Leux IS < GS < LS
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Leux IS < GS < LS
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
vagy csak én vagyok értetlen...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
ehhe, komp-lexus revival..
cantante di sampietrini
Nem tudom, mennyire szándékos, benn maradtak a rendszámok...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Ennél csak az 1 literes Yarison mutat jobban a kályhacső kipufogó.
Kiváló recept: Vegyél egy bármilyen márkájú autót átlagos menetteljesítményű motorral, költs annyit a sportos külsőre, amennyiből kettővel nagyobb motort kaptál volna, majd dugd az anyóst a hátsó ülésre, hogy süketüljön meg, és kész az élményautó.
Bocs, de a pszichikai lóerők esküdt ellensége vagyok...
A legjobb aláírás a héten
EHH, Parci biztosan mérges lesz.
A legjobb aláírás a héten
Folytatom: vegyél rá hatalmas alufelnit, hogy az anyósból kirázd a reggelit, és tegyél rá akkora szárnyat, hogy jobb híján forma1-es autónak nézik. Nos igen, tőlünk nyugatabbra(konkrétan kanadában biztosan) ez tipikus ''olcsójános'' megoldás. (ezzel még nem állítom, hogy a lexus olcsó autó lenne )
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Áh, a tuning sohasem az eredményről szól, hanem arról, ahogyan eljutsz hozzá hobbi vagy mi a szösz. Itt van pl. ez [link] a tulaj mindent saját kezűleg csinált rajta. Persze a beléölt időből és energiából lehetne sokkal nagyobb (tucat) kocsija.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Persze a beléölt időből és energiából lehetne sokkal nagyobb (tucat) kocsija. Vagy nem tucat Persze, valakinek biztosan az szerez élményt, hogy épít magának egy autót..
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Pff. Ami erősen a praktikum, a funkcionalitás rovására megy, az csak cicoma. Kevés autó van, amin a futóművet ilyen kerekekhez tervezték pl. Rövid úton tönkrevágja az autót, és közben még csak nem is igazán sportos, talán egy Ford Focus körbeautózza kanyarban.
A legjobb aláírás a héten
Én nem szoktam lenézni mások nagyon komoly munkáját. Ez az autó tuti, hogy nem praktikus, nem is erős, (nem is ez a célja), de valaki rengeteget dolgozott rajta. Ha meg neked nem jön be, hát nem jön be, senkinek nem fog az fájni.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
eddig 2 hsz kivételével mind off (ez is)...
[Szerkesztve]
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
TaZ majd szétrúgja a s.gg.ed, ha olvassa a posztod... én csak annyit tennék hozzá, hogy azért az az IS nagyon harapós, sor hatos 2 literes moci, hatsebességes kréziváltó, és ha valami, hát az a kipuf dob + vég eszement jól néz ki.
amúgy minden jól néz ki azon a kocsin, gyönyörű, egyedül a szürke karbonfóliát szedném le róla.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Áh,gyönyörűek ezek a járgányok.Egyszer talán nekem is telik egyre.
Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
Nem vagyunk egyformák. Számomra az egy darab cső, ami fölöslegesen nagy egy 2 literes motor kipufogógázainak elvezetésére. Viszont iszonyat hangos, ami egy autóban nekem nem előny, sőt.
Arról nem is beszélve, hogy az ember belül csücsül az autóban, és elméletben az a fontos, hogy belül milyen, illetve hogy milyen érzés vezetni. Ha valakinek a vesekövet kirázó nagyobb felni (alatta a törpének tűnő gyári tárcsákkal) és az ebben társ nagyon peres gumi mellett az üvöltő kályhacső adja a jó vezetési élményt, áldásom rá.
Ami nagyon harapós, az a sor hatos 3 literes moci 2 feltöltővel. Nem véletlenül lett az Év Motorja... Ahhoz már talán passzol is a nagy kerék és a sportauspuff (persze amit nem az ordításra, hanem a praktikumra hegyeztek ki).
