Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) Joshi válasza Met (#100) üzenetére


Joshi
titán

A TH8 analógként működik, amennyire meghúzom annyit érzékel. Gondolom nálad ez egy gombra van téve ami ugye digitális tehát vagy full kéziféknek érzékeli vagy nem érzékel semmit. A megoldás ilyen esetben az, hogy csak egy pillanatra rántod be a kéziféket a lehető legjobb pillanatban. Tudom hogy ez nehéz és gyakorlást igényel, de működik. Egyébként kézifék nélkül szinte lehetetlen jól bevenni a kanyarokat, nagy hangsúlyt fektettek rá.

(#102) Met válasza Joshi (#101) üzenetére


Met
nagyúr

Érzékeli a kézit, kipróbáltam, csak valahogy nem fordul úgy mint RBR-ben.
De majd akkor megpróbálom csak kicsit benyomni.
Piros Momo-m van szóval nincs botváltóm, bezzeg a Racing botváltóját milyen jól lehetett kéziféknek használni:)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#103) Joshi válasza Met (#102) üzenetére


Joshi
titán

Ma itt volt haver és vele is kipróbáltattam a játékot, egész jónak találta ő is igaz hogy a kormány érzékenység az nagyon furcsa. Az 1995-ös Subaru Impreza egész jó, de vannak más jól sikerült autók is. Kíváncsi leszek hogy milyen lesz a S. Loeb Rally ehhez képest.

(#104) Met válasza Joshi (#103) üzenetére


Met
nagyúr

Lehet hogy fordítva működik az érzékenység? Nagy sebességnél érzékenyebb, kis sebességénél meg nem annyira.
Némelyik játékban lehet ilyent állítani de pont fordítva működik, hogy nagy sebességnél egy apró kormánymozdulat vége ne egy megpördülés legyen.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#105) snecy20


snecy20
veterán

Ugyan kipróbálni még nem volt alkalmam, de gameplay videók alapján az jött le hogy a DIRT3-hoz képest mind a grafika, mind a fizika egy komolyabb szintet képvisel. Mintha az autóknak itt már lenne valódi tömegük, és az útontartásuk sem tűnik kisiskolás szintűnek.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#106) Joshi válasza Met (#104) üzenetére


Joshi
titán

Igazából nem erre gondoltam, a kormánykezelés olyan furcsa, ha nagyon lassan tekerem a kormányt remegve látszódik a játékon belül az elfordulás. Nagyjából hasonló volt a Dirt3-nál is, szerintem ezen semmit nem változtattak. :O

(#105) snecy20 nekem megvan a Dirt3 is, de a grafika már ott is rendben volt, az irányítással voltak bajok ami sajnos a Dirt Rally-nál is valamelyest megmaradt. A törés is elég gyengére sikerült, szinte csak a képekből derül ki hogy törött az autó érzetre nagyon gyenge. Akkor érezni hogy sérült az autó amikor kitört a kerék, vagy defekt van. Különben élvezetes játszani és ahány autó annyiféle kezelhetőség. Összegezve én nem hasonlítanám össsze a Richard Burns Rally-val, grafikában sokkal jobb de ez érthető mert ugye az RBR már nem egy mai darab.

[ Szerkesztve ]

(#108) Met


Met
nagyúr

A hajtűzés még mindig nem nagyon megy, tegnap egy kanyar volt amire azt tudtam mondani hogy jó volt.
Azért RBR-ben pl. Cote-on a hajtűk többségét rendesen be tudtam venni, nem olyan szépen mint a tv-ben látható de majdnem :)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.