2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.

  • (f)
  • (p)
37. oldal
Írta: |

A párharc folytatódik a 3D gyorsítás két úttörője között. Figyelem, extrém hosszúságú és mélységű cikk!

[ ÚJ TESZT ]

Tesztek - Hitman 2 - LOW

Műfaj: 3rd Person Shooter
Megjelenés: 2018. november 13.
Tesztelt beállítások: Low beállítások (DX12)

A lopakodós Hitman széria rebootjának második része a cikk modernebb címei közé tartozik.

Milyen a grafikája?

A Benchmark jelenet alapján könnyen autószimulátornak hihetné az ember ezt a játékot, hiszen egy fiktív autóverseny színhelyét vetíti le, és lövöldözésnek nyoma sincs. A grafika szép, de az egyes minőségi beállítások között nincs nagy eltérés, sem látványban, sem sebességben.

Milyen mérni vele?

A program beállításai kicsit macerásak (nincsenek fix detail preset-ek), de ezt leszámítva a Benchmark könnyen futtatható a külső Settings programból. Sajnos a Chernobylite-hoz hasonló problémákkal küzd a játék (illetve leginkább a játékot mérésekhez használó cikkíró): a nagyon hosszú Benchmark jelenet után csak kis ideig mutatja az eredményt, aztán kilép, ezért nem lehet magára hagyni a gépet a mérés elindítása után. Ráadásul gyakran le is fagy az intenzív fizikai modellezést igénylő részen (ahol a versenyautók a gumifalba csapódnak). Ez Radeon kártyákkal gyakoribb, de GeForce-okkal is előfordult. Azt is erősen furcsállottam, hogy a jelenet végén kiírt eredmény nem egyezik meg a képernyő felső részén kijelzett átlag FPS értékkel, így kicsit gondban voltam, hogy melyik értéket használjam a cikkben, de végül úgy döntöttem, hogy a Benchmark végén, hangsúlyosabban mutatott adat fog szerepelni.

Alacsony részletesség mellett az előző oldalon már látott séma köszön vissza, vagyis a Radeonok végeztek az élen. Egyáltalán nem tett rám jó benyomást ez a játék abból a szempontból, hogy az egyes minőségi szintek között nem sok különbség van, sem látványban, sem sebességben, vagyis a játszható szinthez low detail mellett sem elég a cikkben szereplő kártyák jelentős része.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

37. oldal

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.