Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45) Shadowbull válasza sirály12 (#35) üzenetére


Shadowbull
addikt

"a többi autógyártó olyan töketlen, hogy egy normális alaktromos autót nem tud prezentálni."

Valojaban meg a Nissan a piacvezeto elektromos auto teren, de a Renault is kemenyen megy, a VW szep csendben jon fel, a BMW kulonckodik az i3-mal, szoval van azert kinalat.

Az "olcso" Tesla Model 3 a tervek szerint 35e dollar lesz, de az a full fapad verzio lesz, es Europaba nem jon hamarabb mint 2020, es itt amugy is inkabb 40e euro korul lesz a kezdo ara.

Az a baj az autogyartassal, hogy marhara nem olyan mint a szoftveripar, es egy csomo tudas kell hozza, ami a Teslanak nincs meg vagy nem volt meg. Ezert olyan boduletesen csapnivalo a gyartasi minoseg (a model S-en gyakorlatilag minden elromlik) ezert kuzdenek mar egy eve a Model X gyartasanak a felfuttatasaval, es ezert nincs semmi remeny a nyeresegre. Tavaly 900 millio dollar veszteseget termeltek, es ezt nem lehet megmagyarazni a beruhazasokkal meg a fejlesztesekkel. Egyszeruen nem keresnek eleg penzt a Model S-en, a Model X-en plane nem, es semmi sem szol amellett hogy egy fele annyiba kerulo Model 3-on majd keresni fognak.

Jelenleg csakis a befektetok tartjak a viz tetejen a ceget, az pedig rohamos utemben egeti a penzt. Ha a befektetok megunjak akkor a Tesla masnap csodbe megy.

Ezert letfontossagu Musknak hogy mindig bedobjon valami gumicsontot, ezert kellett neki kamuzni az autopilottal is.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.