Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50101) CharlieDrop válasza LZs?! (#50099) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ha Z3-at nézzük, az lassan 30 éves alapokon nyugszik, nyilván persze modernizálva, ami kell.
Alpjába véve jó konstrukció, a 2.8 szerintem élhetőbb, mint az 1.9 :) De ez az én véleményem.
Ezek még nem az olajzabálós, könnyen eldöglős motorok, de persze ha el volt hanyagolva, akkor bármi megeshet.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#50102) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Pályán mennyi gyökér van... F11 vagy f10 (sedan). Jött a seggembe,nyomom 160-al,előttem is volt vki ezért nem tudtam leelőzni a kocsisort és a barom jobbról előz és az előttem lévő illetve mellette lévő kamion között ment el,de hogy a faszba azt nem tudom. Simán tömegbaleset lehetett volna. Biztosan az 10s idő kiesés nem tetszett neki. Ezért utálják a bmw-seket.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#50103) Chrys_ válasza FIREBLADE78 (#50102) üzenetére


Chrys_
addikt

Engem egy Porsche-s k...a próbált így megelőzni, de jól működik az autómban a kickdown. Az a tank meg fékezhetett a külsőben.

(#50104) aero. válasza Chrys_ (#50103) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Jól megmutattad neki!

(#50105) SeniorTilla válasza FIREBLADE78 (#50102) üzenetére


SeniorTilla
veterán

F10 az sedan.

Belőle lesz az egyik hír reggel, hogy porrá zúzta magát. Kamionnal nem viccelünk, 40 tonna az 40 tonna, meg se tud állni normális távolságon belül. Ha meg a kettő közé szorul, az ........

Nem tudom, de én azt vettem észre, hogy a sokéves átlaghoz képest nyáron egyre több barom van a pályákon. Mondjuk az autó is jóval több. Ti hogy vagytok ezzel?

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50106) NyalokAA válasza SzlobiG (#50089) üzenetére


NyalokAA
aktív tag

Hova van írva , hogy váltó hibás ?
bocs már látom a 2-est nehezen veszi .. , de ám ez a kocsi ráfizetéses rendesen , még ha a váltót megis csinálják gombokért jó esetbe . Most ez 3,6 millió , mire hazahozod lepapírozod 4-4,2 utána ráköltesz a kötelezőre 1 misit ( turbó , szivósor tisztitás , görgők láncok , szilentek a difin , váltónál lévő szimeringek , rosszabb esetben lengéscsillapítók , ki tudja a fékekbe még mennyi van ) ..

Mire ebből nyugodtan használható JÓ kocsi lesz kiszed a zsebedből 5- ha 6 misit nem is , de ebben az árban szerintem itthon már lehet jobbat találni :K

[ Szerkesztve ]

(#50107) negro válasza FIREBLADE78 (#50102) üzenetére


negro
őstag

Nem. A beemveseket azert "utaljak" mert kis hazank tele van frusztralt, kisfaxu, komplexusos egyennel akik ha latnak 1 azaz 1 bunko bmwet vezetot onnantol kezdve az osszes bmwet vezeto bunko, indexelni nem tudo. Mikozben valosag alapja nulls. Mint mikor hr palyan a kapunal balesetet okozo... onnantol kezdve az osszes beemves elvonorol jott be drogozott gyilkos :C

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#50108) NyalokAA válasza NyalokAA (#50106) üzenetére


NyalokAA
aktív tag

lejárt a szerkesztés..

Amennyiben hibátlan lenne a kocsi és megvoltak rajta a kötelező cserék akkor amúgy pont árban van 220 ezer kilométerrel 3,6-4 misi között , de így nagyon felé van lőve az ára ...

[ Szerkesztve ]

(#50109) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Az tuti,hogy a ezt a nem indexelünk stb baromságot már soha sem lehet kiölni a köztudatból. Másik dolog,hogy én is szeretek gyorsan menni. Dehogy ne tudjon várni 10-20 másodpercet míg megelőzzük azt a pár kocsit és majd elengedjük a barmot,ezt nem értem meg. Ennyit ér egy élet? Fél perc idő spórolást?! :U
Persze lehet fosnia kellet,így megértem a dolgot ;]
Legyen vmi pozitív. Láttam egy fehér,új 911-et,talán tuning változat volt. Megvett kilóra. Gyönyörű. Bárcsak mehetnék egy ilyennel.

