Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2) Parci válasza Kalandor (#1) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

Leux IS < GS < LS :)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4) Parci válasza Kalandor (#3) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

vagy csak én vagyok értetlen... :D

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#5) keopsz


keopsz
HÁZIGAZDA

ehhe, komp-lexus revival.. :DD

cantante di sampietrini

(#6) tkazmer


tkazmer
addikt

Nem tudom, mennyire szándékos, benn maradtak a rendszámok...

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#7) erdoke


erdoke
titán

Ennél csak az 1 literes Yarison mutat jobban a kályhacső kipufogó. :DD
Kiváló recept: Vegyél egy bármilyen márkájú autót átlagos menetteljesítményű motorral, költs annyit a sportos külsőre, amennyiből kettővel nagyobb motort kaptál volna, majd dugd az anyóst a hátsó ülésre, hogy süketüljön meg, és kész az élményautó. :)
Bocs, de a pszichikai lóerők esküdt ellensége vagyok...

A legjobb aláírás a héten

(#8) erdoke válasza tkazmer (#6) üzenetére


erdoke
titán

EHH, Parci biztosan mérges lesz. :DDD

A legjobb aláírás a héten

(#9) tkazmer válasza erdoke (#7) üzenetére


tkazmer
addikt

Folytatom: vegyél rá hatalmas alufelnit, hogy az anyósból kirázd a reggelit, és tegyél rá akkora szárnyat, hogy jobb híján forma1-es autónak nézik. Nos igen, tőlünk nyugatabbra(konkrétan kanadában biztosan) ez tipikus ''olcsójános'' megoldás. (ezzel még nem állítom, hogy a lexus olcsó autó lenne:) )

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#10) rudi válasza erdoke (#7) üzenetére


rudi
nagyúr

Áh, a tuning sohasem az eredményről szól, hanem arról, ahogyan eljutsz hozzá :) hobbi vagy mi a szösz. Itt van pl. ez [link] a tulaj mindent saját kezűleg csinált rajta. Persze a beléölt időből és energiából lehetne sokkal nagyobb (tucat) kocsija.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#11) tkazmer válasza rudi (#10) üzenetére


tkazmer
addikt

Persze a beléölt időből és energiából lehetne sokkal nagyobb (tucat) kocsija. Vagy nem tucat:) Persze, valakinek biztosan az szerez élményt, hogy épít magának egy autót..

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#12) erdoke válasza rudi (#10) üzenetére


erdoke
titán

Pff. Ami erősen a praktikum, a funkcionalitás rovására megy, az csak cicoma. Kevés autó van, amin a futóművet ilyen kerekekhez tervezték pl. Rövid úton tönkrevágja az autót, és közben még csak nem is igazán sportos, talán egy Ford Focus körbeautózza kanyarban. :D

A legjobb aláírás a héten

(#13) rudi válasza erdoke (#12) üzenetére


rudi
nagyúr

Én nem szoktam lenézni mások nagyon komoly munkáját. Ez az autó tuti, hogy nem praktikus, nem is erős, (nem is ez a célja), de valaki rengeteget dolgozott rajta. Ha meg neked nem jön be, hát nem jön be, senkinek nem fog az fájni.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#14) Ramius


Ramius
őstag

eddig 2 hsz kivételével mind off (ez is)... :D

[Szerkesztve]

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#15) Parci válasza erdoke (#7) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

TaZ majd szétrúgja a s.gg.ed, ha olvassa a posztod... én csak annyit tennék hozzá, hogy azért az az IS nagyon harapós, sor hatos 2 literes moci, hatsebességes kréziváltó, és ha valami, hát az a kipuf dob + vég eszement jól néz ki.

amúgy minden jól néz ki azon a kocsin, gyönyörű, egyedül a szürke karbonfóliát szedném le róla.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#16) MUŁĐER


MUŁĐER
addikt

Áh,gyönyörűek ezek a járgányok.Egyszer talán nekem is telik egyre.:)

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#17) erdoke válasza Parci (#15) üzenetére


erdoke
titán

Nem vagyunk egyformák. Számomra az egy darab cső, ami fölöslegesen nagy egy 2 literes motor kipufogógázainak elvezetésére. Viszont iszonyat hangos, ami egy autóban nekem nem előny, sőt.
Arról nem is beszélve, hogy az ember belül csücsül az autóban, és elméletben az a fontos, hogy belül milyen, illetve hogy milyen érzés vezetni. Ha valakinek a vesekövet kirázó nagyobb felni (alatta a törpének tűnő gyári tárcsákkal) és az ebben társ nagyon peres gumi mellett az üvöltő kályhacső adja a jó vezetési élményt, áldásom rá. ;)

Ami nagyon harapós, az a sor hatos 3 literes moci 2 feltöltővel. :D Nem véletlenül lett az Év Motorja... Ahhoz már talán passzol is a nagy kerék és a sportauspuff (persze amit nem az ordításra, hanem a praktikumra hegyeztek ki).

