Átment a műszakin.
Amit reklamáltak:
- Nincs "E" jelzés sem az indexek búrájában, sem az első lámpában (Igaz ezeket cseréltem, de a gyári hátsó lámpában sincs "E", pedig az eredeti, mi több a gyári első lámpában sincs, pedig az is eredeti) Azzal érveltem, hogy ez egy Kínai belpiacos motor és nem hiszem, hogy ezért ők raktak volna bele ilyen jelzést.
- Üt az első féktárcsa... Namost ez egy vicc számomra, mert hidegen fékpadozott és az első féktárcsa és nyereg is "önbeálló"...
Amit néztek:
- Műszeresen első fék fékpados vizsgálata
- Lámpákban "E" betű (Érdekesen sem első lámpa képe, sem bárminek a működése nem volt megnézve...)
- Motor szám, Alváz szám, Motor adat tábla (Vicc, mert a kínai "biztosítási" matricát nézte először adat táblának és azt is lefotózta )
Ami nem érdekelte őket, vagy csak egy pillantást vetettek rá:
- Gumik állapota
- Visszajelző berendezések működése
- Motor füstölése (Be se indítottam)...
- Hátsó fék
- Első lámpa lámpaképe, helyes iránya...
Minden mást rendben találtak.
[ Szerkesztve ]
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"