Ezt a mobiljukat is sikerült elrontani a vastag dupla alsó kerettel.
[ Szerkesztve ]
“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”
(#1) Armagedown
Ezt a mobiljukat is sikerült elrontani a vastag dupla alsó kerettel.
[ Szerkesztve ]
“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”
Az a káva!
...oktalan embert észérvekkel meggyőzni nem lehet...
Pár hónapja használom, mint munkaeszközt, aktív dual sim-es, 32GB/ 4 GB ramos LTE verzió.
Napi több órás telefonálás is csak kb. 50%-ot merít rajta, minden felkapcsolva, a háttérben 10-20 alkalmazás úgy áll, hogy egy pillanat alatt betölt akkor is, ha napok óta nem használtam. Feltöltés: 1 óra alatt 60%
Fél éve van meg nagyon jó cucc, az eddigi legjobb telefonom, multitasking ban leveri az összes csúcs drága telefont.
Ár/érték arányban is nagyon ott van.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
[Az ára ennyi most, ha levonod a PowerBankot akkor olyan 90 körül van. ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
Asszonykám ilyet kapott karácsonyra. Azt meg tudja valaki mondani tutira, hogy a ZE551ML és a ZE550ML külsejét tekintve azonos-e? Az érdekel, hogy a ZE550ML-tokok kompatibilisek-e. Ahogy elnéztem, igen.
[ Szerkesztve ]
ha véleményed van, ellenséged is van
Kár, hogy az első képen nem ez a ZenFone 2 (ZE551ML) látható, (hanem a ZenFone 2 Laser) így a színválasztékról megtévesztő tájékoztatást nyújt.
Nem a legszerencsésebb kedvcsináló egy teszthez . . .
Remélhetőleg a műsor többi része ettől kicsit szakszerűbb volt.
Régóta szemezek vele, ki kellene próbálnom végre.
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
(#9) Luck Dragon válasza Jeanne d'Arc (#8) üzenetére
Remek készülék, nekem tetszett mikor az évfolyam társamét kipróbálhattam ,két napot velem töltőt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Méretén kívül másért nem kell aggódnod Remek készülék
Apple iPhone 8 Plus
Nekem is volt ilyen telóm, meg voltam vele elégedve, de Z Ultráról áttérve nekem egyszerűen kicsi volt az Asus 5,5"-os "egérmozija". Így háta Zenfone-t anyukámnak adtam, én meg tűkön ülve várom a Z6 Ultrát
720p-s videóban "demonstráljátok" a FULL-HD-s telefon képminőségét?
Üdv: András [ NVIDIA™ FAN ] | Ha több pirosad van, mint nekem, akkor előre utalok!
vettem egyet mikor kijött hát engem maga a készülék kinézete nem tetszett.az mind igaz amit leirtatok ram bol képes visszatölteni nagy méretű játékokat is tehát jo a 4 gb ram egyedül a kinézet ami NEKEM nem tetszett
Troublemaker, Iphone 14 Pro Max,Samsung S23 Ultra
(#14) Jeanne d'Arc válasza Luck Dragon (#9) üzenetére
Valahogy egyszer csak hozzajutok.
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
És tényleg! Hatalmas! XD
Abban biztos vagyok.
"nincs rá lezsóidő"
-
[ Szerkesztve ]
"nincs rá lezsóidő"
Facebuk messenger némítást nem ismered? Rohadt idegesítő azt a lányt ,vagy fiút (lehet mind2 ) Nézegetni !
Messengert tényleg kilőhetted volna végig se néztem a videót mert idegesített. Egyébként nekem a telefon bejön jól néz ki. Összeszerelés is biztos rendben van asus-ok szerintem ebben jók szivesen megvenném árban se rosz.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
Mondod te, közben meg világsiker lett, mert ezt a telefont nem mostanában mutatták be, már jó pár változat is kijött a sikerére alapozva.
Mellesleg még az ASUS mobilágazata is szépen fel lett futtatva ennek a sikernek a hátán.
Biztos, hogy a legjobban teljesítők között lesznek az éves adatok alapján.
