Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) germinator66 válasza germinator66 (#50) üzenetére


germinator66
aktív tag

Mellé....

[ Szerkesztve ]

(#52) #48201984


#48201984
törölt tag

Sziasztok!

Lenovo-nál volt katasztrofális tapasztalatom, az lenne a kérdésem, hogy van-e valami hivatalos fóruma a dolognak, ahol esetleg foglalkoznak is vele (mert mások is látják pl.)?
Az email és a telefon nem jó, ott nem foglalkoznak senkivel normálisan.

Köszi.

(#53) otps


otps
aktív tag

Sziasztok!

Aftermarket szervíz lenne, régi gépet az ember nem visz a hivatalos szervízbe drága pénzen, nemde?

Adott egy Lenovo ThinkPad X60, most volt a szerelőnél (didyman), stressz teszt nem talált semmi hibát, de az a hiba mégis ott rejtőzködik.

Fő tünet:
- Box.com-ra a javás feltöltés 88 fokra melegíti a procit, majd - gondolom, hogy védje magát -, resetel, vagy kikapcsol.
- TrueCrypt partíció formázás ugyanez, csak 90 fokos a proci (részletkérdés).

Melléktünetek:
- Hiren's Boot USB (15.2) nem indul el, ha nincs benne fizikailag egy vincseszter (másik gépen megy)
- SystemRescue CD-n (USB, legújabb) levő FreeDOS alkalmazás nem megy, valami Invalid Opcode [+kód] hibát ír ki (másik gépen megy)

Egyszer csinálta ma, ez új:
Bekapcsolom, világít a power lámpa, de semmi. Kikakpcs, bekapcs, megy szépen.

Egy vincseszter halt meg most benne, "0. szektor hibával."

Van 1 hónap garanciám a bevizsgálásra, ha megint előjön a hiba, hogy találok addig valamit, tipp?

[ Szerkesztve ]

(#54) flash-


flash-
veterán

sziasztok

arra lennék kíváncsi hogy ha notebookhoz akarok venni optikai meghajtót akkor azok egységesek?
tehát általában a slim DVD író mindegyik notebookba jó?

ilyen meghajtóról lenne szó:
http://szamitogepalkatreszbolt.hu/webshop/search/

Nec AD-7760H Slim DVD-RW SATA Black OEM

és ebbe szeretném beépíteni:
e-machine 520

elvileg kompatibilis ugye?

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#55) donjohnson


donjohnson
addikt

volt egy lenovo laptop töltőm, ami néha cicergett, de ezen kívül rendesen működött, csak zavaró volt. gondoltam ideje megjavíttatni/kicserélni, mert már idegesített.

elvittem hozzájuk: http://www.laptopszerviz.org/ vagy a másik webcímük: http://www.szamitogepszerviz.info/ és 2 nap alatt csináltak belőle egy egyáltalán nem működő töltőt. nem tudták megjavítani és az volt a kifogás, hogy tönkrement benne egy ic, ami nem beszerezhető. értem én, de minek kellett szétbarmolni teljesen? ráadásul a vezetéket is kicserélték rajta, ami láthatóan silányabb. :((
inkább nem balhéztam velük, mert nem egy nagy tétel és fel voltam készülve rá, hogy valószínűleg újat kell venni, de akkor sem ajánlom a helyet:

1074 Budapest VII. kerület Alsó erdősor 3. T: 70 317-2518

[ Szerkesztve ]

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#56) SzaboZE válasza donjohnson (#55) üzenetére


SzaboZE
addikt

Gyanítom ez valami garancián kívüli dolog lehetett, mert notebook töltőt nem illik javítgatni csak cserélni.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#57) donjohnson válasza SzaboZE (#56) üzenetére


donjohnson
addikt

igen, az volt.

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#58) Krisztina87


Krisztina87
tag

Sziasztok

Az lenne a kérdésem, hogy BIOS-ból lehet e ellenőrizni egy notebooknak a kijelző állapotát?

