Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  EA Sports WRC '23

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-17 23:10:08

LOGOUT.hu

Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#251) fatal` válasza biker (#246) üzenetére


fatal`
titán

Évszak nincs TT-ben?

Azt hiszem 1-2 órán belül kipróbálom én is. :D

(#252) Pistu_


Pistu_
tag

Végére értem a Chile Rallynak a Fulviával, tévedtem, van azért sérülés, de nem sikerült lenullázni a verdát. Ennek kiderítésében nagy segítségemre volt a navigátor aki olyan DR-s hagyományként egy két ugratónál megviccelt, úgy érezte hogy ráér a levegőben közölni hogy hirtelen egy 3-as kanyar van előttünk. Aztán gondoltam megnézem mi van a Moments-ben és mindjárt az első betalált. :DD Finnország, Legacy erősen áramvonalasítva és itt megtörtént a csoda. Igaz csak harmadik próbálkozásra lett meg az arany, de egy cseppet sem bántam. Itt azért átjött a "built from the dirt up".
Aztán mentem egyet egy kurrens Rally1-essel, de erre még nem vagyok készen, az aszfalton a hirtelen semmi átmenet nélküli tapadásvesztést, majd csúszást még gyakorolni kell.
Minden eddigi hibája ellenére nem rossz, holnap hosszabban is nyüstölöm meg megpróbálom beállítani az FFB-t, mert még nem teljesen vagyok kibékülve vele.

Ui: ha valaki küzdene furcsa fakó színekkel, a játék valamiért 1000-es illetve 2000 nites peak brightnessel dolgozik, ezért érdemes lejjebb venni a sima HDR fényerőt gyengébb megjelenítővel rendelkezőknek.

(#253) RobbyJr válasza fatal` (#251) üzenetére


RobbyJr
őstag

Csak Dry, és Wet idő van.

#252Pistu_ Van hardcore törés opció is. Championshipbe láttam.

Nekem sikerült beletolni 7 órát, így jobban megismertem a játékot, minden segítséget kikapcsoltam és így élvezhető volt. 7 különböző országba voltam fejenként 4 szakasszal, és a Mexikói pálya fogott ki rajtam, az igen technikás volt, de sikerült mindenhol nyerni. Kezdésnek 90-es AI-t tettem be.
Se nem szimulátor, se nem arcade, hanem 50-50, vagyis számomra simcade kategória, amivel el lehet azért játszani.:K

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#254) fatal` válasza RobbyJr (#253) üzenetére


fatal`
titán

Kár, pedig a TT-t szeretem és lehetett volna nyári Montet menni :) Na mindegy. :)

Részemről próba holnap lesz.

(#255) Pistu_ válasza RobbyJr (#253) üzenetére


Pistu_
tag

Hardcore töréssel mentem végig, bár szerintem néhány szituációnál a DR2-ben terminal damage lett volna, itt ha nem is vígan, de tovább hajtottam. Most azon töprengek hogy lefeküdjek vagy újra nekifussak egy-két momentumnak. :DDD

(#256) biker


biker
nagyúr

tegnap ismerkedő est folytatódott, bejön.
TT-ben nem tudtam rommá törni a kocsit, illetve száraz és vizes talaj van, esőt sem sikerült találjak. Nem tudom, lehet csak bajnokságban lehet időjárásokkal szórakozni.

Kenya az istenkirály :)

[ Szerkesztve ]

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#257) biker


biker
nagyúr

Ami nekem továbbra is bajom, a perspektiva torzítás. Minden autó olyan, mintha 1,5m magasan lenne az út felett a műszerfal, pedig kb fele, széles műszerfal, a kétsávos út is inkább egynek tűnik, de mégis középen megyek. A szalagkorláton oldalt látszik feltűnően aszfalton, mekkorát változik a magassága ha 2m-t közelebb megyek. nagyon nagy szögben mutat.
És a másik hiba, hogy egyes autók, főleg a wrc-k, minth a hátsó ülésen ülnék, és totál előrehúzott üléssel olyan, mint a 200-es évek autói totál hátratolt üléssel. Ennyire kicsik ezek a yaris/i20 autók? mert a diffi olyan, mintha egy matizból átülnék egy skode superb (a régi pdtdi-be) hajóba.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#258) biker


biker
nagyúr

szóval ha most a sáv közepén megyek (kék vonal a nézőpontom), akkor az autó oldalíva szerint valahova ide kellene tartania mindennek, és a lila pontok kb a sáv szélei, és a torony felső bekötési pontja, balról, jobbról van hiba, mert olyan mintha egy nagy suvban ülnék, akkora a műszerfal és a magasságérzet
a wrc meg cső :(

Ja és "csak a pálya elején van lag" sztorihoz, 2:30 az még a pálya eleje akkor?

