esetleg csúsznak a gumik, akkor hiába nyomod négy végtaggal a fékpedált
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
esetleg csúsznak a gumik, akkor hiába nyomod négy végtaggal a fékpedált
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
ekkora marhaságot:
csak épp eggyikkel se megy...
hja kérem, így könnyű, ilyet én is tervezek
Nem vagyok intelligens. Én AMDligens vagyok...
''hja kérem, így könnyű, ilyet én is tervezek''
Hajra! (Bar eros a gyanum, hogy csak a szad jar)
DRM is theft
Nem baj..
de beszoktam nézni mindig.. csak nem nagyon irogatnak oda.. vagy ha valami olyan van akkor hozzászolok.
szerintem ez hülyeség...
ABS nek az lenne a lényege hogy csuszós uton sem engedi blokolni a kerekeket.. mert ugye ha csusznak a kerekek akkor nö + a féktáv.
mondjuk nekem még nem volt ABS es kocsim.. de haveromnak ugye a 307esében van és tom hogy már párszor az mentett + minket..
monjuk a nagy hajó 405ösünkben nincs ugye ABS de akárhogy tapostam eddig a fékbe ált mindig csak 1kerék blokolt a többi nem.
Én mindenféleképpen benzinest vennék, aztán bele a gázt, és hadd menjen. 300 kilómétert 3000 Ft-ből megjártuk. 145 Ft/L Ja és ez még lehetne kevesebb is, de a mienk csak egy karburátoros verda.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
Nem csak az a lényeg... ABS-nél az autó kormányozható marad!!!
https://www.facebook.com/groups/775784742804666
jah igen az is igaz.. de azért mert nem engedi blokkolni a kerekeket.
+ lehet próbálni!
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
nana, ilyet mégegyszer ne!
(megjegyzem az üzemanyag nem hatósági áras, tehát nem ''ott fenn'' döntik el mennyi a dízel. és igen ha a villanyautókra álna át az ország akkor 100km megtételéhez szüksées áram ára lenne annyi mint most 100km mewgtételéhez szükséges benzin vagy dízel. ilyen a kapitalizmus)
www.simson4t.hu
hát ja.. tök mind1 hogy mivel megy a kocsi.. olcsobb nem lesz.
terveztem egy processzort.
a világ leggyorsabb processora, csak nem tudom mivel műxik...
elektron, foton, stb. elemi részecskék kilőve.
de ez a leggyorsabb!
Nem vagyok intelligens. Én AMDligens vagyok...
Szerintem belekeveredtél mint majom a házicérnába Hallottál vegyes működésű diesel motorról? Gázolaj+földgáz??? Ki lehet találni bármit,és meg is lehet oldani (ez olyan Besenyő Pistabá duma)
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
És a VW meg is alkotta...
Where you go how is up to you
oszt miljen benzin ez
Vagyok
UP!
A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.
Ezt muszáj volt?
Hát nem szórakozásból csináltam. Szeretném vitára bocsátani a témát. Nem értem miért gond?
Ha nem aktuális a totyik, akkor majd lezárják a lezáró emberek.
[ Szerkesztve ]
A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.
2005 elején volt már pár 200ló feletti 1.9 tdi magyarországon.Mára már eddig fejlődött a dízel technika.Ez már erősen "Porsche killer" sportkocsi kategória.És csak 1896ccm.
Mondjuk azt ne feledd, hogy nincsenek csodák. Én tanultam ezt a témát egyetemen. Egy biztos: a diesel ciklus sokkal gazdaságosabb az Otto-ciklusnál.
A videóban szereplő autó tényleg jól megy. 50 ezer kilométerig, utána nyekk.
milyen porsche killer?
miről beszélsz? hány porschét vezettél te már életedben?
porsche killer, haha
olcsójánoskuporgatottpénzbőlporschekillertraktorragyúrúnkvazzenapvicce
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Az első kanyarig biztos jól megy...
handling>horsepower
egy carrera gt-t sosem fog lenyomni, de egy ilyen porsche dízel traktort talán:
extra - SEXRay
amúgy az a király akinek ilyen járgánya van szvsz..
mert valszeg fent él a hegyekben németországban, vezeti a kis gazdaságát távol mindentől, elzötykölődik reggeltől estig, jó levegőt szív, szép környezetben él, az erdő aljában megbújik egy szép nagy parasztház, megvan mindene és boldog..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Van róla valami videó és tényleg jól megy, de mint említettem ez nem jelenet semmit.
