Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) plömplöm válasza Fade_Away (#247) üzenetére


plömplöm
őstag

esetleg csúsznak a gumik, akkor hiába nyomod négy végtaggal a fékpedált

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#252) beeboy válasza Digital (#250) üzenetére


beeboy
addikt

ekkora marhaságot:
csak épp eggyikkel se megy...

hja kérem, így könnyű, ilyet én is tervezek ;]

Nem vagyok intelligens. Én AMDligens vagyok...

(#253) dabadab válasza beeboy (#252) üzenetére


dabadab
titán

''hja kérem, így könnyű, ilyet én is tervezek''

Hajra! (Bar eros a gyanum, hogy csak a szad jar)

DRM is theft

(#254) sai válasza Szeke (#239) üzenetére


sai
aktív tag

Nem baj.. :DDD
de beszoktam nézni mindig.. csak nem nagyon irogatnak oda.. vagy ha valami olyan van akkor hozzászolok.

(#255) sai válasza Fade_Away (#241) üzenetére


sai
aktív tag

szerintem ez hülyeség...
ABS nek az lenne a lényege hogy csuszós uton sem engedi blokolni a kerekeket.. mert ugye ha csusznak a kerekek akkor nö + a féktáv.
mondjuk nekem még nem volt ABS es kocsim.. de haveromnak ugye a 307esében van és tom hogy már párszor az mentett + minket..
monjuk a nagy hajó 405ösünkben nincs ugye ABS de akárhogy tapostam eddig a fékbe ált mindig csak 1kerék blokolt a többi nem.

(#256) Josh


Josh
tag

Én mindenféleképpen benzinest vennék, aztán bele a gázt, és hadd menjen. 300 kilómétert 3000 Ft-ből megjártuk. 145 Ft/L Ja és ez még lehetne kevesebb is, de a mienk csak egy karburátoros verda.

Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.

(#257) cikasz válasza sai (#255) üzenetére


cikasz
őstag

Nem csak az a lényeg... ABS-nél az autó kormányozható marad!!!

https://www.facebook.com/groups/775784742804666

(#258) sai válasza cikasz (#257) üzenetére


sai
aktív tag

jah igen az is igaz.. de azért mert nem engedi blokkolni a kerekeket.

(#259) Digital válasza beeboy (#252) üzenetére


Digital
addikt

+ lehet próbálni!

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#260) Den válasza cikasz (#205) üzenetére


Den
veterán

nana, ilyet mégegyszer ne!

(megjegyzem az üzemanyag nem hatósági áras, tehát nem ''ott fenn'' döntik el mennyi a dízel. és igen ha a villanyautókra álna át az ország akkor 100km megtételéhez szüksées áram ára lenne annyi mint most 100km mewgtételéhez szükséges benzin vagy dízel. ilyen a kapitalizmus)

www.simson4t.hu

(#261) sai válasza Den (#260) üzenetére


sai
aktív tag

hát ja.. tök mind1 hogy mivel megy a kocsi.. olcsobb nem lesz.

(#262) beeboy válasza Digital (#259) üzenetére


beeboy
addikt

terveztem egy processzort.
a világ leggyorsabb processora, csak nem tudom mivel műxik...

elektron, foton, stb. elemi részecskék kilőve.
de ez a leggyorsabb! ;]

Nem vagyok intelligens. Én AMDligens vagyok...

(#263) Digital válasza beeboy (#262) üzenetére


Digital
addikt

Szerintem belekeveredtél mint majom a házicérnába:D Hallottál vegyes működésű diesel motorról? Gázolaj+földgáz??? Ki lehet találni bármit,és meg is lehet oldani (ez olyan Besenyő Pistabá duma:D)

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#264) pubwart válasza Digital (#263) üzenetére


pubwart
aktív tag

És a VW meg is alkotta... :P

Where you go how is up to you

(#265) Guruka


Guruka
senior tag

GasOil.. :)

(#266) Csazsol válasza Josh (#256) üzenetére


Csazsol
aktív tag

oszt miljen benzin ez:F

Vagyok

(#267) Carpio


Carpio
tag

UP!

A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.