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#50110) BeZol válasza LZs?! (#50099) üzenetére


BeZol
őstag

Szerintem minden roadster erősen rétegautó és sok a kompromisszum velük.
Nem vezettem még Z3-Z4-est, de Z4-esben már ültem, és nekem túl alacsony, kicsivel van a fejed a kocsik rendszámtáblája felett, feszes és rázós a futómű. Ahol egy 3as bmw-vel nyugodtan haladtak, a Z4-es kerülgette az úthibákat, totyogott és láttad h pattog az egész kocsi kb.

Ha még nem tettétek, tegyetek üléspróbát és menetpróbát (kettesben) a kocsikkal, mert papíron jó az elképzelés mint egy lakóautózás, aztán valóságban mégsem feltétlen tetszik majd.

Ha nem autóbuzi az asszony, akkor szerintem utálni fogja a kocsit, mert ahol rosszabb az út, ott pocsék lesz vele közlekedni, szétráz titeket, de ezt egy menetpróbával könnyen meg lehet cáfolni, és akkor azt is látnátok, h x mennyiségű csomag el is férne-e a csomitartóban egy kiránduláshoz. Egy kanyargós csapatást sem feltétlen fogad majd szívesen az asszony, az mindig csak a sofőrnek buli. Néha az sem árt, ha befér +2 ember hátra (vagy csomagok), roadsternél ez is kiesik.

E46-E93 cabriókat sem vetném el ha már Z3-Z4-est mennék próbálni, lehet kellemes csalódás érne, mert azok biztosan nem ráznának annyira, több csomagot nyelnének el, kényelmesebben férnétek el bennük és még potyautasoknak is lenne hely.

Egy kabrióval krúzolni szoktak (én legalábbis ritkán repesztek vele országúton ha kanyarog az út), ha veretnéd neki ilyen helyeken, azt már az én E93-asomban sem díjazza az asszony (pedig még a kocsi határait sem feszegetem), tehát kimondottan erős motor nem is kéne ezekbe, csak a motorhang miatt, meg mert nem árt ha van erőtartalék. Egy E93-as hétköznapi kocsiként is megállná a helyét, mert keménytetős, nem vágják ki bicskával, tehát én egy ilyen hétköznapi/hétvégi autó hibridet vennék, amivel még hétköznap is lecsaphatod a tetőt amikor épp kedved szottyan munkába/ból menet.

Nem kell velem egyetérteni, direkt kekeckedek, hogy jól átgondoltad/tátok-e ezt az egész Z3-Z4 sztorit, mert néha én is elfantáziálok ezekről, SŐT nekem majdnem egy lotus elise lett vásárolva az E93-as helyett... (na az konkrétan elfért a sorompók alatt :DDD, de összeért az utassal a könyökünk, annyira szűk volt belül, és pikk-pakk ment az elképzelés a levesbe).

(#50111) BeZol válasza Chrys_ (#50103) üzenetére


BeZol
őstag

Majd egyszer nem fog fékezni és rádhúzza a barma és leshetsz. Bármennyire is parasztok, azzal h nem akarod beengedni és direkt rágyorsítasz, azzal a számodra addig veszélytelen helyzetből veszélyhelyzetet generálhatsz, annyit meg nem ér h összetörjétek a kocsikat. Kövi kamion után úgyis kivág és megy megint jobbról.
Ha jól látható h nem akarod beengedni akkor azt mondom oké, de ne ilyen utolsó pillanatbeli rágyorsítást csinálj, mert az kb. mintha előznének titeket országúton, jönnek szemből, te meg gázt adsz h ne tudjon megelőzni...
Én ezeket már eleresztettem, teljesen felesleges ezen idegeskedni meg keresztbetenni a másiknak.
Engem csak a jobbra soha nem lehúzódó sofőrök idegelnek ki. Él a saját kis világában, megy általában 110-140 között annyival amennyivel neki épp jól esik, hiába full üres a jobb oldal... , na ezeket csak jobbról lehet kikerülni, és teszi ezt mindeki mögötted is, mert se villantásra, se dudára, se indexre, semmire nem mennek odébb. Nekem ilyenhez nem lenne pofám :(((