Itt arra gondolok, hogy elmegyek egy boltba venni egy notebookot, és ha engedik ott helyben kipróbálni (de nincs rajta rendszer, freeDOS csak), akkor lehet e BIOS-ból olyat előhozni, hogy a képernyő legyen teljesen fehér, és onnan már látható is, hogy van e hibás pont benne.

(#59) SzaboZE válasza Krisztina87 (#58) üzenetére


SzaboZE
addikt

Újabb dell gépeknél van ilyen lehetőség, D gombot nyomva kell tartani bekapcsoláskor. Amúgy meg egyszerűbb csinálni egy bootolható pendrive-ot egy linux-szal vagy valami dosos monitor teszttel.

[ Szerkesztve ]

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#60) csusza` válasza Krisztina87 (#58) üzenetére


csusza`
senior tag

Csatlakozom az előttem szólóhoz.
Hiren's Boot CD tele van diagnosztikai programokkal, ha jól emlékszem, akkor monitor teszt is van rajta. De ez nem 100%.

Meet me @ Dhen' Ess Hardware! | Mikrotik - Routing the World!

(#61) flash-


flash-
veterán

ha felnyitunk egy notebookot de nem marad úgy a képernyő (fix állapotban)akkor ott mit kell cserélni?
zsanért?
vagy mi lehet a baj?

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#62) soldierboy


soldierboy
tag

Kedves Fórumtársak!

Egyik ismerősömnek az Acer Aspire 5745G laptopja igencsak hangos és forró volt, ezért úgy döntött, hogy szétszereli és megpróbálja kitisztítani (ne kérdezzétek, hogy miért nem szervízbe vitte). Ez a videó alapján csinálta. Kiszedte az SSD-t, a memóriákat és még valamit amire nem emlékszik, hogy micsoda, majd mivel nem merte tovább csinálni, ugyan úgy visszaszerelte. A gép ezután nem akart elindulni, ugyanis csupán a bekapcsoló gombja világít, illetve a ventillátor hallatszik.

Kérem szépen segítsetek neki, mit tehetne, hogy gépe újból normálisan működjön?

Köszönöm szépen!

(#63) tikirics70


tikirics70
csendes tag

Sziasztok!
Van egy Asus K-szériás laptoppom. Kb. két éves. Olyan hibálya jött elő, hogy amikor bekapcsolom csak az Asus felirat jelenik meg a képernyőn, és az is marad. Csak az F1-gyel tölti be a windowst. Mi lehet a baja?
Előre is köszi!

(#64) SzaboZE válasza tikirics70 (#63) üzenetére


SzaboZE
addikt

Első hozzászólás: "A topikot azért hoztam létre, hogy információt kaphassunk a különböző gyártók magyarországi szervizelésével kapcsolatosan. Elsődlegesen az lenne a topik célja, hogy beírjátok, a gépetek bejelentéstől számítva mennyi idő alatt került vissza használhatóan."

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#65) Drughi


Drughi
addikt

Leírom az ÉN eddigi szervizes tapasztalataimat.

1,
2009, HP Pavilion Dv5 1080EH
A gép kb 4 hónapos, amikor a töltő elszáll. (égett bakelit szag, nem tölt)
Vásárlás helyére bevisz (Debrecen, notebook.hu szaküzelet), ők intézik a garanciát.
4 hét és kaptam egy új töltőt. Eközben fogyasztóvédelmi feljelentés is volt, hasztalanul.

2, 2010, HP pavilion DV5 1080EH
Ugyanaz a laptop, azúttal HDD hiba. Folyamatos romlás után, ideje volt a cserének.
Delta Services Kft. Debrecen. Le kellett adnom az egész gépet a cseréhez, amelyet nem tudtak ott helyben elvégezni. 11 munkanap volt. (plussz 4 hétvégi nap)
Kicsit sok egy HDD cseréhez...

Konklúzió: Ezek után soha többé konzumer HP laptopot.

