Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) SpongyaBob


SpongyaBob
veterán

Kíváncsi vagyok mikor lesz végleges.

i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7

(#2) haxiboy válasza SpongyaBob (#1) üzenetére


haxiboy
veterán

Ha majd kiadják a fejlesztőknek. De még akkor sem biztos, bár a bekötési modell akkor már nem szokott változni.

Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

(#3) wolfman


wolfman
veterán

Majd jön a DX12.1 meg a 12.2 mert hogy az majd még jobb lesz amit nem sikerült ekkorra beletenni majd azokba "paccs" formájában, csak hogy alaposságnak állítsák be a hozzá nem értést.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#4) haxiboy válasza wolfman (#3) üzenetére


haxiboy
veterán

Hozzá nem értés? Szerintem a DX12 eléggé átgondolt API olyan funkciókkal amik eddíg nemigazán voltak, esetleg a Mantle api formájában. A "paccsok" pedíg általában a nagyobb fejlesztőcsapatok igényeit szolgálják ki, akik valamire találtak jobb/gyorsabb megoldást.

Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

(#5) Televan74


Televan74
nagyúr

Olyan érzésem van mint ha sok Tier1 és Tier2 szintű játékkal fogunk találkozni.Tier3 elvétve, ami köszönhető az AMD gyatra piaci helyzetének.
De biztos,hogy még idén beruházok egy 390 -s radeonba.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#6) haxiboy válasza Televan74 (#5) üzenetére


haxiboy
veterán

Szerintem minden játék támogatni fogja mind3 tiert, és a tiernek megfelelően bizonyos effekteket/funkciókat le fog tiltani.

Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

(#7) #16939776


#16939776
törölt tag

Most kezd már úgy kinézni, mintha akarnák hogy terjedjen a W10 és dx12.

A táblázat szerint nem lesz hatalmas teljesítmény béli különbség a 2 és 3-as szint között.
Ha csak szám szerint több effektben, vagy nagyobb látótávolságban nyilvánul meg, akkor nem lesz upgrade :U

(#8) V!ck: Ha jól optimalizált a program, akkor nem szabad a CNG-s hardvernek lassabbnak lennie, mert több tartalék van benne.

[ Szerkesztve ]

(#8) V!ck válasza haxiboy (#6) üzenetére


V!ck
aktív tag

.....és akkor lehet, hogy az lesz, hogy nvidián jobban fog futni az adott játék, mert kevesebb effektet kell számolnia, ami viszont sokakat megtéveszt majd, mert hogy több az fps, mint a Radeonon...

Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.

(#9) Ren Hoek


Ren Hoek
veterán

A vállalat csak emulációval tudta kiszolgálni a fejlesztők igényeit, így a TIER_1 szinten üzemelő hardverek ugyan nagyméretű leíróhalmazt kapnak, de ennek jelentős processzoridő az ára, vagyis a DirectX 12 ebben a módban sokkal több erőforrást elvesz a processzortól, mint a modernebb szinteken. Ennek lényeges hatása lesz a többletterhelés növekedése, és ezzel az elméletben elérhető teljesítmény is csökken.

Ez azt jelenti, hogy egy modern AMD kártyán nem ér hátrány ugye? Tehát mondjuk egy R9 290/380x nem okoz plusz többletterhelést, egy i5 4570-nek, emiatt?

(#10) haxiboy válasza V!ck (#8) üzenetére


haxiboy
veterán

Itt nem erről van szó. Itt nem a teljesítmény van korlátozva hanem hardveres limit van. Egyszerűen majd egy tier3 játékot nem tudsz maxra húzni tier2 alatt mert a hardver nem képes rá vagy ha mégis akkor hatalmas teljesítmény vesztés mellett (emuláció)

[ Szerkesztve ]

Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

(#11) Raysen623 válasza Televan74 (#5) üzenetére


Raysen623
addikt

Valóban sok Tier1 és Tier2-es játékkal fogunk találkozni....DE csak NV kártyák esetén, akinek van GCN vörös kártyája annak lesz Tier3 oszt jónapot.

