Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#44) Abu85 válasza Oliverda (#43) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az eDRAM-ot az Intel eléggé kevert módon használja. Van az általános mód, amikor cache-sel. Ez jól működik például a Counter-Strike-ban, de egy komplex Frostbite 3 motorban már nincs mérhető előnye. Erre vezette be a profilozást az Intel, így amelyik új játékban az általános módnak nincs előnye, ott ezt a grafikus driver kikapcsolja, majd kiválasztja a manuálisan megadott puffereket és azokat az eDRAM-ban tárolja.
A DX12-ben ez annyiban változik meg, hogy maga az alkalmazás lesz a grafikus driver, vagyis oda kell beleírni, hogy a program hogyan működtesse az eDRAM-ot. Ha erre nincs semmilyen kód, akkor az eDRAM csak egy dísz lesz a tokozáson. Az i3-nál ez nem opció, mert semmi nem garantálja, hogy a fejlesztők minden egyes eDRAM konfigurációra, írnak majd egyedi kódot.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.