(#50112) Gsx-rr válasza negro (#50107) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Hat nem tudom. En sokat utazom es tobb dobozos teherautos es ceges auto puposkodik ,tol le, villog mint Bmw.
Multkor pl belsobe megyek tempomat 145, kulsobe vegig kamionok es utoler egy Ford Fiesta kb 148-al es kegyetlenul villog. Kivulrol is vicces lehetett a szitu

(#50113) BeZol válasza FIREBLADE78 (#50109) üzenetére


BeZol
őstag

Nekem amennyire tetszett az új 911-es hátsója képeken, annyira nem jön be élőben (de youtube videókból sem). Szemből pedig kb. egyformák úgyis :DDD Ettől függetlenül elfogadnék egyet, kár h felextrázva 50misi és bazi drága a szervíz meg az éves garihosszabbítás is. Tudom, mert haverom 718 boxster spyderen agyalt (4-et kap Magyarország, és júniusban még 2 volt megvásárolható), mert 4liter 6hanger 420 ló szívó, de felextrázva 40misi lett volna. Akkor lejjebb adta egy boxster S-re, de extrázva az is 30misi, 200-250ezer Ft egy kis szervíz, 500ezer a nagyszervíz, ha jól rémlik 10ezernél kicsi, 20nál nagyobb, stb. a menetrend. Talán 3 év garancia van a kocsira, és utána lehet 9 éves koráig (vagy végtelenségig :F ) hosszabbítani évi majdnem 1misiért..., de 1km-rel sem szaladhatsz túl az olajcserén és még a gumikat is tőlük kell vegyed. Na ez egy boxster S fenntartása, a 911-eseké gondolom legalább ennyi, szóval gyári bmw szervízhez képest is 2-3x a szorzó. Brutál drága, annyit meg nem érnek (meg nem is gondolná senki h 50m Ft egy 911 carrera 4s cabrio, már a feleslegesen drága kategória).

Én pl. egy ilyennel simán beérném. 36-40misi volt újonnan, ahhoz képest így már olcsónak is számít, van benne minden (1200W hifi, LED, stb.), és ez már a kevésbé göthös motorú V8 (itt már van 2. olajkör, stb.), és családi autónak tökéletes lenne :)) Az új 6 gt-be (még) nem érkezett ilyen motor, lehet ez is ilyen utolsó mohikán a szérián belül, mint az M3-asok V8-asa, 6 gt-nek pedig nem lesz folytatása, bezárul a kör.

Vajon akarom tudni, mennyi probléma lehet egy ilyen autó fenntartásával kapcsolatosan? :N , azon kívül h 13-15liter körül ehet (ami nem is feltétlen sok a mostani 10,5-es átlagomhoz képest itt a városban)

(#50114) Drago1


Drago1
tag

Sziasztok egy 2015. 01 havi f31 3.20xd intercooler hűtője kisebb mint egy 30d - n ami van? Mert a bardi vagy Unix ugyan azt a méretet hozza a keresőn. 100 MÉLY 133.3 hossz 495 magas.

(#50115) Gsx-rr válasza BeZol (#50113) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Azert egy 911-est ne hasonlits egy Bmw-hez, mert Ferrarikhoz szoktak es ott is o jon ki gyoztesen.
911 a vilag egyik legjobb sportautoja amit nem lehet megcafolni.
Garanciara kulonbozo opcio van az enyem elmult 6 eves es meg garancialis fizetnem se kell erte.

A dizel Bmw fogyasztasahoz hasonlitani meg balgasag.
Szerinted akinek ilyen autoja van erdekli egy 13-15 literes fogyasztas?
Kicsit rugaszkodj mar el,hogy mindent a sajat autodhoz penztarcadhoz hasonlitasz.