Ja és a legtöbb típusnak hasonló a dizájnja.
Ezek szerint pár ember csak lenyeli ezt a rettenetes bakit.
Szerintem az a lány látszódott a chat fejeknél 10:17 után, aki 21:30-nál is szerepel a galériában.
[ Szerkesztve ]
"nincs rá lezsóidő"
Nyugaton több helyen is ingyen 1 éves biztosítással árulták/ják.
Többek között garanciális hiba esetén, a javítás mellett fájdalomdíjként visszakapod a teló árát is.
Ha valaki ezt bevállalja, az azért jelent valamit a minőségre vonatkozólag.
pl. ZenCare+ ha valakit érdekelnek a részletek.
Szimpatikus😊 Köszi az infót
“Praise The Sun” \[T]/
Pedig elég türelmes lehetsz, ha addig eljutottál .. . .
Nekem a bekapcsolásig sem sikerült, mert 6 perc után már telítődtem az állandó "készülék"-ezéssel.
Egyébként is túl gyakori a szóismétlés, valakinek nagyon mini lehet a szókészlete.
Szókincsnek ez már jóindulattal sem nevezhető, de akkor miért akar szerepelni?!
Az igazi tragédia persze nem ez, hanem az, hogy ezzel a szerepléssel nem kelt általános felháborodást.
Mit lehet erre mondani? Lehetne sok mindent, de csak annyit mondok igénytelenség, lecsúszás, lejtő . . .
----------------
Valaki pihent összeszámolhatná, (de szoftveresen is biztos megoldható) hogy hányszor hangzik el a "készülék", érdekes lenne a teljes-szószámmal összehasonlítani.
A sok öö ,meg hasonlókat ne is említsed.
Hát azért az illetőt sajnálom ha (igaz) a történet. Jó pár hónapig elhúzódott az ügy.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
(#28) matteo_szg válasza Luck Dragon (#27) üzenetére
Az ügy rendezve lett, az ügyfél pedig elégedetten zárta a kálváriát. End of story.
jupiiii
Igen? Akkor nem ugyanazt olvastuk, indoklás nélkül elutasították.
Oké, a noti javítva lett, de minek vállal olyat az asus amit utána nem tart?
[ Szerkesztve ]
Mint írtam, az ügy rendezve lett.
Egyrészt nem indoklás nélkül utasították el, ugyanakkor az indoklással volt baj, valamint a szerviz-ügyfélszolgálat kommunikációjával.
Közbeléptem, ügyféllel felvettük a kapcsolatot, és a természetes medrében zajlott végül a Bizalom Program. Ahogy sok más usernél is, akik jogosulttá váltak.
jupiiii
"közbeléptem" Ez nagyon szigorúan hangzott. Az a baj, hogy sokszor már csak akkor oldódnak meg a dolgok amikor nyilvánosságra kerül. De azért jó tudni, hogy hova lehet fordulni ASUS ügyintézéssel
Az ügyfél-elégedettség fontos, és mivel a Bizalom Ügyfélszolgálat teljesen máshova tartozik, ezért nem jutnak el hozzánk ilyen problémák. Homár Hilda átküldte az elérhetőségeket, az ügyféllel pedig tisztáztuk, mi is történt pontosan.
Lehet hozzám fordulni, de csak bizonyos szintig. Az irreális követeléseket, fenyegetéseket nem tűröm természetesen.
jupiiii
Ha már felajánlottad . . .
Lenne egy kérdésem:
Miért nincs nálunk ZenCare+ (vagy akármi, mert mindenhol máshogy nevezik)
szóval 1 éves ingyenes készülékbiztosításos akció az akostel és táblagépekre?
(Hasonló, mint az itt szóba került notis akció.)
Hol van ASUS illetékes call centere?
(Gondolom ez nem titok.)
Egy ZenCare jellegű program elindítása szimplán üzleti döntés; egyelőre nem indítjuk el ezt a programot, de lehet, hogy ez hamarosan változhat.
ZenPad táblagépekre egyébként érvényes a Bizalom Program.