[ Szerkesztve ]

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#259) RobbyJr válasza biker (#257) üzenetére


RobbyJr
őstag

Nekem a műszerfal nézet jött be a legjobban, bár én az üléssel nem szórakoztam, majd megnézem úgy mit lehet kihozni belőle.

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#260) Zoolee1976


Zoolee1976
aktív tag

Jöttem kiváncsiskodni.
A karrier módot sikerült nekik jól megcsinálni,mint pl az előző Wrc részekben?
A szakaszok végre olyan termászetesen szépek?(vagy olyan "szépek" mint a Kim Kardashian féle csücsöritő női (kud)arc tömeg mondjuk a twitteren?)
Még azt olvastam valahol hogy xbox series x en nem lehet a pedálokat hangolni,akinek esetleg megvan xboxon az irna erről valamit!
Köszi :R

[ Szerkesztve ]

Zoolee

(#261) Zoolee1976 válasza Zoolee1976 (#260) üzenetére


Zoolee1976
aktív tag

Valahol úgy jellemezték a játékot hogy olyan mint ha:
"Egy isteni fonom pizzát kapnál egy lepukkadt helyen,ahol a pincér éppen hogy csak le nem köp mivel túl későn érkeztél és már zárna:"

Zoolee

(#262) biker válasza RobbyJr (#259) üzenetére


biker
nagyúr

Azt csak pillanatra néztem, de már gondolkozok, tesztelem majd

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#263) Pistu_ válasza Zoolee1976 (#260) üzenetére


Pistu_
tag

Series X, Thrustmaster TS-XW+T-LCM pedál kombón nem tapasztaltam olyat hogy a pedált vagy bármit ne lehetne hangolni, az a setup rész szinte egy az egyben a DR2.0-ból lett átemelve azzal a különbséggel hogy már xbox-on sincs kiszürkített opció.

Grafika olyan amilyen, néhol kimondottan szép, néhol meg szinte lapos, egyszerű. Teljesítmény problémák viszont vannak, 4K-t gyakran nem képes tartani, mint ahogy a 60fps-t sem olyankor screen tearing van dögivel ami zavaró. Illetve mikor vált a pályarészek betöltése között akkor van egy-egy nagyobb jól észlelhető akadás. Erre mondjuk fel voltam készülve ez Unreal engine hiba, más fejlesztőt sem láttam ezt a problémát megkerülni.

(#264) PR0JECTNR56 válasza PR0JECTNR56 (#213) üzenetére


PR0JECTNR56
addikt

Ide még némi kiegészítés összesen 4 óra játékkal később:

Ami tetszett az előzőekben leírtakon kívül:
- a beállítások skálázhatósága a Dirt 2.0-hoz hasonlóan elég részletes és jól személyre szabható
- mindez egészen addig terjed, hogy billentyűzettel is teljes élményt nyújt, így ez senkit se tartson vissza (nyilván így egy sokkal arcade jellegűbb élményt kapsz, de tekintve, hogy minden külön állítható a nehézségi faktorokat illetően, így itt is könnyen megtalálhatja valaki azt az élményt, amit keres - az előző posztomban mutatott autó kvartett bármelyikét el lehet vele szórakoztatóan vezetni szűk útszakaszokon is)
- még a fentiekhez kapcsolódva cockpit és chase camera módban is jól működik a billentyűzetes élmény
- az aszfalton történő vezetés élménye és fizikája egyértelműen jobb a Dirt 2.0-hoz képest
- a fizika része összességében megelégedésre ad okot, a negatívumairól még lejjebb haladva írok
- a szezonális változások remekül tudnak kinézni (örülnék, ha ez Time Trialben is elérhető lenne)
- a Time Trial azon aspektusa, ahol egy másik játékos ghostját kell egy adott helyszínen egy adott autóval megverni egész jó, szórakoztató kihívás (Pacifico + Delta S4 kombó volt ezek közül a kedvencem eddig)
- a Moments játékmód kellemes kihívás szintén, de ez események száma kevés, 2 pedig EA Play hozzáférés mögé volt zárva, ami nem egy okos húzás

