Zonda mennyire szereti az első gyorsabb részt a pályán (van a kezdő bal, két/három Skanyar, utánna egy emelkedő és utánna közvetlenül egy laza jobbos majd egy erős bal... az emelkedőn GTR evoban a Koenigseggnek elszállt a feneke 250 fölött, GTR verzió bírta kb 280ig)?
milyen áttéteket használsz? és leszorítóerővel mit lehet játszani? a teljes játékban engedi az advancedebb futómű beállításokat/van azoknak értelme (u2ben is lehetett futóműt állítani, csak éppen hatása nem volt)?
GTR Evoban a zöld pokol a kedvenc pályám volt, kíváncsi vagyok, itt hogy néz ki ahhoz képest. pár eszméletlen szűk kanyar, pár 6odikban fullgázon is átcsapatható rész, technikás, hosszú és összességében remek darab.
más: hozzászólások alapján kezd úgytűnni, hogy nagyon jól sikerült... kivéve a hd4xx0problémákat, de valszeg azt az új driver majd orvosolja.
más, kormány: CMR2.0ában stabilan 5%al lassabb voltam kormánnyal legnehezebb (kvázirealisztik fokon) mint billel. cserébe viszont nem 10edszerre sikerült mennem egy normális időt, hanem mondjuk másodszorra (a manuális váltó motorfék featurejére nagyon sok idő áttérni, de utánna gyakorlatilag az egyetlen mentsvár ha picit gyorsabban esik be az ember egy kanyarba, ez volt az egyik ok... a másik, hogy néha nem mertem megpadlózni ott, ahol billentyűzettel nem volt más választásom). tényleg szokni kell, elsőre nagyon fura lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.