Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) BoB


BoB
veterán

Nem (csak) neked szól, de nem értem ehez a videóhoz minek kell erős idegzet meg 18+ :F

Nem lehet látni semmit sem csak egy ütközést. Számtalan ilyen van közutakon nem csak erős idegzetűeknek...

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#2) Lacielvtárs válasza BoB (#1) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

nah jó ebben lehet igazad van, sőt...
de azért írtam én is oda mert mindenhol ezt írják :)
de tény hogy brutális látvány és ha bele gondol az ember, hogy mekkora ütést kellett kibírnia a fejének és a bukósisaknak, akkor szinte kiráz a hideg...

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#3) Szoszo94 válasza Lacielvtárs (#2) üzenetére


Szoszo94
őstag

Ha csak egy kicsit is jobban alásodródik a gépnek, akkor semmi esélye nem lett volna...szerencsére nem így történt, mielőbbi felépülést kívánok neki!

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#4) Lacielvtárs válasza Szoszo94 (#3) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

bizony én is erre gondoltam.
kicsit szerencsétlenebbül alakul a dolog, ott marad a srác...
szerencse hogy nem így történt...
sok minden volt azon a futamon ami kérdéses, sajnos

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#5) Szatyor95


Szatyor95
aktív tag

Ami nekem fura, hogy a felső légbeömlő eltűnt. Az a rész röhögve kibírja, ha egy kocsi rajta landol, csúszik, stb. Itt meg konkrétan eltűnt.

Nyugodj békében Integra!

(#6) Wajk válasza Szatyor95 (#5) üzenetére


Wajk
addikt

azért mert szépen leborotválta a nehéz munkagép feneke...

(#2) Lacielvtars: azért írják, mert k.csög kattintásvadászok :U

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB

(#7) Dany007 válasza Szatyor95 (#5) üzenetére


Dany007
veterán

Mert az a függőleges erőhatásoknak áll ellen. Pont olyanra, ha felborul vagy ráesik valami akkor ne roskadjon össze..
Itt viszont szemből jött az erő, konkrétan elnyírta keresztbe.

Asszem az indexen volt egy cikk, amiben elemzik részletesen, hogy mik lehettek a baleset okai. Most itt nem csak fizikális dolgokra gondolok, hanem arra, hogy pl ilyen esőben ilyen fos időben mért nem halasztják el a versenyt.

Mert azt kellett volna. A fene se akarja nézni ahogy safety car mögött indul a rajt, vagyhogy 2 percenkét be kell küldeni a safety cart és ott köröznek percekig semmi se történik stb...

De állítólag a szponzorok meg a komplett F1 óriásit bukna ha elhalasztanának egy ilyen versenyt, azért erőltetik kb mindenképpen az indulást. Tájfun vagy jégeső, tökmindegy... És ez szomorú.

Sok sok éve talán Brazíliában volt egy hasonló verseny, amikor még Baungartner is versenyzett... Na ott kb a 22 versenyzőből 8 ért be. Két percenként biztonsági autó meg leállás és várták az eső végét stb..
Semmi értelme az egésznek.

(#8) Lacielvtárs válasza Wajk (#6) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

jaja, szinte legyalulta az egészet a munka gép sejhaja...
csoda hogy fenn maradt a feje a vezetőnek ...
amúgy az a munkagép nem tudom milyen nehéz lehet, de izomból megemelte a becsapódás ereje

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#9) Bird válasza BoB (#1) üzenetére


Bird
addikt

Igen ezt hívják a médiában hypenak, hisztériának, szenzáció keltésnek. A sok- sok álszentnek - akik természetesen szinte mind megnézték - meg üzenném, hogy ez is a verseny része sajnos, ezért szerintem mindenkinek joga van látni.

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#10) Wajk válasza Dany007 (#7) üzenetére


Wajk
addikt

az időjárással még akkor véleményem szerint semmi gond nem volt. Egyik pilóta sem hisztizett az időjárás miatt, pedig biztos megtennék ha okuk lenne rá. (Pont hogy versenyezni szerettek volna lsd a verseny elején a folyamatos rádiózás.) Ez sok véletlen együttállása, pont akkor pont ott, de ők a modernkori gladiátorai. Sokkal biztonságosabb környezetben, de mégiscsak van, hogy 300-al mennek betonfalak között és lehet napsütés is ha felkenődnek egy rosszul sikerült manőverben.