Ami nem tetszett az előzőekben leírtakon kívül:

- a DLSS, mint funkció egyáltalán nem működik (bekapcsolva konkrétan 5-9 FPS átlaggal kevesebbet tud egy RTX3090)
- az előzőekben felvázolt teljesítménnyel kapcsolatos problémák mellett átlagos FPS is rettentően gyenge (vagy a játéknak kellene sokkal jobban kinéznie vagy az átlag FPS-nek kellene sokkal magasabban lennie)
- korábbi Dirt játékok más vizuális gyengeségeit is örökölte az új motor ellenére (pl. növények lombkoronája körül transzparencia problémák)
- a mélységélesség meghatározással is vannak problémái a játéknak
- bár a játék általános vizuális művészi iránya jó, néha kiegyensúlyozatlan az összkép, van ahol sokkal pocsékabbul néz ki, mint a Dirt 2.0, van ahol látványosan felülmúlja
- a fizika gyenge pontjai számomra a korábban említett tapadáshatár pontos beazonosítás mellett a weight transfer lenne, az autó nem mindig nyújt megfelelő visszajelzést arról, hogy mégis milyen súlyú és dinamikus mozgás közben ennek a súlypontátemelése hogyan lenne a legideálisabb - ebben a két dologban a Dirt 2.0 még mindig jobbnak tűnik
- Livery Editor: egyértelműen F1 játékokból átemelt funkció, amely bár koncepció szinten jól ki van találva, sokkal jobban korlátoz, mint a korábbi Dirt játékok megoldásai, ahol szimplán megrajzoltad a fájlt a választott programodban, becsomagoltad, betöltötted, mindenki örült (remélem erre is lesz lehetőség egy ponton, mert értem én, hogy a Lancia a Martini és a Totip szponzorációval is feladja rendszeresen feladja a leckét egy PEGI 3-ra besorolt játéknak, de mindenki ezzel a külsővel ismeri őket)
- a GT rally autók nem volt szerintem egy népszerű kategória a Dirt 2.0-ban, de én hiányoltam őket, érdekes lett volna kipróbálni őket az új pályákon

Talán ezt a játékot úgy tudnám a legjobban leírni, hogy vélhetőleg az eddigi legjobb WRC cím lesz a javítások után, de nem a legjobb Codemasters Dirt Rally nyomdokait követő játék.

(#265) ndlx


ndlx
aktív tag

Végre volt időm és sikerült életre lehelni Moza kormánnyal.

Nekem a murva alapbeállításokkal is fantasztikus, otthonos komfortos könnyed érzésű, nagyon jó lett sztem.

Az asztaltot eddig nem tudtam értelmezni, sehol nem tapasztaltam hasonló viselkedést, nem nagyon értem, hogy egyik pillanatban rá van ragadva a kocsi az útra, utána meg mintha vajon csúszna, egyszerre csúszik meg az összes kerék.
Nem tudom ki szerint jobb ez az asztalt fizikia mint eddig. Sem életben sem más sim-ben nem ilyen. Ok életben még csak hátsó/első kerekest csúsztattam aszfalton, R5-öt például nem, de itt az RWD-k is nagyon furák.
DR2-ben nekem jobb volt. Nem jó, de ettől jobb.

...és erről az egész aszfaltos furaságról semmi visszajelzést nem ad a kormány, nem érezhető belőle semmi.

[ Szerkesztve ]

(#266) ndlx válasza PR0JECTNR56 (#264) üzenetére


ndlx
aktív tag

GT rally autók - sokáig kerstem és végül elkeseredtem. Szomorú hiányosság ez.

(#267) Lac-coo


Lac-coo
őstag

Input lag van ?

(#268) snecy20 válasza Lac-coo (#267) üzenetére


snecy20
veterán

Az már inkább a user gépén, beállításain és felszerelésén múlik.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#269) Lac-coo válasza snecy20 (#268) üzenetére


Lac-coo
őstag

Hát nem mindig, azért CM játékokban nem.ismeretlen fogalom....