A legjobb aláírás a héten

(#18) Parci válasza erdoke (#17) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

bocsánat, de számomra egyre kevésbé autó a bmw :(

senator alatt megdöglött a bmw m5 (vagy m6?) automata váltója a tesztvezetés során. érted? nevetséges. persze, tudom, egyedi eset. noha másik ismerős a fehér LS400-ast majdnem megvette előttem, csak épp bedöglött vmi a 730d-jében és nem vitték el (potom 8 évvel fiatalabb 730d-t cserélt volna erre az LS400-ra), a harmadik ismerős meg rendre szív az 535d-vel, már mindkét turbó kifingott.

szóval nonszens. lehet díjakat nyerni, de tartson fent egy bmw-t, akinek hét anyja van. több gond van egy újjal, mint egy 14 éves (!) LS-sel.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#19) erdoke válasza Parci (#18) üzenetére


erdoke
titán

Csak egy példát hoztam a harapós motorra, aminek aktualitása van. Nem rajtam múlott, hogy ez éppen a BMW-é. Nincs személyes tapasztalatom a megbízhatóságukkal, de se az amcsi, se a német megbízhatósági felmérésekben nincsenek kiemelkedően rossz helyen a bajorok.

[Szerkesztve]

A legjobb aláírás a héten

(#20) Parci válasza erdoke (#19) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nekem nincs olyan bmw-s ismerősöm, aki a minőséggel elégedett lenne. leszámítva persze a régi verdákat hajtókat, azok masszívak (10-15-18 évesek). de, még azokat is többet kell szerelni, mint a japánokat.

másrészt az a bmw moci csak bmw-ben lesz kapható (vagy legalábbis a csoporton belül), tehát hiába Év Motorja, autót veszel, nem motort. emellett nem vitatom, hogy a bmw nagyon jó motorokat fejleszt. autókat már kevésbé, legalábbis a mai erős konkurenciához képest.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#21) TaZ666 válasza erdoke (#17) üzenetére


TaZ666
csendes tag

Is200 gyári :215/45/r17
Jelenlegi : 225/45/r18
Gyári féktárcsák: elöl 296mm ventilated, hátul 307mm solid (nem Brembo fúrt/mart 6 dugattyús 7k-ért, de azért nem Opel Astra-s...)
a kipuff pedig HKS CF Hi-Power, ami 700LE-s IS-ről sem szakad le (600dodo+shippin')
és ABS!olute nem hangos, nem sufneee tuned
So ez ilyen :)
pE@cE! :R

(#22) erdoke válasza TaZ666 (#21) üzenetére


erdoke
titán

Kiváló. :)
A gond az, hogy kevés ember tudja ránézésre megkülönböztetni a minőségi tuning alkatrészeket a kilóstól. Pl. én sem. :D
Annak örülök, ha nem hangos a kipufogó, bár értelmét még akkor se látom. Valami szaklapban olvastam egyszer, hogy komplett sport kipufogó rendszer akár (!) 3 %-ot is dobhat a teljesítményen. Miközben több százezer forintocskát kóstál, amiből én inkább egy izmosabb motort vennék...

Mind1, neked ez bizonyára hobbi, azzal kapcsolatban pedig nem szabad erős racionalitást elvárni, valószínűleg erre a következtetésre jutnánk az enyémekkel is. :)

A legjobb aláírás a héten

(#23) <NewL>


<NewL>
addikt

Szép a piros,nagyon tetszik
:R :R

A többi is szép :R

[ Szerkesztve ]

There's an app for that

(#24) eddie17


eddie17
addikt

A jobb szélső fehér melyik is?:) Olyat szeretnék magamnak valamikor. Az a tiéd Parci?
Ha jól érzékelem az az LS400, most már emlékszem ha így van:)

[ Szerkesztve ]

(#25) Parci válasza eddie17 (#24) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

a fehér az első szériás (1990-1992-ig gyártott) LS400. ez volt az én régi gépem, azóta a mellette lévő feketét hajtom, cseréltünk Topival (így most ő fehérezik) :)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#26) eddie17 válasza Parci (#25) üzenetére


eddie17
addikt

Egyszerűen gyönyörű :R

(#27) Parci válasza eddie17 (#26) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

agree :)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#28) ZCoyote


ZCoyote
őstag

Gyönyörű? Az azért enyhe túlzás (tudom, szubjektív a dolog)
Szerintem nagy, régi távol-keleti autónak néznek ki. (gondolom azért mert azok is)
Kivéve a pirosat.

Romani ite domum.

(#29) vosimo


vosimo
aktív tag

Nekem a piros tetszik a legjobban.

Szerk: Bár a fekete sem rossz.

[ Szerkesztve ]

(#30) NoLF válasza Parci (#27) üzenetére


NoLF
addikt

imádom őket, szépek is, jók is, álmaimban szerepelnek.

ugyanakkor megkérdezném, hogy személyszerint neked miért van ekkora autód, mire használod? nagy a család, el kell férni? kell a nagyautós érzés? sokat mész vele (mert akkor jön ki igazán a kényelem, komfort)? esetleg presztízs?

no offense, csak érdekel hogy miért tart valaki ekkora autót ilyen benzinárak mellett.

az IS szerintem meg van szégyenítve azzal a szürke fóliával v mivel...

[ Szerkesztve ]

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#31) Parci válasza NoLF (#30) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nagy és biztonságos autót akartam, meg olyat, ami működik. nagyon keveset használom, városban bkv-zek, leginkább ha hazamegyek a szülőkhöz, vagy ha vidékre/külföldre megyek, akkor hajtom. ja, vagy ha auchan/decathlon/x :)

tehát amire autó kell, szerintem. dugóban minek nyomorogni vele?

[ Szerkesztve ]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#32) eddie17 válasza ZCoyote (#28) üzenetére


eddie17
addikt

Igen az, nekem nagyon tetszik, a formája, meg úgy maga az egész.
Amúgy jó hogy távol keleti, Toyota powa:)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.