Az enyem varosban 15-16-ot fogyaszt megse banom cserebe azert az erzesert amit nyujt.

[ Szerkesztve ]

(#50116) Shamat


Shamat
aktív tag

Olajcsere km állást nem lesz nehéz megjegyeznem... :DDD

[ Szerkesztve ]

DEAD LIKE ME

(#50117) SeniorTilla válasza Gsx-rr (#50112) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ja vazze. De utálom a furgonos hülyegyerekeket, akik amikor utolérek egy kocsisort, beállnak a seggembe. Aztán meg pislognak, hogy - JÉÉÉÉ, A BÉJEMVÉ SOKKAL GYORSABBAN MEGY MINT ÉÉÉN!!! - ezt biztos nem posztolja a baromja. Nem tudom mit csinálna, ha nyomnék neki egy satut.

Én még mindig azt mondom, hogy akinek jó autója van, az simán lemegy, ha látja, hogy gyorsabban érkezek. Meg is várom, nem csak náluk, mindenkinél, hogy legyen rá lehetősége. Nem állok rá, amikor látom, hogy 3 kamion és 5 másik autó van előtte, akik 110-zel mennek. És én is lemegyek, ha jön valaki, aki gyorsabban megy. Nem szégyen ez, de sokaknak igen :)

Ja: a fiesta már nyélen volt, azért villogott, mert neki ez már elképzelhetetlen sebesség volt :) és be volt szarva tőle.

WE BRAKE FOR NOBODY

[ Szerkesztve ]

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50118) Gsx-rr válasza SeniorTilla (#50117) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Ha ki akarok kanyarodni a fő útra,már látom senki em enged ki ,de már előre tudom mikor meglátok pl egy új Merci-t az fog megállni és ez kb mindíg így van

(#50119) SzlobiG válasza NyalokAA (#50106) üzenetére


SzlobiG
félisten

Hát az én zsebemből biztos nem vesz ki zsét ez a kocsi, mert csak linkeltem, hogy milyen az M paket. ;)

(#50120) Chrys_ válasza BeZol (#50111) üzenetére


Chrys_
addikt

Nem volt elég hely, engem kényszerített volna fékezésre egy bevágással. Időben adtam gázt, már amikor kiugrott a külsőbe. Ilyeneket nem engedek be.

(#50121) Chrys_


Chrys_
addikt

Lehet a BMW-től VIN függetlenül ATM-t venni?
NBT EVO-hoz.

[ Szerkesztve ]

(#50122) FIREBLADE78 válasza Gsx-rr (#50115) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Jöttem haza,leparkolva egy pana,mint a tiéd. Ah. Bjutiful. Kéne.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#50123) Gsx-rr válasza FIREBLADE78 (#50122) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Ez jo, mert ha valami mas autot kene most valasztanom egyetlen ertelmes opcio nekem az a szeria X5 mint neked :)
Pont tegnap beszeltunk rola.

Nezegetem az uj Pankat, de evi 4 honapra az foloslegesen nagy buko lenne.

[ Szerkesztve ]

(#50124) CharlieDrop válasza Gsx-rr (#50123) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ha már, a Tycan hogy tetszik?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#50125) Gsx-rr válasza CharlieDrop (#50124) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Igy nagyon de 400 kilometeres hatotav szerintem egy olyan sebessegnel amit elvarsz egy Porsche-tol kamu.
110 el cammogni ,hogy meglegyen meg a vilag szegyene.
Szerintem ha elsore ezt osszehoztak ,es lealaztak mindenkit(ez nem csak 1-2x tudja azt a gyorsulast 26x egymas utan hozta azt az idot 0-200 ra)
Akkor a kovetkezo szeriak mar nagyobb hatotavval szerintem nagy sikert konyvelhetnek el.
Mondjuk meg nincs adat a sima legkisebb verziorol, mert ha azt 100-120.000 euro kozott tudjak adni az nagyon jo lesz.
Turbo S 60 millaert necces.
Nekem eleg lenne a sima , Uj Panabol is a szivo 3.0 360Le-t nezem.
Szerintem egy ideig maradok a markanal, nagyon megtettszett, mondjuk csak a Pana mas jon be.

