Tesztek - Shadow of the Tomb Raider - HIGH
Műfaj: Akció / Kaland
Megjelenés: 2018. szeptember 14.
Tesztelt beállítások: Highest preset (DX12)
Lara Croft kalandjait követhetjük a Tomb Raider sorozat újabb részében, és bár a széria első címe 1996-ban jelent meg, számtalan hullámvölgy és megújulás után napjainkban ismét virágkorát éli.
Milyen a grafikája?
A kidolgozás szép és részletgazdag, bár számomra kissé művinek tűnt az emberek kidolgozása, és mozgásuk sem túl élethű, de ezt leszámítva pazar látványban van részünk.
Milyen mérni vele?
A benchmark jelenet kicsit talán hosszabb a kívánatosnál, de ezt leszámítva nem lehet rá panasz. A minőségi beállítások módosításához nem kell újraindítani a programot.
DX12-es címről lévén szó, nem meglepő, hogy a Turing-os GeForce-ok, és a modernebb Radeonok uralják az élmezőnyt, míg a Pascal alapú kártyák visszaestek kissé. Ez a tendencia leginkább a Kepler alapú GeForce-okat sújtja, melyek a közelében sincsenek a velük egy kategóriás Radeon kártyáknak. A Crossfire és az SLI működött, de az átlagosnál kisebb hatékonysággal, míg a GTX 690 teljesen összeomlott. A sor végén az 1 GB memóriával szerelt Radeon kártyákon nem futott le a teszt.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!