Azta szép kis patkány, nagyon durva motorral
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
Azta szép kis patkány, nagyon durva motorral
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
csoda, hogy szét nem szakad
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
2jz? az eredmény magáért bezsél, ilyen motorom egyszer nekem is lesz vagy 1jz
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
na jó, az azért látszott, hogy az m5 csak játszott vele, nyilván nincsenek egy súlycsoportban teljesítmény tekintetében sem
//nálam nagyobb volvorajongót keveset találtok itt a fórumon, de ez elég nyilvánvaló volt
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
(#5) Mr.Csizmás
Volvo
bmw
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Svéd acél+ japán motor.
Ha már előkerült a Toyota Supra a videó leírásában:
Egy (k*rvára nem gyári) 850 lóerős Supra 285-ig nem tud lehagyni egy teljesen gyári GSX-R 1000-est...
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
nem egy kategória akkor most nézük másoldalról, a supra eltud vinni 4 embert de az a motor meg nagyon nem 1:1
(#4) tkazmer: abban azért ne legyél biztos h a bmw mindig nyerne, ha stock 2jz akkor igen, de ha megvan egy picit piszkálva, aakkor máris nem egyértelmű
[ Szerkesztve ]
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Ezt tudod meddig lehetne folytatni..
Amúgy meg a Gixerre is simán ráférnének négyen.
Pilóta, mögé két ember, meg egy a tankra. Bár nem lenne kényelmes...
Az a lényeg, hogy egy ezres sportmotorban akkora teljesítmény lakozik, hogy azt csak néhány szériagyártású kocsi tudja ténylegesen megfenyíteni.
Az a néhány szerintem egyetlen autó: A Bugatti Veyron.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Ezt tudod meddig lehetne folytatni..
erről bezsélek :d nem egy kategória
hogy egy másik példával mutassam be:
szerintem meg a bugatti egy ótvar szar, mert mamám nem tudja hazahozni vele a zöldségeket a földről, bezzega csepel biciklivel simán hazahozza
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
"zerintem meg a bugatti egy ótvar szar, mert mamám nem tudja hazahozni vele a zöldségeket a földről, bezzega csepel biciklivel simán hazahozza "
Mekkora példa. De igaz egyébként.
Minden jármű másra jó.
De bazz, rossz nézni (illetve k*rva jó nézni ), ahogy 0.10-nél lepadlózza a Supra, teljes erőből tölt a turbó, a GSX-R mégis simán fogja.
És a Gixxeres többször elvett a gázból, mert 10000 rpm után annyira emelte az elejét...
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
hát kelll ahhoz a motorhoz is egy kis acélidegzet az tuti rossz nem lehet az tény
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
a gixxer ~170ló és ~165kg(+a motoros.)
a supra 850ló, és simán van ~1400kg.
akkor miről is beszélünk?
Várjááá, 1.18-nál még elé is kerül. LOOOL.
Sőőt, most olvasom a leírást: Ez a 850 lóerős Supra 11 alatt nyomta le az 1/4-es a mérföld, a teljesen gyári GSX-R 1000 pedig 10 alatt...
Most nem arra akarok kilyukadni, hogy mekkora szar a Supra...mert nem az.
Csak arra, hogy egy kocsit kegyetlenül fel kell tuningolni ahhoz, hogy egy (full gyári) 1000-est megfogjon. És látod, kb. 280-ig még így sem képes...
Na ja, az is igaz, hogy ilyen motor teljesítményének kihasználásához nem kis tapasztalat kell.
adyz. Arról, hogy egy teljesen széria autónak esélye nincs egy ilyen 1000-es ellen.
(Kivéve a Veyron-t, de az egy kivételes autó).
Ja, és ez a Gixer ilyen full-titán kipufogó rendszerrel olyan 200 lóerő lehet.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
de egy autót miért hasonlítasz egy motorhoz?
utálom az ilyet, olyan, mint ha biciklit meg robogót hasonlítanál össze.
[ Szerkesztve ]
Én csak a videóból indultam ki...
Meg aztán azt sem értem, hogy miért a GSX-R mellett állok, amikor már egy jó fél éve visszatértem a kocsikhoz.
adam014 És előkerült az istenített Hayabusa...
2008-ig a Haya sem volt egy brutális erőgép. 175 lóerőt tudott főtengelyen, míg a 2005-ös GSX-R 100 178-at...
A titok a rendkívül áramvonalas idomzat...és a név.
2008-ban rendesen felfúrták, (1340 ccm-re), és így lett egy ideig a legerősebb szériamotor a maga (igazolt) 196 lóerejével.
Szerk.: 295 körül szabályoz le hatodikban. A fordulat akkor kb. 8000....a maximális meg 13200.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
és akkor az még nem is egy hayabusa volt Amúgy biztos hogy egy full gyári 1000-es gixxer megy 280 fölé?