Kivancsi leszek a tesztekre.

[ Szerkesztve ]

(#50126) CharlieDrop válasza Gsx-rr (#50125) üzenetére


CharlieDrop
veterán

:R

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#50127) yanna válasza SeniorTilla (#50092) üzenetére


yanna
őstag

A fordítottja is jó, mikor jelez (nívópálca nélküli), hogy töltsön bele 2 litert, ugyanakkor meg fullon volt az olaj.

(#50128) cOxeR válasza LZs?! (#50099) üzenetére


cOxeR
Ármester

Szia!
Nekem van Z4-em.
Alapvetően egy Z3 sokkal puritánabb, ha akarsz nagyobb távot menni én inkább Z4 mellett voksolnék.
Motorban ha teheted akkor csak sor6, ne add alá, inkább várd ki.
Ami fontos, klima és ülésfűtés, anélkül ne, itt sok Z3 esik ki.
Az tény, hogy érdemes kipróbálni, de ez a kemény használhatatlan, badarság.
Futómű, gumi kérdése.
Holnap estefelé 5-8 között atszelem a Bp-et ha akarod beülhetsz mellém, írj privatot ha van időd.
Nekem pl a keménytető, meg a 4 ülés volt a kizáró... mindenki mást keres akar, másként gondolkozik.
Egy sportkocsi többnyire a sofőrnek élmény, ha tényleg akarsz menni is, ezt a csajok nem mindig és csak határokig tolerálják.
Én pl nemrég voltam egy 2300 km-es körön, 1 hét elférünk úgy hogy dolgoztunk is, ez két nagyobb hátizsákot jelent, hazafelé még vásároltunk lakás dekor dolgokat az is befért.
Szóval tényleg a felhasználáson és az elvarason múlik.

(#50129) Gsx-rr válasza cOxeR (#50128) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Nekem a dizel meg a kabrio lenne kizaro ok! :D ez a ketto ,hogy jon ossze nem is ertem

(#50130) cOxeR válasza Gsx-rr (#50129) üzenetére


cOxeR
Ármester

Ezt én se... :)

(#50131) SeniorTilla válasza Gsx-rr (#50129) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Valahogy úgy, ahogy a 3 hengeres dízel és az elsőkerék hajtás a 2-es "egyterűben". Borzasztó dolgok ezek, kérem! :)

Haver most hozott egy ilyet, fehér bőr belsővel, fekete külsővel. Azt mondja nem venni észre, hogy 3 hengeres. Én nem próbáltam, de kétlem, hogy ne lennének hátrányai. LINK

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50132) BeZol válasza Gsx-rr (#50129) üzenetére


BeZol
őstag

Hát így! :K

Nálunk a következőképpen zajlott le a dolog:
Németországba mentem továbbtanulni kb. 3 hetente hazajövetellel (ügyintézés miatt néha heti 2 is volt...), így előre tervezhető évi legalább 20 oda-vissza 900-900km-rel (36ezer km), + nem tudtuk sikerül-e kolit intézni, ezért pl. még a napi 35-35km ingázás is be volt kalkulálva (kb. 48x5x70km = közel 17ezer km, mert ott csak 1 hónap a nyári szünet), ez így kapásból évi 53ezer km, és a hétvégi kirándulgatások + nyaralgatás nincs benne.
Ha minden terv szerint ment volna, akkor 3+2 évig ment volna ez így, ami vhol 250-300ezer km között alakult volna. Ilyen használathoz és távolságokhoz dieselt vesznek az emberek.
Németeknél lehet nyomni neki, így 2literes dieselek nem játszottak, csak a prémium márkák a 3literes dieseleikkel. 335D coupe volt tervben, de végül felmerült h milyen fasza lenne ha kabrió lenne, hiszen keménytetős és hétköznapi használatra is tökéletesen alkalmas emiatt. Ott 30D volt a kaphatő legerősebb diesel (300ezer Ft-tal volt drágább a 35i, de pl. németeknél a 30D fél millával drágább volt mint a 35i akkoriban). Hát így lett E93 330D vásárolva.

