Tesztek - Assassin's Creed Odyssey - LOW
Műfaj: Akció/kaland
Megjelenés: 2018. október 5.
Tesztelt beállítások: Low preset
Az Assassin's Creed sorozat legújabb része a cikk méréseinek kezdetekor az Odyssey alcímet viselő epizód volt, ami képes igencsak megizzasztani a modernebb vasakat is.
Milyen a grafikája?
A játék jól néz ki, a Benchmark jelenet egy falu fölött kering, a látótávolság is megfelelően nagy. A skálázódás foka viszont elég alacsony, az egyes detail preset-ek között nem sok látványbeli különbség fedezhető fel.
Milyen mérni vele?
Röviden fogalmazva: kínszenvedés. Végtelen hosszúságú töltési idők (messze a leghosszabbak az összes játék közül a cikkben), a töltési folyamat kellős közepén "press any key" üzenettel megszakítva, hogy még véletlenül se lehessen magára hagyni a gépet addig. Ehhez jön még, hogy a program kifejezetten instabil, a Benchmark jelenet töltése közben rendszeresen lefagyott (ez nem csak a régebbi kártyákkal fordult elő, hanem bármelyikkel). Mindezek után azon már meg sem lepődünk, hogy a detail preset-ek közötti váltáskor újra kell indítani a játékot. És persze újra végigszenvedni a töltési időket.
Alacsony beállításokkal teljesen lemaradnak a Radeonok, mintha egyfajta saját processzorlimitbe ütköztek volna, ami az NVIDIA kártyáira nem érvényes.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!