megvan az egyik ok. :(

Proci tuningon régóta gondolkozok. Ezelőtt egy Sempron 2800+ om volt, az nem volt hajlandó tuningolódni a 12-es szorzó miatt. El tudtam cserélni a mostani 13*166-os Barcira, és úgy volt, hogy ezt is cserélem egy 2500+ ra, ami minden bizonnyal vitte volna a 11*200-at. Aztán mégsem lett csere, megpróbáltam ezt húzni, de már 170-re emelve az fsb-t sem volt stabil alapfeszen, 1.75V-on pedig a 180-ast sem vitte, szóval tuning itt is kilőve. :(
Összegezve nincs szerencsém. :)

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#28) Loha válasza KPepe (#27) üzenetére


Loha
veterán

Ma toltam egy 4v4-et a lakótársam gépén. A64 X2 4200+ 7300GT-vel, és a vége felé teljesen kifeküdt (7-12FPS). C2D-s ellenfelek persze nem panaszkodtak, de sztem nekik sem ment 30 fölé túl sokszor :) Sztem C2D-vel egyértelműen jobban megy mint X2-vel.

(#29) KPepe válasza Loha (#28) üzenetére


KPepe
senior tag

Igen, meglehet, nagyon erősek a C2D-k. Szobatársamnak is E6400 van, nála sem akadt még meg soha... :)

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#30) Djuree


Djuree
félisten

mikor jön ki? :F

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#31) Djuree


Djuree
félisten

Én is nagyon szerettem a TA-t. Ez az egyik eredeti gamém, pedig nem sok van. ;]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#32) Johnyka


Johnyka
aktív tag

Sziasztok!

A beta még kiprobálható, mert letöltöttem, de CD-key-t kér. :F

(#33) KPepe válasza Djuree (#30) üzenetére


KPepe
senior tag

Annyit tudok, hogy 2007 első negyedévében.

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#34) KPepe válasza Johnyka (#32) üzenetére


KPepe
senior tag

Sajnos a beta teszt accountok elég hamar elfogytak, már nem lehet kulcsokat kapni.

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#35) Johnyka válasza KPepe (#34) üzenetére


Johnyka
aktív tag

Nagy kár, de azért köszi.

(#36) Fáraó


Fáraó
őstag

Nagyon szép játék! Kövezzetek meg érte de nekem vhogy a Battle for Dune jutott eszembe róla. Amikor azt megláttam attól is ledöbbentem :)

VIGYORRRGAZMUS.....

(#37) KPepe válasza Fáraó (#36) üzenetére


KPepe
senior tag

Azt nem ismerem, de ezt tényleg jól megcsinálták. Aprólékosan ki van dolgozva minden. A hajógyáraknak még a tőkesúlya is látszik a víz alatt.
De a legjobb az irányítás, hogy utasítások sorozatát lehet kiadni, és kombinálni lehet dolgokat. Így aztán lehet háborút vívni. :)

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#38) Djuree


Djuree
félisten

Nálam szerintetek nem lesz gond a sebességgel? :F
Remélem nem...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#39) KPepe válasza Djuree (#38) üzenetére


KPepe
senior tag

Azért talán azon az X2-esen elgöröncül valahogy. :DDD

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#40) Ádibádi válasza KPepe (#39) üzenetére


Ádibádi
tag


Hali emberek v.ki segítene ugyanis szeretnék multiba a neten keresztül játszani a haverrel

a 3.8 al és nem tom hogy kell :B :U

Mi a port ? V.hogyan kell megcsinálni? Hamachi műxik ?

HELP

A NŐKNEK ÁLLÍTÓLAG 70 HÁZIMUNKÁHOZ KELL ÉRTENI: A FŐZÉS ÉS 69...