---------------
A traktor meg tényleg baromira zsivány.
Áhh.Nem bír ki az annyit.Évente 2-3 alkalommal kell motort bontani neki.Tavaly egy itthoni versenyen kézzel-lábbal (az ő angolja még csak-csak, de az enyém ...) tudtam beszélgetni pár szót a sráccal mondott pár érdekes dolgot.
Egyszerű fizika: súly/lóerő arány.A Porsche teljesítményéről és súlyáról nem tudok semmit.Az összkerekes Lupó 700kg/433le= 1,61Kg/le.Persze kizárólag a gyorsulásra értettem,se futómű se fék nincs alatta,és az autót sem erre a célra tervezték.Nyilván a Porsche legalább 2x ilyen nehéz (full extra).Azért ragadt be ennyire a rajtnál.De azért vicces látvány volt ahogy kikapott egy dízel egérkamiontól.
úgy vagyok ezzel, hogy egyenesben a hülye is tudja tolni, de minek?
másodszor inkább egy porsche mint egy ilyen traktordoboz
értem én fószvágenes olcsójános kiscsávónak van egy jó napja, hogy elmondhatja hogy lenyomott egy porschét..
a porschés meg mosolyog egyet, hogy "naés?".. érted.
ráadásul kimegy egy kanyargós útra, ahol a profik autóznak (nem a gyorsulós hülyegyerekek) és hülyére körbeautózza a traktort meg társait..
lehet itt jaszkarizni, mondom értem, csak pont telibeszarom, ez a kisember izmozik kategória aminek semmi értelme nincsen, azon túl, hogy a saját kis életébe valami szánalmas kis örömöszerűséget vigyen, mert porschéra nem tellik.
köszönöm, a porschét választom
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nemtudom emlékszik-e még valaki a tavaly összetört TechArt által tuningolt Porsche 911 Turbo-ra.Tökölön 11,7s volt a legjobb ideje.Azt nem magasztalnám a fellegekig...
Egyébként hidd el futná neki akár Porsche-ra is.Amúgy azért mert valaki gyorsulni jár attól nem hülyegyerek.Nem az utcán gyorsul (mint a legtöbb streetracinges fiatal).Legálisan teszi szigorú szabályok szerint,pontosan meghatározott keretek között.Ez már hazánkban is autósport szakág,mint a rally,gyorsasági,rallykrossz,stb...
Le "hülyegyerek"-ezni egy csomó embert,ismeretlenül csak mert szeret gyorsulni szerintem elég bunkó dolog.De ez csak az én véleményem...
[ Szerkesztve ]
Porsche-t nem gyorsulásra tervezték, meg azt is megnézném mikor menne az a lupo tartósan 300km/h-t. Ad kettő egy kicsit is kanyargosabb úton már elvéreztek a TDi-k meg az összes épített autó.
nem kell masszira menni elég Őrkénybe az Euroringre. egy go-kart pálya de ott is kijön hogy egy ilyen autó nem az útakra való, gyorsulás meg a gazdag hülye gyereket sportja, jah itthon a szegényeké, mert a dizelt ólcsó tuningolni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Szerintem max akkor menne annyit ha a Porsche húzná egy kötélen maga után
Na már megint kezdi..."gazdag hülye gyereket sportja, jah itthon a szegényeké, mert a dizelt ólcsó tuningolni"
[ Szerkesztve ]
Hát ja.Ez igaz.
[ Szerkesztve ]
Mindegy már elkanyarodtunk a témától.
Benzin vs Dízel.
Szóval.Ha nekem valaki azt mondaná: ingyen választhatok egy 530i és egy 530d bömbi között én a dízelt vinném.Nagyobb nyomaték,kisebb fogyasztás azonos dinamika mellett.És ha füstöl egy kicsit,kit érdekel?A hatályos környezetvédelmi szabályoknak megfelel?Igen!Hát akkor?Miért vegyek benzinest?Mert kultúráltabb a járása.Pff...Én nem vagyok a saját pénztárcám ellensége.