(#268) KrAt válasza Carpio (#267) üzenetére


KrAt
veterán

Ezt muszáj volt? :U :( :(((

(#269) Carpio válasza KrAt (#268) üzenetére


Carpio
tag

Hát nem szórakozásból csináltam. Szeretném vitára bocsátani a témát. Nem értem miért gond?
Ha nem aktuális a totyik, akkor majd lezárják a lezáró emberek. :(((

[ Szerkesztve ]

A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.

(#270) fekeandras válasza Suliro (#7) üzenetére


fekeandras
őstag

2005 elején volt már pár 200ló feletti 1.9 tdi magyarországon.Mára már eddig fejlődött a dízel technika.Ez már erősen "Porsche killer" sportkocsi kategória.És csak 1896ccm. ;]

(#271) Kephamos válasza fekeandras (#270) üzenetére


Kephamos
addikt

Mondjuk azt ne feledd, hogy nincsenek csodák. Én tanultam ezt a témát egyetemen. Egy biztos: a diesel ciklus sokkal gazdaságosabb az Otto-ciklusnál.
A videóban szereplő autó tényleg jól megy. 50 ezer kilométerig, utána nyekk. :)

(#272) Integra válasza fekeandras (#270) üzenetére


Integra
titán

milyen porsche killer?
miről beszélsz? :) hány porschét vezettél te már életedben?
porsche killer, haha:))
olcsójánoskuporgatottpénzbőlporschekillertraktorragyúrúnkvazzenapvicce:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#273) Gergello válasza Kephamos (#271) üzenetére


Gergello
addikt

Az első kanyarig biztos jól megy...
handling>horsepower

(#274) dokar válasza Integra (#272) üzenetére


dokar
addikt

egy carrera gt-t sosem fog lenyomni, de egy ilyen porsche dízel traktort talán: :D

extra - SEXRay

(#275) Integra válasza dokar (#274) üzenetére


Integra
titán

amúgy az a király akinek ilyen járgánya van szvsz..
mert valszeg fent él a hegyekben németországban, vezeti a kis gazdaságát távol mindentől, elzötykölődik reggeltől estig, jó levegőt szív, szép környezetben él, az erdő aljában megbújik egy szép nagy parasztház, megvan mindene és boldog..
:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#276) Kephamos válasza Integra (#272) üzenetére


Kephamos
addikt

Van róla valami videó és tényleg jól megy, de mint említettem ez nem jelenet semmit.
---------------
A traktor meg tényleg baromira zsivány.

(#277) fekeandras válasza Kephamos (#271) üzenetére


fekeandras
őstag

Áhh.Nem bír ki az annyit.Évente 2-3 alkalommal kell motort bontani neki.Tavaly egy itthoni versenyen kézzel-lábbal (az ő angolja még csak-csak, de az enyém :U ...) tudtam beszélgetni pár szót a sráccal mondott pár érdekes dolgot.

(#278) fekeandras válasza Integra (#272) üzenetére


fekeandras
őstag

ilyen porsche killer :U

Egyszerű fizika: súly/lóerő arány.A Porsche teljesítményéről és súlyáról nem tudok semmit.Az összkerekes Lupó 700kg/433le= 1,61Kg/le.Persze kizárólag a gyorsulásra értettem,se futómű se fék nincs alatta,és az autót sem erre a célra tervezték.Nyilván a Porsche legalább 2x ilyen nehéz (full extra).Azért ragadt be ennyire a rajtnál.De azért vicces látvány volt ahogy kikapott egy dízel egérkamiontól. :DD

(#279) Integra válasza fekeandras (#278) üzenetére


Integra
titán

úgy vagyok ezzel, hogy egyenesben a hülye is tudja tolni, de minek?
másodszor inkább egy porsche mint egy ilyen traktordoboz
értem én fószvágenes olcsójános kiscsávónak van egy jó napja, hogy elmondhatja hogy lenyomott egy porschét..
a porschés meg mosolyog egyet, hogy "naés?".. érted.
ráadásul kimegy egy kanyargós útra, ahol a profik autóznak (nem a gyorsulós hülyegyerekek) és hülyére körbeautózza a traktort meg társait..
lehet itt jaszkarizni, mondom értem, csak pont telibeszarom, ez a kisember izmozik kategória aminek semmi értelme nincsen, azon túl, hogy a saját kis életébe valami szánalmas kis örömöszerűséget vigyen, mert porschéra nem tellik.
köszönöm, a porschét választom:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#280) fekeandras


