Nem adod el Simi87-nek?
Pedig mintha mostanság kezdenének lassan kikopni az Astrák a forgalomból.
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
Nem adod el Simi87-nek?
Pedig mintha mostanság kezdenének lassan kikopni az Astrák a forgalomból.
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
(#2) alkatraz3000 válasza Klaus Duran (#1) üzenetére
Van egy teóriám. Par evvel ezelőtt meg a ladak es társaik uralták az indiánok flottajat. Na most ehelyett F astrak, es escortok meg hasonló leszakadt autók vannak náluk. A Lada mára klasszikus veterán lett. Az astra meg ezelőtti utolsó eletszakaszba lepett most kell bevásárolni jo cuccokbol, mert aztán különleges lesz eladás esélytelen.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
(#3) Klaus Duran válasza alkatraz3000 (#2) üzenetére
Eladni nincs értelme mert csak bukik rajt az ember. Jó kocsi, csak semmi értéke nincs a piacon.
Most én is "Fastrat" használok.
Viszont a kombinak jár a +pont, ha lehajtod a hátsó üléssort simán lehet aludni is benne.
[ Szerkesztve ]
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
(#4) alkatraz3000 válasza Klaus Duran (#3) üzenetére
En tárolok benne egy csomó szerszámot, ami a spontán szereleshez kell. Igy nem igazan tudok benne aludni
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Ó, a vén csataló. Hogy én mennyire imádtam. Egy tip-top állapotú F-fért cserébe simán odaadnám a mostani G-t. A G ülései maximum jelenthetnek az elődnek.
Egyébként meg: kéretik normális időben lefényképezni a géperejűt. Légszűrőből a gyári helyett a MAN gyártmányút bepattintani - jobb minőség.
Tetősínek vonalán beázhat, hátső kerékjárat és hátsó ablak alatt közvetlen támad a rozsda - bár gyanítom ez már a könyöködön jön ki. Ami viszont használhat - esetünkben használt G dízelnél - a szívócsonk tisztítás.
Még évekkel ezelőtt a balatonon láttam egy kombi GSI-t, azóta egyetlen kombi kivitelt sem. Azon fent is volt a "felségjelzés", derekas pacskerok, makulátlan állapot, fekete szín. Erről jut eszembe: ha marad a szín, akkor az első lökőst is cserélni kellene szerintem fényezettre, mert így kicsit bután néz ki a fehér indexbúrával.
Amint elkészül és megvolt az első egynéhány km kettesben, jelentkezzünk nálam és vigyünk el engem egy karikára. Addig is kalappal művelethez!
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Ahogy megláttam a posztot, tudtam hogy így fel fog bukkani a nevem.
Mondok egy titkot: Van most egy patika állapotú 1.6 lengyel gyártású Fastra szedán a családban, GM felniken, de ha ezt valahol felhozzátok letagadom.
A tetosinek mar aznak mint az állat. Kar volt a retket kiveretni alóla, legalabb az szigetelt tudok en errol mar mindent, nincs meglepetés. A lökös fényezés is fel van mar írva, de gyárilag ehhez a szinhez nem létezett fényezett lökös. A 94 utaniak metalkekje minimálisan elüt.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Szerintem ezekre(20 év körüli tömegautó) már nem éri meg költeni, max annyit, hogy menjen.
Lehet olcsóbb venni egy szakadt donort és évekig eljárhatsz vele.
Ilyen esetekben már csak a szentimentális érték/érzelmi szálak hajtják az embert.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Ohhhh azt en leszarom mi éri meg. Vannak olyan emlékek, amik a sors miatt mas autóval nem lennének mar meg. Szóval marad, kerül amibe kerül. Azért extrazom fel az egész kocsit, hogy a növekvő igenyeimet ki tudja majd elégíteni. Meglepően sok az olyan extra, amiért ma is vaskos összeget kérnek el. Ha a motor is erős lesz, meg minden fasza, akkor minek vegyek újabbat? Ennek mar csak felfelé fog menni az értéke, az iphoneom többet ér most. Az elmúlt 3 évben 600 ment bele az autóba es 2003-ban vettük 890-ért. Most vennék egy másik autót teszem azt 10 évesen. 7-800 egy normális autó, amire vétel utan ra szalad a papirozas költsége, ami kb 100, plusz kötelező szervizek megint 100, es váratlan hibákról meg nem is tudunk.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Szerintem ennek soha nem fog felfelé menni az értéke. A többi pontal egyetértek.
Egy Lada is nagyon kelendő manapság szep állapotban, pedig "tuggyukik" strapaltak éveken keresztül. Ma mar egy mk1 fiesta, egy golf1 golf2 is beert mára. Hidd el, ez is kultauto lesz 10-15 év múlva.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"