[ Szerkesztve ]
Hondából,Toyotából,Lexusból biztosan soha sem vennék dízelt.Nem azért mert rosszak csak náluk klasszisokkal jobbak a benzinmotorok,a Volkswagennél ez pont fordítva igaz.Kizárólag csak akkor vennék benzines autót ha át akarnám alakíttatni gázosra,pl sosem voltam Merci párti de egy W126-os benzinesre beneveznék.Azok még autók voltak, nem a 3-5év garanciális ciklusra lettek tervezve.Tömény vaskos acél az egész,csupa örökkévalóságnak tervezett strapabíró mechanikus megoldás."Sosem" romlik el.Amin a leginkább megdöbbentem azok a kopó alkatrészek árai.Kb mint egy Astra-é vagy egy Megane-é.Na egy ilyennel szívesen eljárkálnék pár évet.
[ Szerkesztve ]
"Porsche-t nem gyorsulásra tervezték" lehet,de nem is a kanyargós szerpentinekre.Ha kikapcsolod a menetstabilizálót az első tempósabb kanyarban leesel az útról.És ezt nem én mondom.(totalcar teszt,top gear teszt,5th gear teszt mind ezt mondták) Az nagyon kínos hogy egy ilyen puccos drága verdát csak az elektronika képes az úton tartani.Egyébként a Lupo-t szerinted gyorsulásra tervezték?Az egy városi törpe,egy bevásárlókocsi.
"gyorsulás meg a gazdag hülye gyereket sportja": Domokos Csabi,Kohári Zoli,Schuszter Zoli,Kovács Szabi,Vogelsinger Sanyi,Karkus Tomi,Mauchner Attila,Szabó Feri,Szklenár Tomi és még legalább 50nevet tudnék kapásból felsorolni.Tehát ők mind egytől egyig "hülyegyerekek" (természetesen akkor én is,bár sem gazdag sem hülye nem vagyok de mindegy. Ja már tudom én amolyan "olcsójános" volnék.).Hmm...Kicsit el vagytok szállva magatoktól srácok...Legalább is ezt lehet leszűrni a megnyilvánulásaitok alapján.Miért kell másokat élből lefikázni csak mert van egy hobbijuk?Amit mellesleg már nem is hobbi szinten űznek.Jobb lenne ha péntek este csinálnák ugyanezt a Váci úton a forgalomban mint egy-két felelőtlen fiatal srác teszi.Vagy száguldoznának a utakon s közben filmeznék és fórumokba mutogatnák a videókat hogy húdemekkorakirályokvagyunk hazafelé innen+onnan.Na az ilyet hívom én hülyegyereknek.
Akinek nem inge ne vegye magára.
[ Szerkesztve ]
Porscheról nem tudsz semmit, okosabb maradsz ha inkább hallgatsz. Felettébb kínosan érezném magam, ha beszélnék egy olyan autóról, amit legfeljebb képen láttam.
Van saját életem...
hát akkor lehet nem tudnak vezetni a csodász tesztelők vagy talán elvannak kényelmesedve egy kis gépészkedéshez?
vagy az élmény vezetés fogalmát értelmezem rosszul (nekem azt jelenti amikor senki és semmi nem szól bele a vezetésbe, úgy gyorsul és lassul a kocsi ahogy én akarom, úgy csúszkál ahogy én akarom)
esetleg a Berg Renner-es pilóták istenek hogy a régi egyes golfokat, öreg audi quattrokat, meg a régi porsche-kat/ferrarikat tudják vezetni amibe semmi nincs, se menetstabilizátor, se ESP se ABS.
és nem tuningolt autót kéne mérni a gyári autót vagy akkor nézzünk meg egy GT cup-os porsche-t vagy a régi Le-mani 917-est az ellen mit szólna a kis tuning TDi... maximum a füstje lenne nagyobb.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Gondolod?
"Az nagyon kínos hogy egy ilyen puccos drága verdát csak az elektronika képes az úton tartani."
Ebből, és mások véleményének hangoztatásából számomra egyértelmű, hogy nem vezettél Porschet, vagy ha igen, akkor meg nem tudsz vezetni kanyarban.
