Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#122801) Laki


Laki
tag

Skacok a tkom nemjelzi a voltét vagy nincs is?

(#122802) dptrsk válasza Laki (#122801) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha telefonálsz és 4G-n vagy, akkor az VoLTE. :)

(#122804) antal750 válasza #40993792 (#122803) üzenetére


antal750
aktív tag

Na most akkor díjmentesen, vagy 10184 ft-t..?

(#122806) lugosi válasza #40993792 (#122803) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Akkor nekem lehet hogy azért nem jelenik meg mert üzleti előfizetés.

(#122807) Kaba válasza lugosi (#122806) üzenetére


Kaba
veterán

Az Ászf módosítás 9-es melléklet 55-ös bekezdés a lakossági előfizetőkre vonatkozik.

(#122808) antal750 válasza #40993792 (#122805) üzenetére


antal750
aktív tag

Azt írja 90 napig korlátlanul beszélhetsz netezhetsz belföldön díjmentesen... Vagy csak a díjcsomag váltás a díjmentes?

(#122809) Kaba válasza antal750 (#122808) üzenetére


Kaba
veterán

A net és a beszélgetés az 90 napig díjmentes lesz a váltás következtében.A díjcsomag váltás az is díjmentes ,de egy új csomagra kell egy régebbi csomagról váltani,ami így vélhetően drágább lesz,mint a régebbi csomag volt.

[ Szerkesztve ]

(#122810) Laki válasza dptrsk (#122802) üzenetére


Laki
tag

Köszi

(#122811) szalai112


szalai112
senior tag

Sziasztok
Én rá kérdeztem ere a 90-napra hogy miért nem ajánlja fel az app.
Mert 1X 4-kén váltotam dijcsomagot. Vagyis ha ebbben a hónapban volt dijcsomag váltás 21-ké elött akkor ugrott a 90 nap net és hang. :W

[ Szerkesztve ]

(#122812) Kaba válasza szalai112 (#122811) üzenetére


Kaba
veterán

A váltás ami Május 21 előtt volt az nem játszik.Csak a Május 21-27 ( az akció feltétele),közti váltók kaphatják a 90 napos ingyenességet.

[ Szerkesztve ]

(#122813) szalai112 válasza Kaba (#122812) üzenetére


szalai112
senior tag

Nekem azt mondták 1414-en azér nem ajánlja fel az app mert 05hó04nap volt dijcsomagváltásom és azért nem látom.

Ígyjártam :O

[ Szerkesztve ]

(#122814) Kaba válasza szalai112 (#122813) üzenetére


Kaba
veterán

Az akció célja,hogy az ügyfelek régebbi csomagokról váltsanak az újakra.

(#122815) #70635776 válasza Kaba (#122814) üzenetére


#70635776
törölt tag

Meg hogy rászoktassák a keveset beszélőket és keveset netezőket a nagyobb használatra. Kb. mint a dílerek....az első hónapban ingyen van az "anyag"...

(#122816) szalai112 válasza Kaba (#122814) üzenetére


szalai112
senior tag

Anyu is megnézte , de nem érdekli mert a 2019 csomagja van, ami 3790 kb, 30felé korlátlan a net 2GB.
Ugyan ez a felállás a mostanival 5ezer valamennyi :F
Ő is azt mondta sokan bele fognak ugrani!

(#122817) szalai112 válasza #70635776 (#122815) üzenetére


szalai112
senior tag

De azt ne felejtsük ell hogy amikor élesíteték a 4G netet, nagyobb sebbeséget akartál a 4G-én plusz pénzt kértek érte .

(#122818) antal750 válasza Kaba (#122814) üzenetére


antal750
aktív tag

Ha megrendelem ezt a csomagot, milyen kötelezettséggel jár? 3 hónap után azt mondom hogy nem kell és felmondom? Előfizus vagyok júliusban jár le a hűség időm de van ezeknek a megrendelésnek feltételei vagy valami kötelezettséghez kötve?

(#122819) blackmajesty válasza szalai112 (#122813) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

Mert egy hónapban nem válthatsz kétszer díjcsomagot.

(#122820) #70635776 válasza blackmajesty (#122819) üzenetére


#70635776
törölt tag

Erre igazán gondolhattak volna a T-nél...és az akció végét áttolhatták volna június első napjaira.

(#122821) csako válasza #70635776 (#122820) üzenetére


csako
veterán

[link]

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#122822) lugosi válasza Kaba (#122807) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Köszi akkor ezért.

(#122823) Kaba válasza antal750 (#122818) üzenetére


Kaba
veterán

1 év hűséget kell vállalnod,ha nem igényelsz eszközt is.Amennyiben 3 hónap után felmondanád kötbérköteles lesz.
Aki egy régebbi olcsóbb csomagról vált az újra az már nem térhet vissza később a régebbi olcsóbb csomagra.Elsősorban annak éri meg a váltás aki úgyis váltana a készülék kedvezmény miatt.