A legjobb aláírás a héten
bocsánat, de számomra egyre kevésbé autó a bmw
senator alatt megdöglött a bmw m5 (vagy m6?) automata váltója a tesztvezetés során. érted? nevetséges. persze, tudom, egyedi eset. noha másik ismerős a fehér LS400-ast majdnem megvette előttem, csak épp bedöglött vmi a 730d-jében és nem vitték el (potom 8 évvel fiatalabb 730d-t cserélt volna erre az LS400-ra), a harmadik ismerős meg rendre szív az 535d-vel, már mindkét turbó kifingott.
szóval nonszens. lehet díjakat nyerni, de tartson fent egy bmw-t, akinek hét anyja van. több gond van egy újjal, mint egy 14 éves (!) LS-sel.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Csak egy példát hoztam a harapós motorra, aminek aktualitása van. Nem rajtam múlott, hogy ez éppen a BMW-é. Nincs személyes tapasztalatom a megbízhatóságukkal, de se az amcsi, se a német megbízhatósági felmérésekben nincsenek kiemelkedően rossz helyen a bajorok.
[Szerkesztve]
A legjobb aláírás a héten
nekem nincs olyan bmw-s ismerősöm, aki a minőséggel elégedett lenne. leszámítva persze a régi verdákat hajtókat, azok masszívak (10-15-18 évesek). de, még azokat is többet kell szerelni, mint a japánokat.
másrészt az a bmw moci csak bmw-ben lesz kapható (vagy legalábbis a csoporton belül), tehát hiába Év Motorja, autót veszel, nem motort. emellett nem vitatom, hogy a bmw nagyon jó motorokat fejleszt. autókat már kevésbé, legalábbis a mai erős konkurenciához képest.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Is200 gyári :215/45/r17
Jelenlegi : 225/45/r18
Gyári féktárcsák: elöl 296mm ventilated, hátul 307mm solid (nem Brembo fúrt/mart 6 dugattyús 7k-ért, de azért nem Opel Astra-s...)
a kipuff pedig HKS CF Hi-Power, ami 700LE-s IS-ről sem szakad le (600dodo+shippin')
és ABS!olute nem hangos, nem sufneee tuned
So ez ilyen
pE@cE!
Kiváló.
A gond az, hogy kevés ember tudja ránézésre megkülönböztetni a minőségi tuning alkatrészeket a kilóstól. Pl. én sem.
Annak örülök, ha nem hangos a kipufogó, bár értelmét még akkor se látom. Valami szaklapban olvastam egyszer, hogy komplett sport kipufogó rendszer akár (!) 3 %-ot is dobhat a teljesítményen. Miközben több százezer forintocskát kóstál, amiből én inkább egy izmosabb motort vennék...
Mind1, neked ez bizonyára hobbi, azzal kapcsolatban pedig nem szabad erős racionalitást elvárni, valószínűleg erre a következtetésre jutnánk az enyémekkel is.
A legjobb aláírás a héten
Szép a piros,nagyon tetszik
A többi is szép
[ Szerkesztve ]
There's an app for that
A jobb szélső fehér melyik is? Olyat szeretnék magamnak valamikor. Az a tiéd Parci?
Ha jól érzékelem az az LS400, most már emlékszem ha így van
[ Szerkesztve ]
a fehér az első szériás (1990-1992-ig gyártott) LS400. ez volt az én régi gépem, azóta a mellette lévő feketét hajtom, cseréltünk Topival (így most ő fehérezik)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Egyszerűen gyönyörű
agree
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Gyönyörű? Az azért enyhe túlzás (tudom, szubjektív a dolog)
Szerintem nagy, régi távol-keleti autónak néznek ki. (gondolom azért mert azok is)
Kivéve a pirosat.
Romani ite domum.
Nekem a piros tetszik a legjobban.
Szerk: Bár a fekete sem rossz.
[ Szerkesztve ]
imádom őket, szépek is, jók is, álmaimban szerepelnek.
ugyanakkor megkérdezném, hogy személyszerint neked miért van ekkora autód, mire használod? nagy a család, el kell férni? kell a nagyautós érzés? sokat mész vele (mert akkor jön ki igazán a kényelem, komfort)? esetleg presztízs?
no offense, csak érdekel hogy miért tart valaki ekkora autót ilyen benzinárak mellett.
az IS szerintem meg van szégyenítve azzal a szürke fóliával v mivel...
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
nagy és biztonságos autót akartam, meg olyat, ami működik. nagyon keveset használom, városban bkv-zek, leginkább ha hazamegyek a szülőkhöz, vagy ha vidékre/külföldre megyek, akkor hajtom. ja, vagy ha auchan/decathlon/x
tehát amire autó kell, szerintem. dugóban minek nyomorogni vele?
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
bejegyzés Mini Lexus-tali