3, 2012, Sony Vaio E széria
HDD elhalálozott.
Sony központ felhív, futár érte jön, gép elvisz, 3 munkanapon után visszahoz. Kárpótlásul kaptam egy törlőkendőt és egy 2GB-os pendrive-ot.
Mindezt a Sony központi szerviz jóvoltából.
Korrekt.

4, 2013, Január. HP Probook 4535s 3év "prémium" garancia
HDD haldoklik.
HP központ felhív, hol cserélik ki úgy, hogy a gépet ne kelljen elküldeni hetekre, Válasz: Csak Budapest.
Inkább vettem bele egy SSD-t, hogy ne kelljen kiadnom hetekre a kezemből.

Konklúzió: Soha Többé HP laptopot.

5, 2013, Július, Samsung NP350
Töltő csatlakozója kontakthibás
Szervizpont: Park Mobil Nyíregyháza
Központ felhív, megmondják hova és mikor vigyem. Alkatrész megrendel, 2 munkanap múlva mehetek érte. Kicserélték a régit egy újra.

Korrekt.

[ Szerkesztve ]

(#66) tikirics70 válasza SzaboZE (#64) üzenetére


tikirics70
csendes tag

Köszi a ˝segítséget" és a kioktatást! Remélem sok örömöd leled benne, hogy nézegeted az általad létrehozott topikot!
Üdv.

(#67) SzaboZE válasza tikirics70 (#66) üzenetére


SzaboZE
addikt

Ebből is látszik, hogy még most sem olvastad el az első hozzászólást. Szívesen segítenek a hozzáértők a kapcsolódó topikokban, de ez itt pont nem az.

[ Szerkesztve ]

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#68) otps


otps
aktív tag

Notebook belső tisztításra, időnkénti átvizsgálásra keresek megbízható szakembert Budapesten.

- Mennyi időnként ajánlott a művelet?

-Kit ajánlotok a feladatra?

Régebbi gépekről lenne szó, jó ár/érték arányú szolgáltatást keresek.

(#69) otps válasza otps (#68) üzenetére


otps
aktív tag

Vagy nagyon nehezet kérdeztem, vagy senki nem szervizelteti a notebookját.

Mindkettő - :((

(#70) TheProb


TheProb
veterán

ASUS N55SF
-----------------------
Ezt írtam pontosan a supportnak hiba leírásának: "A gép nem vagy lassan indul el (bekapcsoló gomb megnyomása után 5-6mp mire bejön az ASUS logo), ha nem indul el a gép akkor fekete képernyő mellett villognak a led-ek, a hdd felpörög majd leáll és ez ismétlődik. Akkumlátorról egyeltalán nem indul el a gép, pedig használható még a telep. Továbbá terhelés alatt a GPU 90fok fölé is felmegy, a CPU eléri a 100 celsius is!"

Normál, 2 éves gyártó garancia

Na most, csak szeretném elmondani, hogy ez a gép anno 215e Ft-ért lett vásárolva és kb félévente kellett ilyen-olyan gondokkal (először a külső mélynyomó csatlakozója halt meg, majd a billentyűzet) szervízbe küldenem. Azért eléggé felháborító, hogy egy ilyen árú géppel folyamatosan gondok vannak... A szervíz megrendelő oldalán alig lehet pár szóban leírni a hibajelenséget annyira kevés karaktert enged csak írni a rendszer. Továbbá amin most kiakadtam még, hogy 08.26-án rendeltem meg a javítást, a futár 28án vitte el a gépet, de a szervíz csak ezen a héten hétfőn (09.09) kezdte meg a javítást, szerintem ez is kritikán aluli... és az ugye senkit se érdekel, hogy nekik "sok a munkájuk" főleg, hogy addig nincs gépe az embernek, ami adott esetben tanuláshoz, munkához, stb. nélkülözhetetlen... Csak halkan megjegyzem, hogy a törvényben azt írják, hogy 15napon belül megkell csinálni a javítást, itt kb ez az idő arra ment el, hogy nekiálljanak a gépnek.
Szummázva egy biztos, nekem az első és UTOLSÓ találkozásom volt az asus-al...