fekeandras
őstag

Nemtudom emlékszik-e még valaki a tavaly összetört TechArt által tuningolt Porsche 911 Turbo-ra.Tökölön 11,7s volt a legjobb ideje.Azt nem magasztalnám a fellegekig...
Egyébként hidd el futná neki akár Porsche-ra is.Amúgy azért mert valaki gyorsulni jár attól nem hülyegyerek.Nem az utcán gyorsul (mint a legtöbb streetracinges fiatal).Legálisan teszi szigorú szabályok szerint,pontosan meghatározott keretek között.Ez már hazánkban is autósport szakág,mint a rally,gyorsasági,rallykrossz,stb...
Le "hülyegyerek"-ezni egy csomó embert,ismeretlenül csak mert szeret gyorsulni szerintem elég bunkó dolog.De ez csak az én véleményem...

[ Szerkesztve ]

(#281) VR6-Fan válasza fekeandras (#280) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Porsche-t nem gyorsulásra tervezték, meg azt is megnézném mikor menne az a lupo tartósan 300km/h-t. Ad kettő egy kicsit is kanyargosabb úton már elvéreztek a TDi-k meg az összes épített autó.

nem kell masszira menni elég Őrkénybe az Euroringre. egy go-kart pálya de ott is kijön hogy egy ilyen autó nem az útakra való, gyorsulás meg a gazdag hülye gyereket sportja, jah itthon a szegényeké, mert a dizelt ólcsó tuningolni.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#282) fekeandras válasza VR6-Fan (#281) üzenetére


fekeandras
őstag

Szerintem max akkor menne annyit ha a Porsche húzná egy kötélen maga után :DD
Na már megint kezdi..."gazdag hülye gyereket sportja, jah itthon a szegényeké, mert a dizelt ólcsó tuningolni"

[ Szerkesztve ]

(#283) fekeandras válasza Integra (#275) üzenetére


fekeandras
őstag

Hát ja.Ez igaz.

[ Szerkesztve ]

(#284) fekeandras


fekeandras
őstag

Mindegy már elkanyarodtunk a témától.

Benzin vs Dízel.

Szóval.Ha nekem valaki azt mondaná: ingyen választhatok egy 530i és egy 530d bömbi között én a dízelt vinném.Nagyobb nyomaték,kisebb fogyasztás azonos dinamika mellett.És ha füstöl egy kicsit,kit érdekel?A hatályos környezetvédelmi szabályoknak megfelel?Igen!Hát akkor?Miért vegyek benzinest?Mert kultúráltabb a járása.Pff...Én nem vagyok a saját pénztárcám ellensége.

[ Szerkesztve ]

(#285) fekeandras


fekeandras
őstag

Hondából,Toyotából,Lexusból biztosan soha sem vennék dízelt.Nem azért mert rosszak csak náluk klasszisokkal jobbak a benzinmotorok,a Volkswagennél ez pont fordítva igaz.Kizárólag csak akkor vennék benzines autót ha át akarnám alakíttatni gázosra,pl sosem voltam Merci párti de egy W126-os benzinesre beneveznék.Azok még autók voltak, nem a 3-5év garanciális ciklusra lettek tervezve.Tömény vaskos acél az egész,csupa örökkévalóságnak tervezett strapabíró mechanikus megoldás."Sosem" romlik el.Amin a leginkább megdöbbentem azok a kopó alkatrészek árai.Kb mint egy Astra-é vagy egy Megane-é.Na egy ilyennel szívesen eljárkálnék pár évet.