(#270) ndlx válasza Lac-coo (#267) üzenetére


ndlx
aktív tag

Nem tapasztaltam. Grafikai lag, azt nem kell keresni 😁

(#271) PuMbA válasza Lac-coo (#269) üzenetére


PuMbA
titán

Az autó középpont fordulásos videós ember panaszkodik PS5-ön nagy input lagra és a kommentben is többen, de ha ezt kijavítják egyes embereknél, akkor amúgy kiváló véleménnyel van játékról. Rendesen fordul az autó, a kerekek az úton, tapadás rendben :) A DR 2.0 fizikára ő 5/10-et ad, erre meg 9/10-et.

[ Szerkesztve ]

(#272) RobbyJr válasza Lac-coo (#267) üzenetére


RobbyJr
őstag

Nálam nincsen, grafikai van az elején, de minél többször mész végig egy szakaszon, annál kevesebb lesz a lag, hála az Unreal Engine-nek.
Nálam gyakorlatilag egy szakaszon van egy lag, az semmi a kezdethez képest. ;)

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#273) RobbyJr


RobbyJr
őstag

Nem sokon múlt :DDD
Amúgy aszfalton én eléggé kiszámíthatónak érzem az autót, pedig alap beállításon megyek egyenlőre.

[ Szerkesztve ]

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#274) PapírVilla


PapírVilla
tag

Gondolom jó EA szokás szerint a megjelenés másnapján jön egy 2,5GB-os patch...
(Mondjuk addig nem is veszem meg). :)

(#275) fatal` válasza PapírVilla (#274) üzenetére


fatal`
titán

Elvileg egy héten belül jön egy patch az akadásokra. De én nem hinném, hogy az a megjelenés napján lesz, inkább jövőhéten.

Nem mintha 2,5GB valami sok lenne :D

(#276) Pistu_


Pistu_
tag

Tearing update:
Bekapcsoltam a tv-n a VRR-t és a tearing mellet az ablaktörlő lapát és más ghosting is megszűnt.

A regularity rally-ért hatalmas pacsi, nem gondoltam volna hogy rallys játék lehet zen is.

(#277) Lac-coo


Lac-coo
őstag

Hát én nem tudom.... Nézek YT-on videókat, nekem továbbra is úgy tűnik, mintha középpont körül forogna az autó. ahogy megmozdítják a kormányt hátsó nézeteben azonnal más nyomon megy a hátsó kerék ....
Valami demot megvárok ....

(#278) RobbyJr válasza Lac-coo (#277) üzenetére


RobbyJr
őstag

Vedd meg a játékot Steamen belül, 2 órán belül maradj, és ha nem tetszik, akkor visszatérítést kérhetsz.
Ne a hibákat keresd benne, hogy ez meg az nem jó, hanem hogy mi a jó benne, én is épp ezt csinálom, és leköt engem, kikapcsol, élvezek rajta menni, nem hiába van már 13 órám benne. ;)

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#279) Lac-coo válasza RobbyJr (#278) üzenetére


Lac-coo
őstag

2 óra semmire nem elég, ezt már tapasztaltam sokszor ....
EA bigyó előfizetés megminek ,semmire nem jó nekem, kidobott pénz... Majd lesz valami ,annyira nem sűrgős ...

Nem a hibákat keresem ,de tudom pont emiatt volt olyan fura a D2..amit nem is szerettem, Máig a legelsőt indítom el ha rallyzni akarok... Igaz már jó rég akartam... :)

[ Szerkesztve ]

(#280) Pistu_ válasza Lac-coo (#277) üzenetére


Pistu_
tag

Akkor nézd meg [ezt] is. Ebben az a "szakértő" aki 3 hete robbantotta a középponti tengely körül forgó autók bombáját azóta "megszakértette" a WRC-t és örömmel tapasztalta, hogy ebben "normálisan" mozognak az autók. Sőt nem is lebegnek, megvan a gumik kontaktja az út felületével, pedig azt jósolta hogy ez nem így lesz. A gyenge performance mellett ő is arra panaszkodik amit én is tapasztaltam, az a kormányos input lag. De ez meg lehet Thrustmaster firmware hiba is, legalább is nem nagyon találtam mást aki még panaszkodott volna erre.

(#281) biker


biker
nagyúr

Karl tovább tolja YT-on, most hisztizik hogy refundolta, mert nem lesz telemetria, holott minden fórumon elmondták, lesz telemetria

"Hey Everyone,

I wanted to drop in this thread with a brief update,

D-BOX motion will be supported at launch. Additional UDP will be supported in an upcoming patch. We will share more information when we have it.

