No van gondom nem kicsi: a modokhoz szükséges dev mód kilövi a játékban az ikonokat az egységek fölül, az életerő sávokat, és a készültségi fokot jelző sávot, és az egységek körüli csapatjelölő körvonalakat a játéktérben. Emellett a harctéri köd(fog of war) eltűnik, az ellen a semmiből tűnik elő, nehezen lehet megkülönböztetni a belátott területet a látókörön kívülitől.
Mikor régen devvel kellett indítani a plusz mapokat is, akkor nem volt gond, bezzeg most próbáltam volna modokat, amiket csak úgy lehet indítani, de így meg a játék szinte játszhatatlan.
Na most erre van valami megoldás, vagy így jártam, és nem csak bugos a játék, de még a módosításokkal sem lehet a hülyeségeit kijavítani, hogy abszolút kedvenc lehessen?
(Mellékesen megjegyzem, hogy megjelent a CoH elődjének a W40K Dawn of War-nak új kiegje a Soulstorm. Vártam azt is nagyon, de.. sajna jobban elkxxták mint az CoH : OF-t A Relic játékainak kiadója a THQ úgy néz ki szent céljául tűzte ki, hogy sürgetés és pénzmegvonás útján a Relic további játékait akkor is el fogja rontani, ha beledxxlik is A készítő Iron Lore még a SS kiadása elött bezárt, valszeg a THQ felfogadta őket, hogy egy röpke év alatt dobjanak össze egy kieget minimálbérből, majd átszervezte a csapatot. Namost ez CoH szempontból azért érdekes, mert én ezek után a harmadik CoH kiegtől, ha lesz, nem várok semmit. A kiadó azt hiszi hogy a Relic stratégiáihoz ugyan úgy csinálhat kieget, mint az EA a Sims 2-höz, bedob pár oldalt, pár új küldetést, azt veszik mint a cukrot.)
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"