(#41) Integra


Integra
titán

nemsokára lehet menni a bótba érte végre:))
méltó total annihilation utód lesz asszem:)
és ugyanúgy ontani fogják hozzá a kiegészítőket és új gépeket neten

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#42) KPepe válasza Ádibádi (#40) üzenetére


KPepe
senior tag

Van accountod a multiplayer beta testhez?
Ha nincs, akkor már nem is lesz, mert jóideje elfogytak.

Ha van, akkor simán elindítod a gpgnet-et, belépsz az accoddal, leszedi a firssítéseket (lehet, hogy többet, és többször el kell játszani), aztán 'Host game', haver pedig - miután ugyan ezeket eljátszotta - 'join game'-zik, és már mehet is.

Ennél szájbarágósabban nem tudom. :D

Hamachin ezt még nem próbáltam, de érdekes kérdés...

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#43) zst válasza Ádibádi (#40) üzenetére


zst
tag

Üdv.

Hamachival nem megy, pontosabban lehet, hogy a 3.8 működik, de az még nagyon pre-alpha verzió, idegesítően lassú. Ahogy az előttem szóló is mondta, ha van GPGnet accountod simán működik a dolog, ha nincs, akkor sajna nem fog menni,vagy ha igen akkor is iszonyatosan lassan.

Egyébként GPGNet -en keresztül csakis ember vs ember játék mehet, elvileg. Azonban vagy egy jó kis megoldás hozzá, ami lehetővé AI elleni meccseket is. Többször játszottunk így már vele.

Itt [link] megtaláljátok AI option Enabler ... néven, igaz ez csak 4.9 verzió és felette működik, de kipróbáltuk a legutóbbi 5.3-al és ment szépen.

Van egyébként itt egy World Domination pálya is, hihetetlen nagy 80 x 80km. A föld van rajta kiterítve. :))

Ja az AI modot az .scd fileokhoz (asszem gamedata) kell bemásolni.

Jó szórakozást.

Egyébként Feb 20 körül jelenik meg.

Sziasztok.

(#44) Loha válasza Djuree (#38) üzenetére


Loha
veterán

1v1 multiban és majd a kampányban nem lesz gond, a 2v2 már eléggé be fog lassúlni (10-15FPS max) efölött meg játszhatatlan lesz :) Persze ez most minimum vagy low-medium grafra vonatkozik...

[Szerkesztve]

(#45) Zso2


Zso2
őstag

Már ideje, hogy kijön egy jó rts.A generals már unalmas.
Ez odavág a Tiberium Warsnak sztem. :) (csak nem tudják megjelenésig el@aszni)
De legalább lesz 2 jó game 2007 ben. :C

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#46) Loha


Loha
veterán

Pár nappal kitolták a bétát, tehát még pár napig lehet játszani a játékkal ingyen, amíg meg nem jelenik :C

(#47) KPepe válasza Loha (#46) üzenetére


KPepe
senior tag

Ha kijön a full, akkor utána a demo már nem lesz ingyen? Vagy totál megszüntetik?

A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.

(#48) Loha válasza KPepe (#47) üzenetére


Loha
veterán

Nem tudom a demo mit fog tartalmazni, valszeg csak egyjátékos demó lesz. Az is lehet, hogy jóval késöbb fog kijönni mint a teljes.

(#49) peterszky válasza Zso2 (#45) üzenetére


peterszky
őstag

Azért a Generalst nem nevezném jó rts-nek :) de ez személyes vélemény
A Tiberium Warst nagyon várom a sztori miatt, persze lesz benne multi is.

Ami nagyon megtetszett a Supreme Commanderben ( sajnos csak hírek alapján ):
- a két monitoros játék
- óriási területek


[Szerkesztve]

What else you gonna do on a Saturday?

(#50) Loha válasza peterszky (#49) üzenetére


Loha
veterán

- a két monitoros játék
- óriási területek


Ezek tényleg marha jó dolgok, de sztem eléggé a jövőnek szólnak... Mármint a jövőben megjelenő procik tulajdonosainak ;]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Supreme commander
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.