Cheers, "

[ Szerkesztve ]

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#282) Lac-coo válasza Pistu_ (#280) üzenetére


Lac-coo
őstag

Saját szememben jobban hiszek, nekem nagyon úgy tűnik, hogy de. De persze ki kell próbálni az a tuti.....

(#283) Gomez86 válasza RobbyJr (#273) üzenetére


Gomez86
őstag

Az igen! Grat! :C

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#284) RobbyJr válasza Gomez86 (#283) üzenetére


RobbyJr
őstag

Köszi, de én még zöldfülű vagyok a rally világában. :DDD Van ahol én kaptam 10 secet, az brutál :Y
Jó hogy van itt is telemetria meg analysis, mint az F1 23-ban, így meg tudod nézni hol mennyi időt kapsz, illetve hogy milyen íveket használ a másik.

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#285) fatal`


fatal`
titán

Na kipróbáltam este én is.

Nekem tetszik, baromi jókat lehet menni, de azért szokni kell a DR után, főleg monitoron, egyelőre estem-keltem :D Az aszfalt egyértelműen milliószor jobb, szerintem az FFB is, murva hasonló, de talán valamennyi fejlődés itt is van.

Ami nekem nem tetszik, az a co-driver, ez szerintem egyértelmű visszalépés. Sokkal "robotabb", mint Phil volt. Tehettek volna be a kanyarokon kívüli egyéb dolgokat is, hogy kicsit életszerűbb legyen. És néha nagyon későn szól, pedig ha jól emlékszem a legkorábbin van.

Stutter volt 1-2 durvább az első 1-2 szakaszon, később csak rövidebbek, remélhetőleg ezt javítják. Valami ezen kívül se stimmelhet szerintem, 70-80 fps-em van QHD-n, Ultran, aminél azért többet vártam.

Meglepő módon szerintem pont a grafika a játék leggyengébb pontja, a növények néha iszonyat rondák az út mellett és a kép is nagyon túlszaturált tud lenni, remélem ezen is reszelnek még valamennyit.

A szakaszok is marha jók lettek (bár még csak rövidebbeket próbáltam és nem az összes országban), különösen Chile tetszik :D A horvát pálya viszont kicsit csalódás, kicsit a DR2 spanyol pályáira emlékeztet.

[ Szerkesztve ]

(#286) Gomez86 válasza RobbyJr (#284) üzenetére


Gomez86
őstag

Köszi a tippet, be is léptem meg letöltöttem az app-ot hátha abból tanulok valamit. Ritkán érzem magam elég kitartónak hogy ugyan azon a pályán ugyan azzal a kocsival újra-újra menjek egy jobb időért. Ezért szeretem a rally-t mert nagyon változatos (kör-pályaversenyekkel szemben). De persze jöhet az is néha :)

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#287) Találtgyerek válasza fatal` (#285) üzenetére


Találtgyerek
Topikgazda

4090-el 70-80 fps, tényleg nem mondható jónak.
Ha leveszed High-ra mennyivel tud többet?

06-3o/9759I39

(#288) fatal` válasza Találtgyerek (#287) üzenetére


fatal`
titán

Nem néztem még, csak csapattam. :DDD Állítólag éjszaka mégrosszabb (ezt sem próbáltam még), ezutóbbi known issue, javítják majd.

Elvileg az árnyékok levétele sokat segít, este majd ránézek, Highra is, Mediumra is.

Persze nem mindenhol 70-80, de 100 feletti értéket nem láttam sehol, pedig nem 4K.

[ Szerkesztve ]

(#289) Pistu_


Pistu_
tag

A gumikopáson reszeltek szépen, már nem járható út hogy végig nyomjuk soft gumikkal a szakaszokat mert kopottan is jobban tapad mint mint a medium vagy hard. A leharcolt lágyakkal bizony óvatosan kell menni, nő a fékút és csökken a tapadás kanyarokban.

Ami viszont levon az élményből az a többi autó hiánya. Se rajtnál nem állunk sorba, se a pályán nem találni lerobbant másik autót.

Néha pont a legrosszabbkor akad be, ma sikerült egy ilyen akadás miatt felülni a szalagkorlátra.

Van még rajta mit kalapálni, de minden hiba ellenére szerintem jól sikerült a játék.