u.i.: arról tud valaki valamit, hogy ez a drága gyártó mennyire kezeli korrekten a garancia meghosszabítását annyival ameddig a gép nem volt elérhető a tulaj számára? (mert ugye ez is törvényben előírt)

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#71) tajcsi


tajcsi
senior tag

DV6500 alaplaprol letort harom pici alkatresz, valaki megtudna mondani milyen ICk, es esetleg milyen jellemzojuk van, hogy esetleg tudjak rendelni..?

C790, C791-es jelzesu es L74-es jelzesu ic-k tortek le...

MAXIMUS VI Extreme, Z87-WS, 3970X és sok más fimomság nálam...

(#72) Chaser válasza tajcsi (#71) üzenetére


Chaser
titán

Ez nem az a topic...kiemelten kérve van, hogy ide csak szerviz tapasztalatokat..van épp elég notebook topik ahol lehet bármit kérdezni.

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#73) szociologus


szociologus
csendes tag

Hát srácok, én is belekeveredtem a slamasztikába a lenovonál:

2013. júliusában vásároltam egy lenovo U310-es típusú ultrabook-ot. Sajnos a készülék viszonylag hamar meghibásodott, így 2013 szeptemberében jeleztem garanciális igényemet a lenovo felé, akik elszállították a készüléket az akkori garanciális javító partnerükhöz a Jabil társasághoz a lengyelországi Bydgoszcz-be. A gépet kb. 1,5 hét múlva kijavítva visszakaptam és hónapokig boldogan használtam.

Sajnos mostanában ismét hibákat jelzett a merevlemez (a régebbi javítás is a merevlemez miatt történt), így ismét felvettem a kapcsolatot a lenovo-val, akik azóta partnert váltottak és a magyarországi Telemax Kft-hez irányítottak. Az ügyintézés nehezen indult, de a bejelentést követő 5. napon elszállították tőlem a készüléket a szervizbe.

Az igazi döbbenet azonban ma ért: Felmentem a javító cég javításkövető oldalára és egy szakvéleményt találtam ott arról, hogy a garanciát megvonták: "A készülék bevizsgáláskor kiderült, hogy abban szakszerűtlen beavatkozás nyoma található.
Az idegen és szakszerűtlen beavatkozás(ok) miatt a gyártói utasítások értelmében, a
készülék javítását garanciában nem tudjuk vállalni."

Mivel a készülékbe sem szakszerűen, sem szakszerűtlenül nem "avatkoztam be", azonnal hívtam a javító cég ügyfélszolgálatát. Előadtam, hogy a készülék volt már javítva a lenovo egy másik partnerénél, így a zárócímke sérülése ott történhetett. Az ügyintéző válaszában elmondta, hogy a lenovo nem adta át számukra a korábban javított eszközök adatbázisát (erre azért lenne szükség, mert az első javításhoz nem volt szükség a garanciajegyre, gyári szám alapján érvényesítették a garanciát, így a most a javító cégnek átadott garanciajegyen nincs nyoma a lengyelországi javításnak.), így nekik fogalmuk sincs erről.

Az ügyintéző szerint a megoldás az, hogy e-mailben írok egy kérelmet, amiben azt kérem, hogy
méltányosságból (sic!) javítsák meg a készüléket.

A mai napon személyesen jártam a javítást végző cég ügyfélszolgálatán. Az ügyintéző természetesen nem tudott segíteni, azt tanácsolta, hogy a gyártóhoz forduljak a garancia ügyében. A gyártó oldalán az elérhetőségek viszont a szerviz oldalára mutatnak. A kör bezárult.

(#74) artiny


artiny
őstag

Miert nem kapcsol fel a notebookom?
Van egy acer notebook,mar 3-4 eves. Bekapcsolaskor csak egy ideig porog (egyforman forog)a ventilator majad leall es a kepernyo egesz vegig fekete.Ha a toltotis radugom akkor a ventije nem kapcsol le,csak fekete kep es a venti forog.

