Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  BLOGOUT  »  [Re:] [Nordic:] Volvo

Hozzászólások

(#1) albert8


albert8
addikt

Azta szép kis patkány, nagyon durva motorral :Y :C

Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/

(#2) darál0w


darál0w
Jómunkásember

csoda, hogy szét nem szakad :D:D

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#3) No-kia


No-kia
őstag

2jz? az eredmény magáért bezsél, ilyen motorom egyszer nekem is lesz :D vagy 1jz

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#4) tkazmer


tkazmer
addikt

na jó, az azért látszott, hogy az m5 csak játszott vele, nyilván nincsenek egy súlycsoportban teljesítmény tekintetében sem:)
//nálam nagyobb volvorajongót keveset találtok itt a fórumon, de ez elég nyilvánvaló volt:)

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#5) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

Volvo

bmw

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#6) koshmar


koshmar
őstag

Svéd acél+ japán motor. ;]

Ha már előkerült a Toyota Supra a videó leírásában:

[link]

Egy (k*rvára nem gyári) 850 lóerős Supra 285-ig nem tud lehagyni egy teljesen gyári GSX-R 1000-est...

[ Szerkesztve ]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#7) No-kia válasza koshmar (#6) üzenetére


No-kia
őstag

nem egy kategória :D akkor most nézük másoldalról, a supra eltud vinni 4 embert de az a motor meg nagyon nem :D 1:1 ;) :DDD

(#4) tkazmer: abban azért ne legyél biztos h a bmw mindig nyerne, ha stock 2jz akkor igen, de ha megvan egy picit piszkálva, aakkor máris nem egyértelmű ;)

[ Szerkesztve ]

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#8) koshmar válasza No-kia (#7) üzenetére


koshmar
őstag

Ezt tudod meddig lehetne folytatni.. ;]

Amúgy meg a Gixerre is simán ráférnének négyen.
Pilóta, mögé két ember, meg egy a tankra. Bár nem lenne kényelmes... :D

Az a lényeg, hogy egy ezres sportmotorban akkora teljesítmény lakozik, hogy azt csak néhány szériagyártású kocsi tudja ténylegesen megfenyíteni.
Az a néhány szerintem egyetlen autó: A Bugatti Veyron.

[ Szerkesztve ]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#9) No-kia válasza koshmar (#8) üzenetére


No-kia
őstag

Ezt tudod meddig lehetne folytatni..

erről bezsélek :d nem egy kategória

hogy egy másik példával mutassam be:

szerintem meg a bugatti egy ótvar szar, mert mamám nem tudja hazahozni vele a zöldségeket a földről, bezzega csepel biciklivel simán hazahozza :U :DDD

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#10) koshmar válasza No-kia (#9) üzenetére


koshmar
őstag

"zerintem meg a bugatti egy ótvar szar, mert mamám nem tudja hazahozni vele a zöldségeket a földről, bezzega csepel biciklivel simán hazahozza "
Mekkora példa. :DDD De igaz egyébként.
Minden jármű másra jó.

De bazz, rossz nézni (illetve k*rva jó nézni :D ), ahogy 0.10-nél lepadlózza a Supra, teljes erőből tölt a turbó, a GSX-R mégis simán fogja. ;] :D
És a Gixxeres többször elvett a gázból, mert 10000 rpm után annyira emelte az elejét...

[ Szerkesztve ]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#11) No-kia válasza koshmar (#10) üzenetére


No-kia
őstag

hát kelll ahhoz a motorhoz is egy kis acélidegzet az tuti :DD rossz nem lehet az tény :D

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#12) adyz. válasza koshmar (#10) üzenetére


adyz.
aktív tag

a gixxer ~170ló és ~165kg(+a motoros.)

a supra 850ló, és simán van ~1400kg.

akkor miről is beszélünk? :)

(#13) koshmar válasza No-kia (#11) üzenetére


koshmar
őstag

Várjááá, 1.18-nál még elé is kerül. LOOOL. :DDD

Sőőt, most olvasom a leírást: Ez a 850 lóerős Supra 11 alatt nyomta le az 1/4-es a mérföld, a teljesen gyári GSX-R 1000 pedig 10 alatt... ;]

Most nem arra akarok kilyukadni, hogy mekkora szar a Supra...mert nem az.
Csak arra, hogy egy kocsit kegyetlenül fel kell tuningolni ahhoz, hogy egy (full gyári) 1000-est megfogjon. És látod, kb. 280-ig még így sem képes...