Az már más tészta, hogy bő 1,5 év után hazajöttem, de első 3 évben így is 115ezer km lett benne, és most 11 év 3 hónap után járok 215ezernél, tehát 8 év alatt ment bele 100ezer km...

Vezettem és látom/hallom minden nap haverom F33 440i-jét, de ha most "úgymond" 1:1-ben váltani akarnék, F33 435D-ben gondolkoznék :P Ízlések és pofonok ugye. Ha már benzinest veszek egyszer, az vagy vmi kiskocsiba lesz vmi 1literes csodával, vagy valami V8-as. A 6henger benzintől én vhogy nem tudok lázba jönni (jó-jó meg minden, de nekem nem eléggé karakteresek), ha meg már lúd, legyen kövér és V8 (V10-V12 pedig nekem meg már megint nem annyira jön be, de ez idővel változhat :U )

Addig viszont csorgatom a nyálam tovább, mert most lakás projekt van, de utána mindenképp V8-ast vennék :K

(#50133) SeniorTilla válasza BeZol (#50132) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Az a kapukitámasztó nem igazította meg a gép alját??? :)

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50134) cOxeR válasza BeZol (#50132) üzenetére


cOxeR
Ármester

Jó ez On-ba is. :)

Na pont erről beszéltem, hogy a használat a nem mindegy, neked a nagy táv miatt kellett a dezső, ennyi, csak ugye pályán 120-130 felett kevesen mennek 2-300km-eket tető nélkül, ergo így értelmetlen ezekre a távokra, csak ha célzattal mész oda... :) Így a kemény tető is érthető... de alapvetően erre az átlag ember nem vesz cabriot.

(#50133) SeniorTilla
Látszat ellenére ez egy elég magas auto szériában.

[ Szerkesztve ]

(#50135) Gsx-rr válasza BeZol (#50132) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Te nagyon ezek a szamok es kalkulaciok rabja vagy. :)
Nekem a kabrio elmenyauto nem a szamok erdekelnek.
Sose kene ebbol egy dizel.

Meglepo mennyi dizel van, benzines alig. Nem veletlen az aruk is magasabb egy jo benzinesnek.

[ Szerkesztve ]

(#50136) BeZol válasza SeniorTilla (#50133) üzenetére


BeZol
őstag

Akkoriban egyáltalán nem, csak csalóka a kép. Valamikor 2015 körül viszont már néha karistolta, azóta már aszfalt van :U (lurdy-házba le meg kimenet ha nem gyök2-vel megyek, leérnek az alátámasztó bakjaim)

(#50134) cOxeR
Igen, csak a saját szemszögemet írtam le. Egy kabrió fő célközönsége hétvégi autónak keres élményautót benzines motorral, teljesen érthető. Nálam ugye csak mint "extra opció" merült fel utolsó utáni szempontként, így tulajdonképpen coupe helyett lett cabrio, nem cabriozás volt a lényeg.

Hétvégi autót keresnék, én is benzinesben venném, tök egyértelmű, de ha megoldható lenne h hétköznapi autóként is funkcionáljon és emellett sok km-t mennék vele, akkor megint Herr Diesel lenne a befutó. Én nem ítélném el egyik tábort sem, oka van annak, hogy a bmw eleve gyártott diesel kabriót, ergo volt rá kereslet, mert a mai napig árulnak diesel kabriót.

(#50137) Chrys_ válasza BeZol (#50136) üzenetére


Chrys_
addikt

Csomagtartó nem volt kicsi ezekhez az utazásokhoz?

(#50138) H.Ezredes


H.Ezredes
őstag

Érkezik haza... LCI Individual 60i ;]



[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#50139) SeniorTilla válasza H.Ezredes (#50138) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Szép. Milyen évjárat?