(#75) otps


otps
aktív tag

A topik címére reflektálva:

Nem saját tapasztalat; inkább mások tapasztalata; azaz ajánlást kérek:

Budapesti megbízható aftermarket szerviz?

http://laptopszerviz.com/ / http://www.pcomplus.hu/ (ez egy cég?)

http://www.laptopszaki.hu/

http://display.hu/

Melyik?

Egyéb?

(#76) Pikkolo^^


Pikkolo^^
addikt

Eddig hírhedt Fujitsu-Siemens laptopjaim voltak, a nagy általánosságban elmondható gagyi minőség engem nem ért el, ennek ellenére sokadik évükben azért voltak már hibák.

Fujitsu-Siemens 3540
Gyártás éve: 2009
Meghibásodás éve: 2012
Hiba: felpörög a venti, 5mp után leáll, majd kikapcsol a gép
Szerviz: laptopguru.eu, Dob u. szerviz
Elhárítás: az egyik USB csatlakozó zárlatos volt, cserélték, másnap mehettem érte, korrekt.

Fujitsu-Siemens 3540
Gyártás éve: 2009
Meghibásodás éve: 2013
Hiba: felpörög a venti, 5mp után leáll, majd kikapcsol a gép (azaz ugyanaz, mint 3/4 évvel korábban)
Szerviz: itech szerviz (mert a laptopguru Dob utcai szerviz szabadság miatt zárva volt)
Elhárítás: sikerült megállapítaniuk, hogy VGA hiba, de nem hittem nekik, ezért inkább elhoztam a gépet, kontárok.

Fujitsu-Siemens 3540
Vásárlás éve: 2009
Meghibásodás éve: 2013
Hiba: felpörög a venti, 5mp után leáll, majd kikapcsol a gép (azaz ugyanaz, mint 3/4 évvel korábban)
Szerviz: laptopguru dél-pesti szerviz (a világ végén is túl)
Elhárítás: alaplapi chipset hiba, elhittem, javították, korrekt.

Fujitsu-Siemens 3560
Vásárlás éve: 2010
Meghibásodás éve: 2014
Hiba: először elem hiba, majd 2-3 indításonként nem talál meghajtót és a legújabb billentyűzet gond
Szerviz: laptopguru dél-pesti szerviz (ha a javítási ajánlat alapján megéri javíttatni).

Melyik gyártóknak van magyarországi szervizük? Nem szeretnék a lengyeleknél javíttatni (Lenovo).

(#80) ZTE_luky


ZTE_luky
aktív tag

Sziasztok Asus G56JR CN145D típusú laptophoz szeretnék két éves alap gyári garanciához 1 évet bővíteni, miylen garanciát javasoltok?
Asus-től kettőn gondolkodok nemzetközin és magyarországin.

Ez milyen, mert ez olcsóbb, mi a kettő között a különbség?

(#81) ignorant


ignorant
senior tag

Nem magyar szerviz, de gondoltam megosztom a tapasztalataim.

Vettem egy 13.3" XMG gaming laptopot ( http://www.mysn.eu/ ) kb egy eve. Nagyon meg vagyok vele elegedve, de sajnos leesett es a kijelzo burkolata megserult.

Miutan felvettem a kapcsolatot a gyartoval, szo nelkul rendeztek a kollekciot masnapra DHL-en keresztul.

Kb. 2 heten belul mar vissza is kaptam a gepet, az egesz burkolatot lecsereltek a kijelzon.

(#82) tomazin


tomazin
veterán

Ugyan annyira nem pörög a topic, de szerintem nagyon hasznos dolog, úgyhogy megosztom én is a tapasztalatom.

Előtörténet, hogy egy kiállítási darabot vettem a PrémiumPC nevezetű bolton keresztül (elmondásuk szerint nagykerben volt kiállítva), a gép teljesen rendben volt egy szempontot kivéve, amit otthon vettem észre.