Mármint a magyar call centerre gondolsz? Mert a kollégák itt ülnek velem egy irodában, csak egy másik szobában.
jupiiii
És a zsarolással hogy állsz? Mert szólok a főnöködnek, hogy munkaidőben PH-zgatsz
Egyébként meg akkor korrekten zárult a dolog, csak tényleg szomorú, hogy nem megy elsőre.
A munkakör része a fórumozás.
jupiiii
Mint minden videójukban...
De most tényleg. Maga a videó tartalmával nincs baj, csak a sok öööö, meg akadozó beszéd. Most komolyan, nem hiszem hogy ötvenen néznek titeket miközben veszitek fel a videókat. Vagy az lenne a legegyszerűbb ha a szövegeteket előre megírnátok és amikor már csak a telót mutatja a kamera, felolvassátok, punktum.
Ja és....nem "szmúúúúsz" a rendszer Hanem gyors, sima, akadozás mentes. Magyar vagy, ne erőltesd az angolt ha az egyébként full magyar videóba nem illik.
A telót elfogadnám. Már csak azért is mert annyi ram-van benne mint a laposomban
[ Szerkesztve ]
Ja
Három hónapja használom a 4/16GB változatot. Nem vagyok tőle elájulva. Xperia Z-ről nyergeltem át. Azt a sebességet hozza amit a Z, csak többször fagy le... Akadozik a FullHD-s videó felvétel mindegy, hogy a belső memóriába, vagy a Class10-es SD kártyára írja. Gépelés közben gyakran megnyomom a Home-ot szóköz helyett, lett volna pedig elég hely az alsó káván. Lecserélni már nem fogom, de a Z-t jobban szerettem.
(#39) matteo_szg válasza Cynicelectro (#38) üzenetére
Ezek szerint kínai vagy TW verzió a telefonod; ennek megfelelő firmware van rajta? Illetve Intel Z3560-as verzió? Illetve mi fagy le pontosan?
jupiiii
(#40) Cynicelectro válasza matteo_szg (#39) üzenetére
Angliában vásároltam e-bayen. A doboz szerint Z3560-as CN ROM-mal. Valamilyen gány TW ROM volt rajta ami tele volt bug-gal, ha véletlenűl WiFi-n felejtettem éjaszakára 4-5 alkalmazást telepített reggelre, még a launch-ert is lecserélte. Ezt a ROM-ot lecseréltem a hivatalos WW ROMra ADB-vel.
Random fagynak be aplikációk, olyat produkálva mint amikor elfogy a memória.
Pl.: Runtastic app-ot használok futáshoz amely a GoogleMaps-en megjeleníti merre futok, mennyi kalóriát égetek, pulzus, satőbbi. Mellette a gyári zenelejátszó applikáció fut, tíz perc elteltével "megakad" és elkezd dadogni mint amikor megakad a CD. Nem reagál semmire, majd újraindítja magát...
A készülékben gyári Samsung 32GB Class10-es SD kártyát használok, de az alkalmazások nincsenek áthelyezve rá. Egyébként a nagy memóriaigényű appok nem fagynak (pl. Real Racing)
És persze fájó pont, hogy a videó akadozik felvételkor és persze lejátszáskor is.
Kétszer kifagyott már a második SIM. Hívást akartam kezdeményezni, amikor kimegy a hívás nem csöng ki, a készülék lefagy, semmire sem reagál, nem lehet kikapcsolni sem, negyed óra elteltével újra indul. Néha megjelenik a médiataroló csatlakoztatva ikon, ez azt jelenti, hogy a készülék magától újraindult. Mindez kb. három hónap alatt, jelezném, hogy a Z-m két év alatt nem produkálta ezt.
Nem szeretném senkinek elvenni a kedvét, csak a saját tapasztalataimat osztottam meg.
Durva hogy a videón 78% ról közel 15-20 perc alatt lement 48% ra ? Ehhh
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
Egyik percben még 77%, másik percben 55%; látható a vágás. Nyilván nem egy snitt a videó.
jupiiii