[ Szerkesztve ]
a videóhoz gondolom nem találtak megfelelő autós társat...
Nagyon úgy tűnik.
Ez pl. pont jó lett volna. 800 lóerő.
1.15-nél figyeld, hogy pörgeti az első három fokozatot...te jó Ég.
No-kia: És akkor képzeld el, hogy egy teljesen gyári Suprának mennyi esélye lenne a Gixxer ellen.
Na jó, eleget védtem a motort.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
a supra gyárilag nagyon nem 850 lóerős azt azért osszátok el 2 vel és még annál is kevesebb 300 valamennyi
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
hát akkor még a sierra is jobb
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
204 lóerős volt a max gyárilag, az nem valami erőmű azért decsak egy kis pöccintés és 360LE felett van
(#22) Tibii91 :: igen, vagyis inkáb úgymondom hogy nem teljesen van igazad
[ Szerkesztve ]
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Én tudom rosszul, hogy a Toyota Supra gyárilag is biturbós?
Szerk.: Lehet, hogy ez változat-függő.
Wikipedia-n megpróbálom kihámozni. B*szott hosszú egy szócikke van.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
a 2jz-gte az ikerturbós. a sima 2jz-ge pedig szívó.
Akkor jól emlékeztem.
Mintha aszonták' volna nekem, hogy egy kisebb és egy nagyobb turbó van benne.
No-kia: Épp' egy Sierra Cosworth van az Autókereskedőkben, nézzed.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
ezt mindenhéten elmondja valaki
(#26) Tibii91: énsem értem
[ Szerkesztve ]
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Ha Sierráról van szó, mindig a te neved kerül elő. Vajon miért?
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
miért van az, hogy minden bejegyzésben, ha autorol szol, a vége Sierra lesz?
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
Mert No-kia is betér.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
de sosem én hozom fel amint láthatod, most is kandúr volt
amúgymeg: trollolololo
[ Szerkesztve ]
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Engem spec. nem zavar.
Felőlem akkor is benézhetsz, ha nem emlegetik a Sierrát.
(Elvileg) demokrácia van, tesaaaa.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
a sierra lassan meme lesz
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
főleg h nekem már 2 is lesz
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
majd trollface, és mr. me gusta helyett sierrát rakunk be, ha valami nagyon n00bz
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
én cska azt tudom, hogy pont egy volvoval játszom néha hasonlót az ilyen videóban bemutatott spoilerpetikkel, a bmw teljesen nyilvánvalóan egy darabig csak tört gázon haladt kb együtt a volvoval, majd egy gázfröccsel lehagyta. nincs is ezzel baj, ez az ezer éves volvo mire megállna vagy bekanyarodna nagyobb sebességről/nél, több darabra esne mint a columbia...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
hát ha ugyanazt a Björcköt találtam meg ,mint aki ezt a volvo-t csinálta, neki 1000 lovas suprája is volt. meg gondolom az ilyen motor berakásoknál nem hiszem, hogy megállnak azután hogy betuszkolták amotort, ha rendesen megcsinálja akkor meg bőven lenyom akármilyen BMW-t. bár ettől függetlenül, lehet nem ez az eset áll fent, csak jelezni akarom , hogy bőven nem kizárt, ismerősöm is épített sierrába nissan turbo motort, kívül akasztni kicsit már rozzant volt, de motor, fékek, futómű, mind profi nissan cuccok voltak attól hogy nemúgynézki még lehet egy vadállat
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Azonos súly/lóerő aránynál a motor alulmarad az autóval szemben. Szarabbul gyorsul, sokkal kisebb a végsebessége, kisebb a kanyarsebessége, sokkal hosszabb a fékútja mint az autónak.
Car vs bike = 1:0
(#37) dízelracer válasza dízelracer (#36) üzenetére
Helyesbítek. Nem csak azonos de rosszabb súly/lóerő arány esetén is az autó a gyorsabb.
Példa:
Suzuki GSX 1300R "Hayabusa": 197le @ 252kg = 1.27kg/le
Nissan R35 GT-R Switzer P800: 800le @ 1740kg = 2.17kg/le
GT-R + sofőr + operatőr: kb 1950kg. (2,43kg/1le)
Hayabusa + sofőr: kb 330kg (1,67kg/1le)
A Hayabusa 250ig egész jól tartja magát aztán egyszerűen elfogy. Pedig a súly/lóerő aránya és a légellenállása is előnyösebb az autóénál. Sőt még a tapadása is "jobb" mert a GSX 1300R mindössze két gyufásdoboznyi felületen érintkezik az aszfalttal míg az autó minimum 3x akkora felületen. Nagyobb sebességnél ez már komoly előny a motor javára mert sokkal kisebb ellenállást kell leküzdenie. Mégis jóval lassabb. Ki érti ezt...
bejegyzés Volvo