[ Szerkesztve ]

(#122824) antal750 válasza Kaba (#122823) üzenetére


antal750
aktív tag

Ok köszi most már értem.

(#122825) seger válasza Kaba (#122823) üzenetére


seger
addikt

Ha annyira ki akarják vezetni, inkább ösztönözni kellene. Nekem 100Ft / előfizu lenne olcsóbb. Azért nem váltom át

(#122826) fatal`


fatal`
titán

Sziasztok,

A XI. kerületben a Rákóczi híd környékén (Prielle Kornélia utca) pár hónapja rendszeresen ledob a hálózatról, újra kell indítani a telefont. Sehol máshol, amerre járok nem csinál ilyet, tapasztalt még valaki ilyesmit?

VoLTE van (2 éve használom), letiltva még nem próbáltam az utóbbi időben.

[ Szerkesztve ]

(#122827) Landsmann válasza lugosi (#122799) üzenetére


Landsmann
addikt

Ilyen hibát én tegnap óta tapasztalok. Azt hittem készülékhiba, de sokszor tényleg kín kivárni mire kapcsol és bizony valóban nem VoLTE hívás. A híváslistában visszakeresve lehet látni, hogy míg korábban a hívások legalább 90-95 %-a VoLTE hívásként jött létre, az utóbbi 2 napban csak körülbelül 50 %. Nekem is úgy volt, hogy próbálkozott a VoLTE módban, aztán leváltott 3G-re, de szerintem volt amikor 2G-re, mert a hangminőség igen gyatra volt. A történet füszereződik azzal, hogy én, mint Telenor előfizető itt a keleti alvégeken a Telekomtól kapom a 4G szolgáltatást. Tehát a hiba nem a Telenor háza táján keresendő.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#122828) szabonagyur válasza fatal` (#122826) üzenetére


szabonagyur
félisten

Jelentsd be hibára :)

(#122829) Landsmann válasza Laki (#122801) üzenetére


Landsmann
addikt

Dominósként nekem sincs kint a jelzés, de a hívások azon mennek. Számlásoknak kint van a jelzés állítólag. Érdekes, de a Vodafone sem teszi ki. MÉg érdekesebb, hogy gyártó függő is. Mikor megvettem a Redmi 9-et, kint volt a Vodafone VoLTE ikonja. DE nem sokáig. Jött a szokásos első rendszerfrissítés, azóta ikon nincs, de a hívások azon mennek.Nekem csak a Telenor pakolja ki az ikont, mindegy hogy számlás vagy kárytás előfizetés. Redmi 6, Redmi 8, Redmi 9, mindegyiken kint az ikon.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#122830) fatal` válasza szabonagyur (#122828) üzenetére


fatal`
titán

Nem Telekomos a készülék, és a VoLTE is csak Magisk csomaggal megy, ezért előtte kipróbálom majd nélküle (csak most ritkán járok be), csak érdeklődtem, hogy másnak is előfordul-e ilyesmi azon a környéken. :)

#122829: Ez telefon függő, az alap androidban (Google) nincs VoLTE ikon, a gyártók szokták implementálni, már amelyik. OnePluson pl. van.

*#*#4636#*#* -> Telefon adatai -> hamburger menü -> IMS-szolgáltatás állapota, ha hanghívás LTE-adatkapcsolaton keresztül rendelkezésre áll, akkor működnie kell.

[ Szerkesztve ]

(#122831) szabonagyur válasza fatal` (#122830) üzenetére


szabonagyur
félisten

A készülék nem probléma ilyen szempontból, a szolgáltatással látsz gondot.

(#122832) fatal` válasza szabonagyur (#122831) üzenetére


fatal`
titán

Azt hittem, hogy nem foglalkoznak olyan problémával VoLTE esetén, ami nincs benne náluk a támogatott készülékek listájában, mintha korábban így lett volna.

Megnézem legközelebb kikapcsolt VoLTE-val, ha úgy sem jó, akkor bejelentem hibára.

(#122833) szabonagyur válasza fatal` (#122832) üzenetére


szabonagyur
félisten

A ledob a hálóról szerintem VoLTE független jelentség.

