Szervusz...
Nos.. Ha olaj és olaj szűrő + légszűrő rendben van, akkor a gumi kopásán és a fékbetét kopásán kívül semmire. Csak hogy legyen üzemanyag a tankban (A kezelőszerveket, ha nem garázsban tartod, vagy sokszor fogtál ki esőt, időnként kezeld le valamilyen szerrel, ami kontaktot is javít. Van aki a WD40-et javasolja, én egy speckó terméket használok, ami fél évig garantálja, hogy nem kell hozzányúlnom. És ez tapasztalatból működik, ha otthon leszek megadom a nevét, mert amennyire ritkán használom, már nem emlékszek rá )
Én megjártam vele Horvátországot és ~1 év leforgása alatt többnyire 2 személlyel elment bele több mint 16000km Soha egy szemernyi bajom nem volt (leszámítva, hogy a 2-es henger szelep fedelét rögzítő csavar gumi alátéte mellett eresztette az olajat és erre még nincs jó megoldásom, mert a gyári alátét sem oldotta meg a gondot).
Ha bővebb hiba naplót is kívánsz olvasni, akkor javaslom a Honda menni műszaki bejegyzésem, mert abban frissítgetem a fejleményeket.
Üdv, creation
[ Szerkesztve ]
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"