Van saját életem...
milyen kanyar azon a négyszáz méteren ?
Berg cup, golf 1 1,6 16V elég sok pacival...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
"Ebből, és mások véleményének hangoztatásából számomra egyértelmű, hogy nem vezettél Porschet, vagy ha igen, akkor meg nem tudsz vezetni kanyarban"
Egyébként 911-est valóban nem vezettem,csak 944-est.De azt nem nevezném Porsche-nak.Azok a tesztelők a szart is kitaposták a 911-ből és vizes ne adj isten jeges úton botrányos a viselkedése.(Elektronika nélkül!!)
vr6:Ki beszélt itt arról hogy a gyorsulási versenyen kanyar van,nem kéne kiforgatni az ember szavait.Ne provokálj folyton!
Megnézném hogy menne végig egy átlag sofőr fokozott tempóban mondjuk esőben ugyanezen pályán menetstabilizáló nélkül.Merthogy azért a versenyző és átlag sofőr közt van némi kis különbség.
[ Szerkesztve ]
De már jócskán elkanyarodtunk a topik alap témától.Erre van két külön topik.Gyorsulás... és Tuningolt autók...
Szóval.: Benzinest vagy Dízelt?És miért?
én csak azt nézném meg hogy egy 400 méteres hogyan tudna csak úton tartani egy ilyet.
te meg ne tereld a szót...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Egyszerű.Beleül.Elfordítja a kulcsot,nyomkodja a pedálokat és tekergeti a kormányt.Az elektronika teszi a dolgát...
Nem terelek semmit csak ez a topik nem erről szól,és nem akarom teleszemetelni ide nem illő hsz-ok tömkelegével.
Ha gondoljátok átmehetünk másik topikba.
Megint mások véleményével kardoskodsz. Elárulok egy titkot, vizes- neadjisten jeges úton minden többszáz lóerős kocsinak botrányos a viselkedése.
Az az érzésem, hogy ki akarod magyarázni magad... de ebből már nem jössz ki jól.
Megmarad a becsület is, ha mondjuk azt mondod: "tényleg nem tudok semmit a Porscheról csak jártatom a számat" - de ezt már eltoltad.
Van saját életem...
Te egyébként LFS-ezel?
"Egyszerű.Beleül.Elfordítja a kulcsot,nyomkodja a pedálokat és tekergeti a kormányt.Az elektronika teszi a dolgát..."lol erre már mást se tudok mondani
azért segítek bemásolom: "esetleg a Berg Renner-es pilóták istenek hogy a régi egyes golfokat, öreg audi quattrokat, meg a régi porsche-kat/ferrarikat tudják vezetni amibe semmi nincs, se menetstabilizátor, se ESP se ABS."
megnézném hogy milyen elektronika fognak meg egy ilyet, amikor max a gyújtás van bennük ami eletromos, esetleg a müszerfal vilgítás.
aki szemetelsz össze vissza az Te vagy!
egymás után írsz 4-5 h.sz.-t nem hogy írnál egyet rendesen átgondoltat, tagolva.
olyan dolgokba akarsz okosnak látszani amihez nem értesz (én elhiszem hogy a dájzelekhez értesz, de most nem is arról volt szó).
jah és az off gombot se ismered
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Benzin vs. diesel .
Hehe ... Intel vs AMD ...NV vs. ATI ...
1.1 (8szelepes) benyás kiskocsi 850 Kg , papíron 5 személyes egyébként alig 4. fenntatrási ktg. ~100K/év , átlag fogyi 7.5L (város 80% többi 20%)
1.4 (16szelepes) benyás alsó-közép 1100Kg, 5 személyes , fenntartási ktg ~100K/év , fogyi 6.5L (szinte csak városon kívül)
2.0 szívódiesel szedán , 5 személyes , 1300Kg , fenntartási ktg ~50K/év , átlag fogyi 6,5L (város 80% egyéb 20% ... tehát ugyanolyan körülmények mint a kiskocsi esetén)
1.9 TDI szedán , 5 személyes , 1300Kg , fenntartási ktg ~80K/év , átlag fogyi 7,0L (szinte csak városon kívül)
Mindegyik "normál" használatban van/volt és egyik sem a "sír szélén" tántorgó darab .