Örülök a fejlesztői "erőszakoskodásnak", nehogy már azt higyje bármelyik gyártó, hogy kellő pénzzel megveheti magának az iparágat. Az NV meg igenis kösse fel a gatyáját és készítsen fejlettebb videókártyákat. Vagy lehet ők nem annyira innovatívak?! A végén még fordul a kocka... :DDD Megérdemelnék... ;]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#12) V!ck válasza haxiboy (#10) üzenetére


V!ck
aktív tag

Köszi, így teljesen érthető és logikus :)

Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.

(#13) sz.balazs.95


sz.balazs.95
veterán

"Ezt a fejlesztők kiváltképp szorgalmazták, mivel már az eredeti 65 536-ot rendkívül korlátozó tényezőnek találták, a módosított 55 296-ot pedig nem voltak hajlandók elfogadni."

Microsoft féle logika: Nem elég a 65 536? Majd akkor az 55 296 biztos elég lesz. :))

Raysen623:

Lehet, de akkor is vicces. :D

[ Szerkesztve ]

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#14) Raysen623 válasza sz.balazs.95 (#13) üzenetére


Raysen623
addikt

Én nem lennék benne olyan biztos. Inkább az egyik gyártó logikája szeretett volna lenni szerintem...MS meg bement a málnásba, csak aztán jöttek a jó fejlesztők és a kezükre csaptak.

[ Szerkesztve ]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#15) szasanyi


szasanyi
félisten

Nekem ez tűnt fel:

A leírótáblák száma TIER_2 szinten vissza lett minősítve 5-re, ami azzal magyarázható, hogy ennél többet csak a GCN architektúrára épülő Radeonok támogatnak, és a Microsoft azt szeretné, ha a jövőben minden új hardver a TIER_3 szintet kezelné, így a hardveres fejlesztéseket ebbe az irányba próbálják erősíteni.

Ebből az következik, hogy a GCN jelentős előrelépése ezután sem fog megtörténni (DX12 fronton legalábbis úgy tűnik) mert ez a MS-nak és/vagy NV-nek nem kedvező? Mondjuk ez másrészt azért is érdekes, mert az MS féle XOne is GCN-re épül.

Abu ha erre jársz kíváncsi lennék a véleményedre ez ügybe. Ti. ha ez valószínűsíthető akkor ugyanúgy nem lesz jelentős különbség az NV ellenében mint eddig, sőt... :U

(#16) sz.balazs.95 válasza szasanyi (#15) üzenetére


sz.balazs.95
veterán

Gondolom a Microsoft arra törekszik, hogy a lehető legkisebb kompatibilitási különbség legyen Nv és AMD között.

Persze jobb lenne, ha az Nv zárkózna fel, de akkor az egy olyan átmenetet eredményezne, ami idő alatt az aktuális Nv kártyák nem teljesítenék a DX12 követelményét.

Persze mindez az Nv lustaságának köszönhető, szokás szerint...

[ Szerkesztve ]

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#17) szasanyi válasza sz.balazs.95 (#16) üzenetére


szasanyi
félisten

Igen, én is valami hasonló következtetésre jutottam - a saját véleményem alapján, ami egyrészt szubjektív, másrészt háinyos ismereteken alapul.
Ezért (is) gondoltam, hogy talán Abu értelmezhetné a cikket, és röviden (no, meg persze érthetően! :D ) vonna le következtetést ezzel kapcsolatban, ami egy dVGA választás előtt álló gamer számra fontos.
Ti. jó lenne tudni, hogy a közeljövőben megjelenő (és nyilván jó drága) új AMD kártyák (és esetleg a jelenlegi 290/x szintén) mennyire lehetnek jó választások az - esetleg csökkentett árú - GTX980/970 ellenében, az új játékokhoz. Azt ugye látjuk, hogy a jelenlegi játékok alatt a GTX980/970 igen jól szerepel, csak még drágák és - szerinte - nem lehet tudni mennyire "jövőállóak". De szerintem ez rajtam kívül biztos érdekelne még jó pár embert.

