Laptop: Samsung Smart Pc Pro
Vásárlás helye: Nem hivatalos, de új készülék.
Hiba jelentkezése: kb 9 hónap után.
Hiba: Elhárítás: Minden szervízt végighívtam, a központi Ügyfélszolgálati chet-en kb. 3x beszéltem mindig más kollégával.
Egyéb: A legfőbb hiba ami gondot okozott (mert amúgy a készülék egy pontját sem a minőség jellemzi), hogy a billentyűzet dokkolón a készüléket fogó fülek eltörtek (végülis 360e-res táblapc, mit vár az ember?). Maga az alkatrész nettó 4.500Ft, drága de elfogadható egy kis vasdarabért. DE. A samsung Mo-on nem ad ki alkatrészt csak ha Ők szerelik be. Ez a hivatalos Samsung képviselet álláspontja is, Ők mondták, továbbá a szervizek is mondták, hogy a Samsunggal kötött szerződésük tiltja erre Őket. Mivel a szerelés mindenhol nettó 9.000Ft, ez picit gondot okoz, ugyanis 2 csavar tartja, a csere nekem sem tart többet 1 percnél. Egy rántotta elkészítése bonyolultabb.
A vicc az egészben, hogy a világ számos pontján a Samsung hivatalosan értékesíti weben keresztül az alkatrészeket. Bárkinek. Nem maradt más, rendelek onnan.
Sajnos a Samsung nem volt nyitott az építő jellegű, kultúrált kritikámra, ezzel jelezték, hogy nem Ügyfélorientált cégről beszélünk.
Még pár észrevétel. Tehát tegyük tisztába, a Smart Pc Pro a megjelenésekor a legdrágább, elvileg prémium + kategóriás készülékük volt. Mo-on sehol nem lehetett hozzá kapni semmilyen kiegészítőt, soha. Se tokot, se fóliát, se töltőt, semmit. Itt is sokáig mentem, a képviselet vezetőségével is beszéltem, mondták, hogy külföldről rendeljek. Azóta ha bárhol (pl. MM) odajön hozzám egy samsung szakember rámsózni valamit, elküldöm egy SmartPcPro kiegészítőért. Megfordul és elmegy örökre
Még egy samsung szerviz észrevétel: régen volt egy TAB7-em. Pixelhiba miatt küldbem be hozzájuk. Kicseréltéka kijelzőt, szintén pixelhibás, rögtön látszott (tehát nem is ellenőrizték). Ismét vissza, ismét csere, ismét pixelhiba mindig máshol. Hagytam is, ennyit nem ér, eladtam...
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)