[ Szerkesztve ]

(#286) fekeandras válasza VR6-Fan (#281) üzenetére


fekeandras
őstag

"Porsche-t nem gyorsulásra tervezték" lehet,de nem is a kanyargós szerpentinekre.Ha kikapcsolod a menetstabilizálót az első tempósabb kanyarban leesel az útról.És ezt nem én mondom.(totalcar teszt,top gear teszt,5th gear teszt mind ezt mondták) Az nagyon kínos hogy egy ilyen puccos drága verdát csak az elektronika képes az úton tartani.Egyébként a Lupo-t szerinted gyorsulásra tervezték?Az egy városi törpe,egy bevásárlókocsi.
"gyorsulás meg a gazdag hülye gyereket sportja": Domokos Csabi,Kohári Zoli,Schuszter Zoli,Kovács Szabi,Vogelsinger Sanyi,Karkus Tomi,Mauchner Attila,Szabó Feri,Szklenár Tomi és még legalább 50nevet tudnék kapásból felsorolni.Tehát ők mind egytől egyig "hülyegyerekek" (természetesen akkor én is,bár sem gazdag sem hülye nem vagyok de mindegy. Ja már tudom én amolyan "olcsójános" volnék.).Hmm...Kicsit el vagytok szállva magatoktól srácok...Legalább is ezt lehet leszűrni a megnyilvánulásaitok alapján.Miért kell másokat élből lefikázni csak mert van egy hobbijuk?Amit mellesleg már nem is hobbi szinten űznek.Jobb lenne ha péntek este csinálnák ugyanezt a Váci úton a forgalomban mint egy-két felelőtlen fiatal srác teszi.Vagy száguldoznának a utakon s közben filmeznék és fórumokba mutogatnák a videókat hogy húdemekkorakirályokvagyunk hazafelé innen+onnan.Na az ilyet hívom én hülyegyereknek. :U

Akinek nem inge ne vegye magára.

[ Szerkesztve ]

(#287) aesir válasza fekeandras (#286) üzenetére


aesir
veterán

Porscheról nem tudsz semmit, okosabb maradsz ha inkább hallgatsz. Felettébb kínosan érezném magam, ha beszélnék egy olyan autóról, amit legfeljebb képen láttam.

Van saját életem...

(#288) VR6-Fan válasza fekeandras (#286) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát akkor lehet nem tudnak vezetni a csodász tesztelők vagy talán elvannak kényelmesedve egy kis gépészkedéshez?

vagy az élmény vezetés fogalmát értelmezem rosszul (nekem azt jelenti amikor senki és semmi nem szól bele a vezetésbe, úgy gyorsul és lassul a kocsi ahogy én akarom, úgy csúszkál ahogy én akarom)

esetleg a Berg Renner-es pilóták istenek hogy a régi egyes golfokat, öreg audi quattrokat, meg a régi porsche-kat/ferrarikat tudják vezetni amibe semmi nincs, se menetstabilizátor, se ESP se ABS.

és nem tuningolt autót kéne mérni a gyári autót vagy akkor nézzünk meg egy GT cup-os porsche-t vagy a régi Le-mani 917-est az ellen mit szólna a kis tuning TDi... maximum a füstje lenne nagyobb.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#289) fekeandras válasza aesir (#287) üzenetére


fekeandras
őstag

:F Gondolod?

(#290) aesir válasza fekeandras (#289) üzenetére


aesir
veterán

"Az nagyon kínos hogy egy ilyen puccos drága verdát csak az elektronika képes az úton tartani."

Ebből, és mások véleményének hangoztatásából számomra egyértelmű, hogy nem vezettél Porschet, vagy ha igen, akkor meg nem tudsz vezetni kanyarban.

Van saját életem...

(#291) VR6-Fan válasza aesir (#290) üzenetére


VR6-Fan
veterán

milyen kanyar azon a négyszáz méteren :U ?

Berg cup, golf 1 1,6 16V elég sok pacival...

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#292) fekeandras válasza aesir (#290) üzenetére


fekeandras
őstag

"Ebből, és mások véleményének hangoztatásából számomra egyértelmű, hogy nem vezettél Porschet, vagy ha igen, akkor meg nem tudsz vezetni kanyarban"
Egyébként 911-est valóban nem vezettem,csak 944-est.De azt nem nevezném Porsche-nak.Azok a tesztelők a szart is kitaposták a 911-ből és vizes ne adj isten jeges úton botrányos a viselkedése.(Elektronika nélkül!!)
vr6:Ki beszélt itt arról hogy a gyorsulási versenyen kanyar van,nem kéne kiforgatni az ember szavait.Ne provokálj folyton! :U
Megnézném hogy menne végig egy átlag sofőr fokozott tempóban mondjuk esőben ugyanezen pályán menetstabilizáló nélkül.Merthogy azért a versenyző és átlag sofőr közt van némi kis különbség.