Na ja, az is igaz, hogy ilyen motor teljesítményének kihasználásához nem kis tapasztalat kell.

adyz. Arról, hogy egy teljesen széria autónak esélye nincs egy ilyen 1000-es ellen.
(Kivéve a Veyron-t, de az egy kivételes autó).
Ja, és ez a Gixer ilyen full-titán kipufogó rendszerrel olyan 200 lóerő lehet. :)

[ Szerkesztve ]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#14) adyz. válasza koshmar (#13) üzenetére


adyz.
aktív tag

de egy autót miért hasonlítasz egy motorhoz? :O

utálom az ilyet, olyan, mint ha biciklit meg robogót hasonlítanál össze. :P

[ Szerkesztve ]

(#15) koshmar válasza adyz. (#14) üzenetére


koshmar
őstag

Én csak a videóból indultam ki...

Meg aztán azt sem értem, hogy miért a GSX-R mellett állok, amikor már egy jó fél éve visszatértem a kocsikhoz. :F :DDD

adam014 És előkerült az istenített Hayabusa... :DDD
2008-ig a Haya sem volt egy brutális erőgép. 175 lóerőt tudott főtengelyen, míg a 2005-ös GSX-R 100 178-at...
A titok a rendkívül áramvonalas idomzat...és a név. :D

2008-ban rendesen felfúrták, (1340 ccm-re), és így lett egy ideig a legerősebb szériamotor a maga (igazolt) 196 lóerejével.

Szerk.: 295 körül szabályoz le hatodikban. A fordulat akkor kb. 8000....a maximális meg 13200.

[ Szerkesztve ]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#16) Alexios válasza koshmar (#10) üzenetére


Alexios
veterán

és akkor az még nem is egy hayabusa volt :DDD Amúgy biztos hogy egy full gyári 1000-es gixxer megy 280 fölé?

[ Szerkesztve ]

(#17) adyz. válasza koshmar (#15) üzenetére


adyz.
aktív tag

a videóhoz gondolom nem találtak megfelelő autós társat... :DDD

(#18) koshmar válasza adyz. (#17) üzenetére


koshmar
őstag

Nagyon úgy tűnik. :DDD

Ez pl. pont jó lett volna. 800 lóerő. :P

1.15-nél figyeld, hogy pörgeti az első három fokozatot...te jó Ég. ;]

No-kia: És akkor képzeld el, hogy egy teljesen gyári Suprának mennyi esélye lenne a Gixxer ellen. :P
Na jó, eleget védtem a motort.

[ Szerkesztve ]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#19) No-kia


No-kia
őstag

a supra gyárilag nagyon nem 850 lóerős :D azt azért osszátok el 2 vel és még annál is kevesebb :DD 300 valamennyi

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#20) Mr.Csizmás válasza No-kia (#19) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

hát akkor még a sierra is jobb :D :DDD

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#21) No-kia válasza Mr.Csizmás (#20) üzenetére


No-kia
őstag

204 lóerős volt a max gyárilag, az nem valami erőmű azért :D decsak egy kis pöccintés és 360LE felett van :DDD

(#22) Tibii91 :: igen, vagyis inkáb úgymondom hogy nem teljesen van igazad :DDD

[ Szerkesztve ]

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#22) koshmar válasza No-kia (#21) üzenetére


koshmar
őstag

Én tudom rosszul, hogy a Toyota Supra gyárilag is biturbós?