(#18) Duck663


Duck663
őstag

Ez az egész úgy el lesz sz@rva ahogy illik. DX12 elnevezéssel jön mindhárom szint, az átlag juzernek meg lövése nem lesz hogy most mi van, mit is tud a hardvere?! Kapásból szét kellene választani DX12.1, 12.2 és 12.3-ra. A 12 eleve kihagyni. A gyártók nem fogják nagy betűkkel ráírni, hogy TIER1-re képes csak a hardver, hanem csak azt, hogy DX12-es és ez simán alkalmas a megtévesztésre.

"a tervezett virtuális UAV-kre vonatkozó koncepció önmagában jó terv, de kontrollálatlanul rendkívül lassan futhat az Xbox One-ra tervezett kód" Akkor nem kell engedélyezni a virtuális UAV-okat. És mi ez a sz@arság, hogy 8 vagy 64? Legyünk már kicsit következetesek. Ha az első szinten az a cél, hogy minél több hardver belekerüljön akkor legyen fix 8 és ne kínlódjanak már a virtuálissal, ha úgy is csiga lenne a tempó a használatukkal. A leíróhalmaz méretét meg azért csökkentették, mert az Intel iGPU-ival problémák voltak.

[ Szerkesztve ]

Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

(#19) haxiboy válasza szasanyi (#17) üzenetére


haxiboy
veterán

Én is egy 970-et nyúzok, a memóriás hülyeségét eltekintve meg vagyok elégedve a kártyával, majd ha megjelnik a r9 3xx sorozat akkor lehet visszavásároltatom az iponnal.

Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

(#20) D1Rect válasza haxiboy (#19) üzenetére


D1Rect
félisten

lol

(#21) LordX válasza Raysen623 (#14) üzenetére


LordX
veterán

Az Intel volt az a gyártó.

(#22) Abu85 válasza szasanyi (#15) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez így jó. Ha valamilyen eljárás nem tud futni a TIER_2 szinten, akkor azt a fejlesztő képes letiltani. Semmi gond nem lesz ebből. Ez összességében egy nagyon jól átgondolt modell, és nagyon egyszerűen támogatható. A TIER_1-nél pedig jó döntés lehetőségek kiterjesztése, még akkor is, ha az extra többletterheléssel jár a TIER_1-es hardvereknek.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#23) szasanyi válasza Abu85 (#22) üzenetére


szasanyi
félisten

Ez lehet jó válasz egy másik kérdésre, de nem arra amit én tettem fel. Nem gond az, ha Te sem vagy polihisztor és minden infó birtokosa, minthogy az sem ha jelenleg még nem tudsz konkrét választ adni a feltett kérdésemre. Azt is megértem ha nem akarsz jósolgatni, de akkor egyszerűen csak mondd azt!

(#24) Abu85 válasza szasanyi (#23) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A válasz egyszerűen az, hogy ha valami nem képes futni TIER_1-2 szinten, akkor az nem fut le. Ennél egyszerűbben ezt nem lehet leírni. A lényeg az, hogy a fejlesztők ebben a formában egyszerű lehetőségeket kaptak arra, hogy a programot kiadhassák, és az egyes részeit letilthassák a gyengébb TIER szinteken, ha másképp nem tudják megoldani a működést.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#25) szasanyi válasza Abu85 (#24) üzenetére


szasanyi
félisten

Talán az a probléma, hogy csak a hsz-om első felére koncentrálsz ezért nem érted miért kérdezem újra, tehát kissé átfogalmazom: miért nem engedik, hogy a GCN végre jobb lehessen a játékok alatt is, ne csak papíron / elméletben? :U Te vagy az aki ezt leginkább méltatta, részletezte - ami egyébként minden bizonnyal megalapozott is volt, legalábbis elméleti szinten. Én azt vártam volna, hogy ez az újítás - és a 3. vagy hányadik GCN generáció - hozza magával a játékok alatt, általánosan jobb teljesítményt ami (végre) igazolná az elméleti / szintetikus teljesítményt (mondjuk az NV sokat kritizált zárt, hátrányos technológiáival szemben). Így érthetőbb-e mi az amit tudni szeretnék, és ami nyilván befolyásolja egy dVGA kiválasztását?