Ami engem zavar, az a videón is tökéletesen látszódó zöld zászló, mikor a környéken elméletileg dupla sárga zászló volt érvényben...

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB

(#11) Lacielvtárs válasza Bird (#9) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

hogy joga van mindenkinek látni ez nem is kérdés...
ezért is linkeltem be ide is :K

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#12) Bird válasza Lacielvtárs (#11) üzenetére


Bird
addikt

Tudom....Olvastál mostanában f1-2014 topikot? :D :D

Lacielvtars: ...az SC miatt ugrott a verseny izgalom...
Igen és ilyenkor jut eszembe, hogy - remélem csak tudat alatt de - fontosabb a cirkusz mint maga az emberélet. Egy majdnem besötétedett pályán, leszakadó esőben a futamot már körökkel korábban le kellett volna inteni. Persze a FIA szerint nem hibáztak. Ja persze.

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#13) Lacielvtárs válasza Wajk (#10) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

igen ez is érdekes számomra, valamint az a durva hogy okés hogy a pályát nem érintette ez a bukótért...
de miért nem jön be ilyenkor az SC...
olvastam cikkeket az index.hu-n is hogy az SC miatt ugrott a verseny izgalom, de akkor is...
főleg egy olyan pályán mint a Suzukai, ami alapból is elég izgalmas.
Főleg az ilyen viszonyok között azért, jobb szerintem a biztonságra menni, mint a látványra...
most mindenki megkapta a látványt az izgalmat és a pilóta az első sorból láthatta az izgalmat :(

persze nem akarok senkit sem megsérteni a véleményemmel :R

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#14) Dany007 válasza Wajk (#10) üzenetére


Dany007
veterán

Az is problémás igen. Az említett indexes cikk ezt is kiemeli többek közt.
De egyébként a kisebb istállók versenyzői panaszkodtak. A nagyok nem, mert alattuk "jó" autó van, könnyebb azzal menni ilyen körülmények között.

Ez is probléma egyébként, hogy elég nagy a szakadék a csapatok között technikailag. Így meg kevésbé érvényesül a pilóták képessége.

(#15) Lacielvtárs válasza Bird (#12) üzenetére


Lacielvtárs
nagyúr

no majd akkor oda is be fogok kukkolni, köszönöm a tippet :R

"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

(#16) ferensz válasza Wajk (#10) üzenetére


ferensz
senior tag

A zöld zászló az adott versenybírói poszt utánra szóló szekcióra szól, a pályabíró azt csinálta, amit kell neki, amint elhaladt a munkagép a posztja mellett az onnantól kezdődő szakaszon már nem volt veszély, nem kellett lassítani. Jóval hamarabbi posztnál kint volt a dupla sárga ahogy az kell, illetve ha jól tudom ezen a szakaszon van led tábla is, ami sárgán világított.

"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"

(#17) Wajk válasza ferensz (#16) üzenetére


Wajk
addikt

amennyire nekem rémlik azért nem szoktak zöld zászlózni a baleseti ponton, sőt utána eggyel sem még...

iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB

(#18) ferensz válasza Wajk (#17) üzenetére


ferensz
senior tag

Rosszul rémlik. [link]

"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"

(#19) Szatyor95


Szatyor95
aktív tag

(#6) Wajk: Eddig én is eljutottam, de azért kissé morbid, hogy még a nyomát sem látni annak, hogy ott lett volna.

(#7) Dany007: Lehet rosszul tudom, de még régebben olvastam olyasmit, hogy minden irányból bírnia kell az erőhatásokat. Persze nem ekkorát, de még így is furcsa nekem, hogy ennyire ledarálta. Néztem egy képet, ott konkrétan Bianchi feje mögött még éppen hogy volt bármi is, kicsivel felette meg nyoma sem volt, hogy ott még kéne lennie bárminek is.

Nyugodj békében Integra!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.