- gyártó és a pontos típus Lenovo S205
- hiba jellege: akksitartó pöcök le volt törtve (illetve tápkábel kontaktos volt)
-garancia típusa: normál garancia
- kiskeres szervíz volt

A szervíz kb 2 napot vett igénybe, hihetetlen korrektek voltak. Mondtam nekik beadáskor, hogy a tápkábel (ami a trafó és a konnektor között van, csak a tyúkbél rész) sem az igazi, mert hol tölt hol nem, másik kábellel ok volt. Ezt nem cserélték ki a szervízben, viszont ők adtak egy másikat azonnal.

Azóta se írtam le sehol (pedig akkor megfogadtam, hiszen ritkán van ilyen kellemes, gyors, korrekt ügyintézés), úgyhogy utólag is köszönöm a boltnak. :R

[ Szerkesztve ]

(#84) ragabor


ragabor
csendes tag

Csak őket tudom ajánlani: Doctorhouse LAPTOP szerviz

(#85) sgery


sgery
őstag

Laptop: Samsung Smart Pc Pro
Vásárlás helye: Nem hivatalos, de új készülék.
Hiba jelentkezése: kb 9 hónap után.
Hiba: Elhárítás: Minden szervízt végighívtam, a központi Ügyfélszolgálati chet-en kb. 3x beszéltem mindig más kollégával.
Egyéb: A legfőbb hiba ami gondot okozott (mert amúgy a készülék egy pontját sem a minőség jellemzi), hogy a billentyűzet dokkolón a készüléket fogó fülek eltörtek (végülis 360e-res táblapc, mit vár az ember?). Maga az alkatrész nettó 4.500Ft, drága de elfogadható egy kis vasdarabért. DE. A samsung Mo-on nem ad ki alkatrészt csak ha Ők szerelik be. Ez a hivatalos Samsung képviselet álláspontja is, Ők mondták, továbbá a szervizek is mondták, hogy a Samsunggal kötött szerződésük tiltja erre Őket. Mivel a szerelés mindenhol nettó 9.000Ft, ez picit gondot okoz, ugyanis 2 csavar tartja, a csere nekem sem tart többet 1 percnél. Egy rántotta elkészítése bonyolultabb.
A vicc az egészben, hogy a világ számos pontján a Samsung hivatalosan értékesíti weben keresztül az alkatrészeket. Bárkinek. Nem maradt más, rendelek onnan.
Sajnos a Samsung nem volt nyitott az építő jellegű, kultúrált kritikámra, ezzel jelezték, hogy nem Ügyfélorientált cégről beszélünk.
Még pár észrevétel. Tehát tegyük tisztába, a Smart Pc Pro a megjelenésekor a legdrágább, elvileg prémium + kategóriás készülékük volt. Mo-on sehol nem lehetett hozzá kapni semmilyen kiegészítőt, soha. Se tokot, se fóliát, se töltőt, semmit. Itt is sokáig mentem, a képviselet vezetőségével is beszéltem, mondták, hogy külföldről rendeljek. Azóta ha bárhol (pl. MM) odajön hozzám egy samsung szakember rámsózni valamit, elküldöm egy SmartPcPro kiegészítőért. Megfordul és elmegy örökre :D
Még egy samsung szerviz észrevétel: régen volt egy TAB7-em. Pixelhiba miatt küldbem be hozzájuk. Kicseréltéka kijelzőt, szintén pixelhibás, rögtön látszott (tehát nem is ellenőrizték). Ismét vissza, ismét csere, ismét pixelhiba mindig máshol. Hagytam is, ennyit nem ér, eladtam...

FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)

(#86) architect26


architect26
aktív tag

Sziasztok! Van egy Sony VAIO vgn-z21xn/b szubnotim, 6 év után feladta magát, bekapcsoló gomb megnyomásával semmi, az ég világon semmi sem történik, az akksi fullon van, még hálozati töltő is rá van csatlakoztatva, de semmi sem történik... :( :(

A kérdésem az, hogy tudtok egy nagyon megbízható és korrekt sony vaio szervizt Budapesten?? Utána googleztem, találtam is párat, de nem tudom melyik korrekt. Nagyon sürgős lenne, mert mindennap használom/használnom kell suliban, ill. munkában. Köszi szépen előre a segítségeteket! :)

Per aspera ad astra

(#87) Pikkolo^^ válasza architect26 (#86) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

(#88) Gery15


Gery15
addikt

Sziasztok!

Toshiba Satellite A300-as laptopot meddig lehetne fejleszteni? Jelenleg 2x1GB DDR2 memória van benne, gondolom mehet bele 2x2GB ram simán. Viszont processzorral gondban vagyok... Intel Pentium T2390 proci van benne ehelyett mit lehetne?

Válaszotokat előre is köszönöm! :R

HyperX

(#89) Pikkolo^^ válasza Gery15 (#88) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

Rossz témába írtál, ez nem erről szól.

(#90) dgabesz


dgabesz
újonc

Sziasztok! A Lapos.hu-t kerüljétek (VIII. kerület), mert kontárok. Az én laptopomat bevittem hozzájuk videochip cserére. Két hét után mondták, hogy megtörtént a csere már csak tesztelni kell.... Eltelt újabb két hét de semmi. Bementem és megdöbbenve tapasztaltam, hogy hozzá sem fogtak a laptop javításához, vagyis hazudtak a chipcseréről... No comment!

www.doctorhouse.hu-t ajánlom én is!!!!

(#91) RunnyJuggler


RunnyJuggler
aktív tag

Udv!
Elromlott a lenovo laptopom hattervilagitasa, de meg garancialis. A jotallasi jegyen egy telefonszam van, ami csak.ilyen robotizalt ugyfelszolgalat, de gozom sincs, hogy ez most melyik szerviz. Valami tpx-rol beszel, de nem talaltam ilyet es a papiron se lattam a nevet.
Hova tudom vinni a laptopom szervizelni?

(#92) SzDaavee


SzDaavee
csendes tag

Sziasztok!

Van egy Lenovo G580 notebookom és már a 2. évén is túl van, de még nem volt kitakarítva és gondolom ezért van az hogy a kezemet úgy égeti fél óra használat után mintha csak a platnira nyomnám rá a tenyerem. Gondoltam rá, hogy megoldom én az újrapasztázást stb. de utána néztem hogyan is kell ezt csinálni és bevallom megijedtem. Valaki tudna esetleg egy jó és megbízható helyet Budapesten ahol ezt megcsinálják nekem ?

Előre is köszönöm a válaszokat!

(#93) KBear


KBear
tag

Vásároltam egy Toshiba notebook-ot édesanyámnak. A boltban 3 év garanciával árulták. A normál 2 éves garanciát egy külön papíron található kóddal lehetett a Toshiba oldalán 3 évre hosszabbítani. Ma regisztráltuk a gépet. A garanciahosszabbításra vonatkozó kódot is megadtuk. A folyamat végén írta ki az oldal, hogy a számlát egy megadott e-mail elérhetőségre vagy faxon el kell küldenünk, hogy a harmadik év életbe lépjen. Külön ki volt emelve, hogy a vásárló nevének megfelelően látszódnia kell. Ekkor jöttünk rá, hogy valószínűleg elrontottuk a regisztrációt. Mivel édesanyám fogja használni a gépet, ezért az ő adatait adtuk meg a regisztrációs oldalon, a számlán viszont az én nevem és lakcímem szerepel, hiszen én vásároltam azt. Próbáltam visszalépni és újra elkezdeni a folyamatot, de ezt a rendszer már nem engedte. A Harmadik évre vonatkozó kódot már felhasználtnak írtja az oldal. Probléma továbbá, hogy az első meglepetésünkben a böngészőben történő visszalépéssel eltüntettük a regisztrációs oldalon megjelenő elérhetőségeket, ahová a számlamásolatot kellett volna küldenünk és most fogalmam sincs, hova is küldjem azokat, pedig erre csak 30 napom van, utána ugrott a 3. év.