[ Szerkesztve ]

(#26) Kicsimix válasza szasanyi (#15) üzenetére


Kicsimix
őstag

Ha most azonnal leraknának így igazi nextgen címet máris látnád,hogy az új rendszer szerint feljöttek a GCN-es VGA-k függetlenül attól mit szeretne az NV. Csinálják már ők is a total DX12 ready kártyákat nem állt meg az élet ott sem amúgy.. Csak a GCN már évek óta DX12 ready lenne.

A fejlesztők meg szintén leszarják majd magasról mert minden programjuk futni fog minden platformon maximum néhol a gyengébb verziót kapják a júzerek. De ne akarjanak már 5 éves kártyával maxos grafot nem? Meg hát "úgy sem a grafika a lényeg" sokak szerint. :---)
Ellesznek tier1-2n is..

A fanatikusok meg úgy is rohannak lecserélni a karikat..

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#27) Kicsimix válasza szasanyi (#25) üzenetére


Kicsimix
őstag

Szerintem értem a kérdésed amire a válasz rém egyszerű lehet..

Az AMDnek a szoftveres limitációkkal volt baja és ezért hozta létre a Mantle-t. A valóság az, hogy a Mantleval sokkal többre lett volna képes a GCN architektúra eddig is de ez nem volt szélles körben támogatott API és nem is írtak ilyen szintű softokat.
Mivel viszont idő közben a Microsoft és a Sony is az AMD hardvereit kezdte használni ezért nagyjából most létrejött egy egységesebb platform ami kiterjeszti a jövőbeni lehetőségeket. Eddig nyers erővel próbálták megoldani a programok simább futását most meg az API csavart egy nagyot a dolgon mivel csak ezzel, a teljesítménye a kártyáknak lényegesen megnőtt.Az AMD régebb óta a soft oldalt hangsúlyozta a Mantle-vel és valószínűleg nem látták indokoltnak a még nagyobb HW-ek tervezését a kihasználatlanság miatt.Tehát a végeredménye a dolgoknak per pillanat AMD oldalról úgy néz ki, hogy a jelenlegi kártyák az új API-val ami végre normálisan hasznosítja a VGA-ban lévő lehetőségeket sokkal bonyolultabb dolgokat képesek normális sebesség mellett megjeleníteni majd.

Valójában az NV tényleg nem a legideálisabb architektet használta ha a jövőre vagyunk tekintettel mivel az AMD évek óta tudja azt ami most jön. Csak most végre eljött az idő, hogy megszűnnek a softos limitációk.

Másrészt ha jól sejtem a konzolokkal való nagyobb kompatibilitás miatt megszűnik majd az évente cserélendő VGA kérdése is. Erre csak exkluzív pc-s címek adnának okot a jövőben..

A 390 "szerintem" kihúzza addig amíg a konzolok is tartanak.

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#28) tatararpad válasza Kicsimix (#27) üzenetére


tatararpad
őstag

Csak PC-s szemszögből nem ideális. Az nVidia-nál sem gyökerek dolgoznak, hogy szándákosan rosszat tervezzenek, az új megcélzott piacaikra, ami a mobil, autóipar, és talán a felhős játék is viszont szerintem elég jól beleillik a Maxwell például.

(#29) Hunpriest


Hunpriest
senior tag

Az Nvidiának jelenleg nincs TIER 3-at tudó hardvere? Ezzel igazából ők fognak hosszabb távon jól járni, mert mikor elkezdenek érkezni a DX12 portolt játékok akkor már egy régebbi GCN-es Radeonon is teljes pompában fog futni minden (tehát cserélni sem kell a vasat), a jelenlegi Nvidiákon meg hiányozni fognak effektek, szóval lehet őket újabbra cserélni amikor kijönnek a TIER 3-as GeForce-ok.

Persze kérdés, hogy milyen szintű lesz a DX12 támogatás a fejlesztők részéről.

[ Szerkesztve ]

(#30) tatararpad válasza Hunpriest (#29) üzenetére


tatararpad
őstag

...vagy éppen nem ők, ha az nVidia kártyát egy Radeonra cserélik le.