[ Szerkesztve ]

(#293) fekeandras


fekeandras
őstag

De már jócskán elkanyarodtunk a topik alap témától.Erre van két külön topik.Gyorsulás... és Tuningolt autók...

Szóval.: Benzinest vagy Dízelt?És miért?

(#294) VR6-Fan válasza fekeandras (#292) üzenetére


VR6-Fan
veterán

én csak azt nézném meg hogy egy 400 méteres hogyan tudna csak úton tartani egy ilyet.

te meg ne tereld a szót...

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#295) fekeandras válasza VR6-Fan (#294) üzenetére


fekeandras
őstag

Egyszerű.Beleül.Elfordítja a kulcsot,nyomkodja a pedálokat és tekergeti a kormányt.Az elektronika teszi a dolgát...
Nem terelek semmit csak ez a topik nem erről szól,és nem akarom teleszemetelni ide nem illő hsz-ok tömkelegével.
Ha gondoljátok átmehetünk másik topikba.

(#296) aesir válasza fekeandras (#292) üzenetére


aesir
veterán

Megint mások véleményével kardoskodsz. Elárulok egy titkot, vizes- neadjisten jeges úton minden többszáz lóerős kocsinak botrányos a viselkedése.

Az az érzésem, hogy ki akarod magyarázni magad... de ebből már nem jössz ki jól.

Megmarad a becsület is, ha mondjuk azt mondod: "tényleg nem tudok semmit a Porscheról csak jártatom a számat" - de ezt már eltoltad.

Van saját életem...

(#297) Kephamos válasza aesir (#296) üzenetére


Kephamos
addikt

Te egyébként LFS-ezel?

(#298) VR6-Fan válasza fekeandras (#295) üzenetére


VR6-Fan
veterán

"Egyszerű.Beleül.Elfordítja a kulcsot,nyomkodja a pedálokat és tekergeti a kormányt.Az elektronika teszi a dolgát..."lol erre már mást se tudok mondani :DDD

azért segítek bemásolom: "esetleg a Berg Renner-es pilóták istenek hogy a régi egyes golfokat, öreg audi quattrokat, meg a régi porsche-kat/ferrarikat tudják vezetni amibe semmi nincs, se menetstabilizátor, se ESP se ABS."

megnézném hogy milyen elektronika fognak meg egy ilyet, amikor max a gyújtás van bennük ami eletromos, esetleg a müszerfal vilgítás.

aki szemetelsz össze vissza az Te vagy!

egymás után írsz 4-5 h.sz.-t nem hogy írnál egyet rendesen átgondoltat, tagolva.
olyan dolgokba akarsz okosnak látszani amihez nem értesz (én elhiszem hogy a dájzelekhez értesz, de most nem is arról volt szó).

jah és az off gombot se ismered :U

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#299) fekeandras


fekeandras
őstag

Menjünk át másik topikba.

(#300) spirit007


spirit007
senior tag

Benzin vs. diesel .
Hehe ... Intel vs AMD ...NV vs. ATI ...

1.1 (8szelepes) benyás kiskocsi 850 Kg , papíron 5 személyes egyébként alig 4. fenntatrási ktg. ~100K/év , átlag fogyi 7.5L (város 80% többi 20%)

1.4 (16szelepes) benyás alsó-közép 1100Kg, 5 személyes , fenntartási ktg ~100K/év , fogyi 6.5L (szinte csak városon kívül)

2.0 szívódiesel szedán , 5 személyes , 1300Kg , fenntartási ktg ~50K/év , átlag fogyi 6,5L (város 80% egyéb 20% ... tehát ugyanolyan körülmények mint a kiskocsi esetén)

1.9 TDI :) szedán , 5 személyes , 1300Kg , fenntartási ktg ~80K/év , átlag fogyi 7,0L (szinte csak városon kívül)

Mindegyik "normál" használatban van/volt és egyik sem a "sír szélén" tántorgó darab .

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.