Próbáltam a Toshiba honlapján található Call Centert elérni, de állítólag már nem léteznek, az e-mail is visszadobódott. Egyszerűen semmilyen más magyarországi elérhetőséget nem lelek a honlapjukon.

Közületek nem tudja véletlenül valaki, hogy mit lehet ilyenkor tenni, milyen elérhetőségen érhető el a Toshiba itthon, vagy legalább azt, hogy milyen e-mail címre kell küldeni azt a fránya számlamásolatot (.com-os e-mail volt, arra emlékszem egyedül)? Bár a regisztrált név nem egyezik a számlán lévővel...

Fogalmam nincs egyébként, hogy miért nem a megadott szériaszámhoz kötődik a kiterjesztett garancia?!

Nagyon köszönöm, ha valaki esetleg tudna segíteni!

XBOX (360, ONE) gamertag: KBear2112

(#94) szabonagyur válasza KBear (#93) üzenetére


szabonagyur
félisten

Esetleg valamelyik nagykerrel, mint a CHS kellene felvenni a kapcsolatot ebben az esetben. Vagy külföldi ügyfélszolgálat.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#95) otps


otps
aktív tag

Tapasztalatom, hogy a [...] szerviz nem tudja, vagy nem akarja ráírni a lapra, amikor átvette a gépem, hogy teszem azt, kicsit izés(?) volt csak a kijelző, de nem volt rajta nagy karc, csak azt írták rá, általánosságban, hogy 'karcos, sérült' - az egész gép, mármint, nem a kijelző, amúgy korához képest jó állapotban van.

Tehát, ha a szerviz megsérti, nem tudok védekezni. Azt mondja, ha nem tetszik, vigyem máshova. Ezt így hogy?

(#96) Wilika válasza KBear (#93) üzenetére


Wilika
aktív tag

A toshiba garanciáztatás szempontjából katasztrófa nálunk. Mikor vettem egy tabletet kb akárhányszor beregisztrálhattam a garanciára, egyszer sem szólt, hogy ez már megtörtént vagy hasonló.
Amúgy meg 3 hónapot állt szervizben, mert hol ezt, hol azt szúrták el benne, majd próbálták meg rám kenni.
Most is szemezgetek az apróhirdetések között egy toshiba géppel, mert amúgy a gép amit kitalálnak, legyártanak, mindig tök jó, csak ha bármi baj van vele... :S

mitcsinalanyul.com - Tényleg, mit csinál?

(#97) Chaser válasza otps (#95) üzenetére


Chaser
titán

Sehogy, fogyvédnél be kell jelenteni. Esetlegesen ha van a gyártónak hazai képviselete ott is. És persze ide sem árt beírni a nevüket.

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#98) Ispy válasza Wilika (#96) üzenetére


Ispy
veterán

Vadász, vadász.... ;]

"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."

(#99) adika4444


adika4444
addikt

Acer TravelMate B115-M, szervíz tapasztalatok

2014 év karácsony előtt a gép nem vette a töltést. A táp rendben ment másik ugyanilyen gépppel. Felhívtuk az Acert akik bár mondták hogy tudják javítani, azt is mondták hogy ha akkor küldjük akkor januárban kapjuk vissza, még ha a két ünnep között akkor is, de akkor nálunk van. De mi kiküldtük, inkább náluk álljon. A gép szépen ki is ért, meg is csinálták, majd január elején visszatért hozzánk a gép. azóta is köszöni szépen, jól van.
Ja tapipad is feljött, azt is javították táppal együtt, szóval full100%!

üdv, adika4444

(#100) edari válasza Chaser (#97) üzenetére


edari
őstag

Ilyen velem is volt. Kerekperec megmondom, hogy a fixdirect volt (asus hazai szervize).

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.