Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#43) Stauffenberg válasza .mf (#27) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

"A komolyabb vezérlők alapból no-fly-zone-ként tartalmazzák gps-koordináták alapján a reptereket."

Én is ennek a funkciónak a fejlődését látom az egyik legjobb megoldásként. Viszont ez még mindig nagyon sok szituációra nem megoldás, ilyen a hírben is említett katasztrófahelyzet, ahol lehet, hogy alapból szabad a repülés.

"Csak kissé fragmentált a piac, a kínaiakat meg leginkább az eladás érdekli, nem a szabályozás."

Import tilalom és csá.

"Vagy legrosszabb esetben egy kis irányított jamming a 2.4 GHz sávban, egy komolyabb gép a jel elvesztésekor automatikusan visszatér a kiindulási pontjára; egy nem-komolyabb meg lepottyan, ez esetben az is problem solved."

Ebben is egyetértés van. Az ilyen "le kell lőni" kezdetű marhaságokat komolyan sem lehet venni, jó hogy nem a legközelebbi légibázisról riadóztatjuk az F-16-osokat. A 2.4 GHz blokkolása egy elég egyszerű megoldás, de okozhat flyawayt, ami nem szerencsés.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.