(#290) RobbyJr válasza fatal` (#288) üzenetére


RobbyJr
őstag

Árnyékok, autó tükröződés meg a nézők nálam médium, többi high. Így megvan a 120-140 fps. QHD-ban. Mexikóban beesett 90-re, azt már észrevettem, hogy enyhén lassult a játék. Médium-high beállítással is szép a játék amúgy. :K

#286 Én szeretek javítani az időkön, de hogy többször menjek rajta, az csak is TT-ben.

[ Szerkesztve ]

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#291) RobbyJr válasza Pistu_ (#289) üzenetére


RobbyJr
őstag

Monacoba játszottam el ezt, jeges részeken szépen drifteltem, gondoltam jegen csak nem kopik úgy a gumi, mikor beértem, az AI-nak sárga volt a kereke, nekem meg pirosra kopott ;] Amúgy Monacoba a jeges részeken a havat kell keresni, más íveket autózni, rengeteg időt lehet vele nyerni.

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#292) ricsiv92


ricsiv92
tag

Tegnap kipróbáltam én is. Szerencsére kaptam 5 órás trialt a gamepass-om mellé. Nagyon fura ez az akadás dolog, mert pont amiatt volt sérülés a kocsin, egy harpin-ban sikerült röccennie.
Illetve közvetlen az Assetto Corsa-ból érkezve olyan, mintha az autó nem akarna kommunikálni a kormányon, csak amolyan must have basic ffb-t érzek. Erős a kontraszt. Ez ilyen, vagy a beállításaim lehetnek rosszak?

[ Szerkesztve ]

Xbox Series S - Thrustmaster TX

(#293) fatal` válasza RobbyJr (#290) üzenetére


fatal`
titán

Nekem jó a 80-90 fps, így monitoron. Csak hamarosan szobaátrendezés lesz és tervezek egy 4K monitort tenni a righez.

Meg majd jön VR support, de ilyen tempó nem sok jót sejtet. :)

De majd játszom a beállításokkal, hogy milyen a tempó :)

(#294) RobbyJr válasza fatal` (#293) üzenetére


RobbyJr
őstag

Amiket írtam hogy mediumra tettem, azok eszik az fps-t, próbáld majd azt csökkenteni.
Fog jönni javítás majd ehhez, remélem nem csak lag szűnik meg, hanem több fps is lesz.

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#295) Találtgyerek válasza fatal` (#288) üzenetére


Találtgyerek
Topikgazda

Én a DR-ben se szerettem a 100 alatti fps-eket.
G-sync-el is észrevettem, ha beesett 100 alá.
Lehet mire lesz időm kipróbálni, addigra már minden javítva lesz. :DDD

06-3o/9759I39

(#296) Találtgyerek válasza Pistu_ (#289) üzenetére


Találtgyerek
Topikgazda

Ez jó hír. Esetleg melegebb időjárás mellett el is lehet melegíteni a soft gumit hosszú szakaszon?

06-3o/9759I39

(#297) snecy20 válasza Találtgyerek (#295) üzenetére


snecy20
veterán

Én 165Hz@162 FPS-en vagyok, de rally játékban elbírnám a 240-et, vagy még többet is.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#298) Találtgyerek válasza snecy20 (#297) üzenetére


Találtgyerek
Topikgazda

Én is 144 Hz-en használom a monitort. Elvileg tudja a 160-at is [link] , de nekem elég a stabil 142 fps. Van aki azt mondja, hogy szimulátorhoz elég a stabil 60 fps. Hát engem 100 alatt is zavar.
Inkább leveszem a grafikát, de legyen fps.

06-3o/9759I39

(#299) snecy20 válasza Találtgyerek (#298) üzenetére


snecy20
veterán

Hát a 60FPS még elmegy ilyen Forza Motorsportban, meg NFS-ben, de ahol időre megy a dolog, és az azonnal reakcióidő a fontos, ott a 60FPS már nagyon nagy input lagot tud okozni.

Ja, én is azt csinálom hogy ha kell butítok, de a 130-140fps legyen meg minimum feltétlenül.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#300) Pistu_ válasza Találtgyerek (#296) üzenetére


Pistu_
tag

Ezt nem tudom, annyit még nem mentem vele hogy ezt megtudjam állapítani.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  EA Sports WRC '23
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.