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50140) Gsx-rr válasza H.Ezredes (#50138) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Ez is olyan jo motor mint az 50i inkabb meg most hagyjatok ott! :)

(#50141) MoP_FX 57 válasza BeZol (#50132) üzenetére


MoP_FX 57
őstag

Megvan a sorhat-rajongás alapja a V8-cal szemben, csak kicsit műszaki szempontból kell vizsgálni a kérdést:

- tökéletes elsődleges és másodlagos balansz mindenféle ügyeskedés nélkül
- egyszerű hideg- és melegoldal, ez turbófeltöltésnél nagyon nem lényegtelen
- egy hengerfej, fele annyi veztengely, egyszerűbb szívótraktus, jellemzően minden egyszerűbb/kevesebb
- BMW-t nézve egy generáción belül mindig a sorhat volt technikailag a legfejlettebb, aztán V8, végül V12:
SOHC vs. DOHC, no VANOS vs. VANOS, single VANOS vs. double VANOS

Aztán olyan hangot hozol ki belőle, amilyet akarsz. De egy dolog biztos, a hosszában beépített sorhat sosem fogja úgy billenteni a kasznit, mint egy v-motor.

(#50142) KAMELOT válasza Gsx-rr (#50140) üzenetére


KAMELOT
titán

Szerencsétlen V12 bezsúfolva egy kis térbe. Ott aztán van meleg. :) kár, hogy itt nem lehet autót építetni, mint amcsiban. Tuti raknék össze egyet.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50143) H.Ezredes válasza SeniorTilla (#50139) üzenetére


H.Ezredes
őstag

2012

(#50140) Gsx-rr

Neeeem a 60i az egy jó motor. N74 van a Rolls-Royce-ba meg a G-s 7-esbe is...

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#50144) FIREBLADE78 válasza H.Ezredes (#50138) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Szoktam ilyen rendszàmos kocsit látni,áfa nincs befizetve vagy mit jelent? Kupeckodás? ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#50145) SeniorTilla válasza FIREBLADE78 (#50144) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Exportrendszám, 1 hónapig érvényes. Áfához semmi köze. Ha hazahozod, van 1 hónapod rá, hogy forgalomba helyezd a kocsit. mostanában nem fog beleférni, amiket hallok....

[ Szerkesztve ]

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50146) KAMELOT válasza SeniorTilla (#50145) üzenetére


KAMELOT
titán

Pontosan! Ha jól tudom 80€ / 1 hónapig használhatod. Az alatt pont elintézed a bejelentést. Pont szerkesztetted :D

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50147) H.Ezredes válasza KAMELOT (#50146) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Hogy lenne 80€ 1 hónapra biztosítással mindennel ????????? :D :D :D Ez speciel 350€

[link]

"
Az export okmányok önköltségi díja egy 15 napos rendszám esetében hozzávetőlegesen 250€ személyautók esetében.
Milyen komponensekből áll össze az említett 250€:

• 2db. rendszám
• Biztosítás (15 napos)
• Német gépkocsi adó 30 nap (!)
• Német hivatali díj / export okmányok
A fent említett összeg azonban nem tartalmazza az ügyintézést, hacsak nem magunk cselekszünk.
Azért írom, hogy hozzávetőlegesen 250€, mert szabadáras a dolog, ezért nem is fogunk fix árat tálalni."

(#50144) FIREBLADE78

Exportrendszám. Ezzel a rendszámmal tudsz hivatalosan lábon hazahozni autót. Illetve amíg le nem jár legálisan használhatod EU-n belül de EU-n kívül is nagyjából bárhol pár helyen nem de nekünk ez lényegtelen...

Nem bízták a véletlenre.... :DDD :DDD


[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#50148) KAMELOT válasza H.Ezredes (#50147) üzenetére


KAMELOT
titán

Akkor rosszul tudtam. Köszi az infót! :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50149) FIREBLADE78 válasza H.Ezredes (#50147) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Milyen vipera van ott bekészítve ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#50150) cOxeR válasza H.Ezredes (#50138) üzenetére


cOxeR
Ármester

Ezt tudnám élni én is... :) - 800kp és viszem bástya ;]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.