(#122834) MadMancs válasza Landsmann (#122829) üzenetére


MadMancs
veterán

Samsungokon voda/telenor/digi van VoLTE ikon, Telekom nincs. Ez úgy tűnik készülék függő is. :DDD
Voda/Digi:

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#122835) fatal` válasza szabonagyur (#122833) üzenetére


fatal`
titán

Az a furcsa, hogy restart után jó és úgy is marad, amíg legközelebb vissza nem megyek. Azt hiszem azt már próbáltam (bár ritkán járok most be, havonta kb. 1x, de lassan sűrűsödni fog), hogy ilyenkor átrakom kézzel 3G-re, de nem megy vissza a hálózatra. Ezért tartom elképzelhetőnek, hogy szoftveres jelenség, mintha kifingana valami, bár még a naplókat nem néztem, csak most eszembejutott, hogy rákérdezek itt a fórumon, hátha jár még valaki arra.

Ha nem boldogulok bejelentem hibára, köszi.

(#122836) apuci04


apuci04
csendes tag

Telekom alkalmazásban megjelent egy reklám Korlátlanság 90napra.De Hiba történt és vége.Nem enged tovább,vagy hogy kell.

(#122837) Kaba válasza apuci04 (#122836) üzenetére


Kaba
veterán

Új díjcsomagra való váltás ajánlata nem jelent meg?.

[ Szerkesztve ]

(#122838) apuci04 válasza Kaba (#122837) üzenetére


apuci04
csendes tag

régi díjcsomagnál igen,de itt most egy új felület van "Válasz bármilyen díjcsomagot"Réginél 2 csomagot ajánlgat

[ Szerkesztve ]

(#122839) madle válasza apuci04 (#122838) üzenetére


madle
őstag

Én is éppen nézem, mert váltanék. Viszont nekem csak a Mobil L + 15 GB-ot dobja fel. Számomra pedig elég volna a 4 GB nettel. Azt pedig nem tudom kiválasztani, vagy ez az akció csak erre a kombinációra vonatkozik? Megtévesztő a "bármilyen előfizetés".

(#122840) apuci04 válasza madle (#122839) üzenetére


apuci04
csendes tag

Válts bármire ,nekem semmit nem lehet régi csomagnál 2 ajánlat de egyik sem kellene

(#122841) Kaba válasza madle (#122839) üzenetére


Kaba
veterán

Lejárt hűség esetén van választási lehetőséged.Amennyiben még nem járt le a szerződésed,akkor csak a felajánlott csomagot választhatod.
A cél elsősorban a régi illetve lejárt szerződések újra való váltása,illetve a hűségben állók nagyobb csomagra való terelése(a 90 napos korlátlanságnak is megvan az ára).

[ Szerkesztve ]

(#122842) apuci04 válasza apuci04 (#122840) üzenetére


apuci04
csendes tag

2 ajánlat van,annak akinek a rendszer felajánlja

(#122843) apuci04 válasza Kaba (#122841) üzenetére


apuci04
csendes tag

Nekem lejárt hűséggel is 2 ajánlat van

(#122844) Kaba válasza apuci04 (#122843) üzenetére


Kaba
veterán

Akkor van választási lehetőséged.
Hívd a 1414-t,ha mást szeretnél.

(#122845) apuci04 válasza Kaba (#122844) üzenetére


apuci04
csendes tag

Igazad van erre nem gondoltam,bár a reklám szerint itt és bármire,+Ászf 9 mell 55 sor,pedig ott elég pontosan fogalmaznak mert az hivatalos

(#122846) madle válasza Kaba (#122841) üzenetére


madle
őstag

Koszi, bar lejart a husegem nagyon regen, megsem engedi a masikat csak az jelenik meg amit ajanl es arra tudok rakattintani hogy kivalasztom!

(#122847) Kaba válasza madle (#122846) üzenetére


Kaba
veterán

Hívd a 1414-t,ha másik csomagot szeretnél,mivel lejárt hűségnél elvileg van választási lehetőséged.

(#122848) mokalade


mokalade
tag

Sziasztok!
Kb. az utóbbi 5-6 napban szerettem volna domino egyenleget feltölteni applikációban, a bónusz internet miatt. Ez időszak alatt tízszer nem sikerült, egyszer volt sikeres, majd tízszer megint nem. Több féle bankkártyával is próbálkoztam.
Tapasztaltok hasonlót?
Régebben is előfordult egy-két sikertelen vásárlás, de úgy néz ki sokkal nagyobb a baj, most egyszerűen nem megy és kész.
Köszi!

(#122849) Kaba válasza mokalade (#122848) üzenetére


Kaba
veterán

Volt egy karbantartás a múlt héten.Telepítsd újra az appot,ha továbbra sem működne jelezd a 1414-n,vagy válassz a többi feltöltési mód közül.

[ Szerkesztve ]

(#122850) farkas63


farkas63
aktív tag

Valaki tudja mi történt a telekom mobil internetjével?
Amióta van 5G azóta a 4G egy rakás xar, faluban max. 10/5 mb/s, városban is 30/10 mb/s, egy qurva videót nem lehet nézni, hogy ne puffereljen, nemhogy mobiltv-t.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.