Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] OpenZFS a mindennapokra
- [Re:] Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Snowy_owl
őstag
Sziasztok!
Tegnap történt velem ez: [link] Aztán segítettek itt a topikon belül.
Ma pedig kaptam választ, amit nem teljesen értek, és szeretnék segítséget kérni a fordításában:
Dear mracco,
We appreciate your email and for informing us about your concern.
We’re sorry to hear that you have not received your order yet. The item may have been lost in the post. A check of our records show that this has been posted out using Royal Mail and was shipped to your eBay address. For your convenience, we have requested a refund on this order. Please allow 24-48 working hours for processing.
If you have any additional concerns please let us know so we can sort it out , also please accept our apology if this caused you much inconvenience.
Kind Regards,
Raiza
- ecell_accessorize
[ Szerkesztve ]
régen minden jobb volt, régen még a "régen minden jobb volt" is jobb volt.
Téma tudnivalók
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!