(#31) Hunpriest válasza tatararpad (#30) üzenetére


Hunpriest
senior tag

Szerintem ha olyan kártyákkal jönnek ki a jövőben, amik jobbak mint a konkurens Radeonok, akkor esélyes, hogy GeForce lesz az új kártya is.

A következő GeForce generáció már gondolom TIER 3-at is fog tudni. Már csak azt kéne tudni, hogy mikor kezdődik el a DX12-es játékok dömpingje. Az első tesztek érdekesek lesznek... ;]

(#32) #16939776 válasza tatararpad (#30) üzenetére


#16939776
törölt tag

...majd vissza NV-re. :U

(#33) Raysen623 válasza #16939776 (#32) üzenetére


Raysen623
addikt

Köszönjük a fizetett NV reklámot...

[ Szerkesztve ]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#35) gV válasza #32839680 (#34) üzenetére


gV
őstag

Kepler is 2-est tud. útolsó bekezdés, első mondat.

[ Szerkesztve ]

(#36) LordX válasza Abu85 (#22) üzenetére


LordX
veterán

Én csak azt nem értem, miért kellenek ezek a szintek, miért nem csak lekérdezhetőek az egyes tulajdonságok. A kódban egy if(get_max_tier() >= TIER_2) nem különbözik attól, hogy if(get_max_uav_count() > 16), de legalább nem kell kérnem 64-et, ha csak 16 kell..

(#37) decibel válasza #32839680 (#34) üzenetére


decibel
aktív tag

Várom majd a Kepleres/Fermis szar a megváltó DX12 mantrákat

Nem hinném, hogy ilyesmit fogsz hallani. A megváltót tipikusan egy szűk AMD-s réteg szokta várni. :D

Ha egy fermis/kepleres konfig akármennyit is gyorsul DX11-hez képest, az már példás támogatása a vásárlóközönségnek, amivel az NV igazából nem nyer sokat.

"you are a monkey poo-poo"

(#38) imi123 válasza decibel (#37) üzenetére


imi123
őstag

AMD Manteval talán hozta a BF4 DX11 Nvidia szintet.
Persze tudom az még csak béta volt...
Nem lett szebb ,nem lett jobb.
Aki itt csodát vár az rendesen pofára fog esni.
Ha forradalom a +5-10 FPS akkor én kérek elnézést.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#39) Kicsimix válasza imi123 (#38) üzenetére


Kicsimix
őstag

Ezzel csak 1 probléma van, hogy a BF4 még nem nextgen cim és ugyan annyi drawcall-t hív DX11 alatt is mint Mantle alatt. Ugyanakkor ha 4x annyi rajzolási parancsot adna ki a BF4 Mantle alatt akkor az is ugyan úgy lefutna. Látványban viszont már nem azt kapnád.

Az ,hogy engedélyezték ,hogy Mantle-n is fusson nem egyelő azzal ,hogy Mantlera írták. :R

Mod:
Amit abból leszűrtél csupán annyit jelent, hogy a GCN-nek még ebben az esetben is jobban feküdt a Mantle.
:R

[ Szerkesztve ]

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#40) imi123 válasza Kicsimix (#39) üzenetére


imi123
őstag

Mióta hallgatom én ezt már.
Tudja de nem használja ki.Majd a Hardline megmutatja.Tényleg megmutatta.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#41) Kicsimix válasza imi123 (#40) üzenetére


Kicsimix
őstag

Semmi nincs a piacon amivel láthatnád mivel a low lvl API-k most fognak startolni és nincsenek rá valós fejlesztések (Csak API overhead test). A Hardline is DX11-es cím.

:R

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#42) imi123 válasza Kicsimix (#41) üzenetére


imi123
őstag

Tudod mit.
Legyen igazad.
Addig jó az AMD-nak amíg vannak ilyen hívők.
Én pogány lettem.

:D

:R

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#43) sz.balazs.95 válasza imi123 (#42) üzenetére


sz.balazs.95
veterán

Még szerencse, hogy ez nem hit kérdése. :P

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#44) Egon válasza Raysen623 (#33) üzenetére


Egon
nagyúr

Fizetett nV reklám? Láttad a fórumtárs fizetési csekkjét, vagy magadból indulsz ki?

