Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14082) huskydog17 válasza Xmodule (#14081) üzenetére


huskydog17
addikt

Őszintén szólva én a sebességkorlátozást csak a mérőszakaszokon tartom be, ahol radarral mérnek, a többi helyen, tehát ahol nincs mérés, ott felesleges betartani, mert úgysem büntetnek a nagyobb sebesség miatt.

A lényeg, hogy nagyon kell figyelni a radar kontrollra figyelmeztető táblákat. Többféle is van belőlük. A legtöbb országban még a mérési szakasz végét is jelzi tábla, de Svájcban sajnos nem, pontosabban ott egyszer sem láttam ilyet. Például Németországban és Ausztriában egyértelműen ki van táblázva a mérési eleje és vége is. Ahol vége, onnantól nyugodtan tolhatod neki. Németországban ha jól emlékszem a 4-es autópálya az egyik kedvencem, mert ott nagyon sok az egyenes szakasz, emiatt rendesen lehet neki tolni. :)

Na igen, a M.I. csinál hülyeségeket, de néhány tucat szállítmány után már tudni fogod, hogy melyik autó mit fog csinálni. :)
Például majd észreveszed, hogy fizetős kapuknál a szűkítősávokban az autósok mindig bevágnak eléd, továbbá a balesetek legalább 90%-át mindig egy B*W-s okozza (pont, mint a való életben ;] ).
Engem csak az szokott bosszantani, amikor egy autópálya fel vagy lehajtónál vagyok és egy sávra szűkül ugye a le vagy felhajtó aztán jön egy kereszteződés és ott van egy kis sor. Na most ha néhány másodpercen belül nem tudnak kifordulni az előtted lévők, akkor egyre több és több autó jön és nagy dugó lesz. Jártam már úgy, hogy beálltam a lehajtónál az egyetlen sávban a sorba és előttem valamelyik idióta karambolozott, így senki sem mozdult semerre. Nem volt más választásom, mint arrébb tenni a táblát a helyéről és középen a füvön kimenni. Az ilyen bosszantó szituációkat el lehetne kerülni a M.I. alapos továbbfejlesztésével.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.