[ Szerkesztve ]

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#45) Egon válasza Abu85 (#24) üzenetére


Egon
nagyúr

A kérdés leginkább az, hogy milyen konkrét effektetek érinthetnek az egyes szintek jelentette limitációk? Konkrétan mi nem fog megjelenni mondjuk egy TIER2-es kártyán, olyan, ami a TIER3-as hardvereken igen?
Enélkül csak lóg a levegőben az egész, és az egyszeri júzerben felmerülhet, hogy (megint) csak elméleti előnye lesz az ADM-s kártyáknak.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#46) Abu85 válasza szasanyi (#25) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ezzel a modellel pont azt csinálják, hogy kihasználhatók a lehetőségek. Igazából az Xbox One a kulcs, mert azt fogják a fejlesztők célozni. Az támogatja a TIER_3-at. Ezt kellett átmenteni PC-re, de szükség volt gyengébb képességű szintekre is, hogy ne legyen szükség a PC-ben Xbox One szintű tudásra ahhoz, hogy fusson a program. A helyzet a fejlesztőknek most így eléggé egyszerű lett. Célozhatják az Xbox One-t, hozzák át a kódot, és ehhez még annyi kell, hogy a kód módosítása nélkül elemezzék, hogy mely effektek nem futhatnak TIER_1 és TIER_2 szinten, ha lesz ilyen. Piszok egyszerű az egész.
A hardver kiválasztását nem befolyásolja szerintem. A program futni fog mindenen, csak pár effekt maradhat le, ha a PC-s porthoz nem találnak alternatív eljárásokat.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#47) Abu85 válasza Egon (#45) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Akármilyen effektet érinthet. Itt az erőforrások limitációjáról van szó. Olyanra kell gondolni, hogy van egy csomó effekted, amelyek UAV-ket használnak. Egyenként a hardver simán kiszámolja mindet, de egyszerre már limit lehet az UAV-k maximális száma, így néhány effektre nem marad slot. Tehát itt akár olyan is előfordulhat, hogy például az CMAA-t nem tudja megoldani a hardver, mert pont kifut a limitből. Persze valószínű, hogy a fejlesztő pont nem a CMAA-t tiltja majd le, de alapvetően arról van szó, hogy az az effekt lesz inaktív, amelyet a programban letiltanak az adott TiER szintre. Nem számít, hogy a hardver elvben képes lenne egymagában futtatni az effektet, sok más effekt mellett már nem tudja.
Szóval ezt előre nem lehet megmondani, mert nagyon sok függ a fejlesztőktől.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#48) imi123 válasza Abu85 (#46) üzenetére


imi123
őstag

Troll on

Ó bárcsak elérnék már a mai Pc-k az XBOXONE tudást.
30FPS 900.P-vel.
ÁÁÁ!!!
Sosem lesz ez meg Pc-n!

Troll off

:D

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#49) torma1981


torma1981
veterán

Szerintem ez az egész csak megint parasztvakítás. Majd 2 év múlva majd kiderül mit tudnak a kártyák. Addig meg felesleges a filózás. Majd akkor cikkezenek amikor már van viszonyítási alap.

(#50) Abu85 válasza imi123 (#48) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Számos PC képes az Xbox One tudásszintjére, csak az API nem adott lehetőséget kihasználni ezt. Erre koncentrál a DirectX 12. Csak ezt nem lehet szimplán bevezetni, mert akkor elég sok user nem tudná futtatni a programot, így a bekötési modellnél szükség volt butított verziókra. Nem értem, hogy ez miért akkora probléma. Ez jót tesz a PC-nek.

(#36) LordX: Olyan lesz a Vulkan. A Microsoft viszont gondolt a régi koncepciókra, így a korábbi API-kból bizonyos dolgokat átemeltek. Ez segíti az átállást, illetve lehetővé teszi a gyártóknak, hogy a DX11-es programokat később DX12-es driveren keresztül futtassák a beépített wrapper segítsétével.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.