Szerk.: Lehet, hogy ez változat-függő.
Wikipedia-n megpróbálom kihámozni. B*szott hosszú egy szócikke van. :D

[ Szerkesztve ]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#23) adyz. válasza koshmar (#22) üzenetére


adyz.
aktív tag

a 2jz-gte az ikerturbós. a sima 2jz-ge pedig szívó.

(#24) koshmar válasza adyz. (#23) üzenetére


koshmar
őstag

Akkor jól emlékeztem.
Mintha aszonták' volna nekem, hogy egy kisebb és egy nagyobb turbó van benne.

No-kia: Épp' egy Sierra Cosworth van az Autókereskedőkben, nézzed. ;]

[ Szerkesztve ]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#25) No-kia válasza koshmar (#24) üzenetére


No-kia
őstag

ezt mindenhéten elmondja valaki :DD

(#26) Tibii91: énsem értem :U :DDD

[ Szerkesztve ]

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#26) koshmar válasza No-kia (#25) üzenetére


koshmar
őstag

Ha Sierráról van szó, mindig a te neved kerül elő. Vajon miért? :F ;]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#27) darál0w


darál0w
Jómunkásember

miért van az, hogy minden bejegyzésben, ha autorol szol, a vége Sierra lesz?

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#28) koshmar válasza darál0w (#27) üzenetére


koshmar
őstag

Mert No-kia is betér. ;]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#29) No-kia válasza koshmar (#28) üzenetére


No-kia
őstag

de sosem én hozom fel amint láthatod, most is kandúr volt

amúgymeg: trollolololo ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#30) koshmar válasza No-kia (#29) üzenetére


koshmar
őstag

Engem spec. nem zavar.
Felőlem akkor is benézhetsz, ha nem emlegetik a Sierrát.
(Elvileg) demokrácia van, tesaaaa. :D

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#31) Mr.Csizmás válasza No-kia (#29) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

a sierra lassan meme lesz :P

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#32) No-kia válasza Mr.Csizmás (#31) üzenetére


No-kia
őstag

főleg h nekem már 2 is lesz :P :DD

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#33) Mr.Csizmás válasza No-kia (#32) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

majd trollface, és mr. me gusta helyett sierrát rakunk be, ha valami nagyon n00bz ;]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#34) tkazmer válasza No-kia (#7) üzenetére


tkazmer
addikt

én cska azt tudom, hogy pont egy volvoval játszom néha hasonlót az ilyen videóban bemutatott spoilerpetikkel, a bmw teljesen nyilvánvalóan egy darabig csak tört gázon haladt kb együtt a volvoval, majd egy gázfröccsel lehagyta. nincs is ezzel baj, ez az ezer éves volvo mire megállna vagy bekanyarodna nagyobb sebességről/nél, több darabra esne mint a columbia...

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#35) No-kia válasza tkazmer (#34) üzenetére


No-kia
őstag

hát ha ugyanazt a Björcköt találtam meg ,mint aki ezt a volvo-t csinálta, neki 1000 lovas suprája is volt. meg gondolom az ilyen motor berakásoknál nem hiszem, hogy megállnak azután hogy betuszkolták amotort, ha rendesen megcsinálja akkor meg bőven lenyom akármilyen BMW-t. bár ettől függetlenül, lehet nem ez az eset áll fent, csak jelezni akarom , hogy bőven nem kizárt, ismerősöm is épített sierrába nissan turbo motort, kívül akasztni kicsit már rozzant volt, de motor, fékek, futómű, mind profi nissan cuccok voltak :D attól hogy nemúgynézki még lehet egy vadállat :D

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#36) dízelracer válasza koshmar (#13) üzenetére


dízelracer
senior tag

Azonos súly/lóerő aránynál a motor alulmarad az autóval szemben. Szarabbul gyorsul, sokkal kisebb a végsebessége, kisebb a kanyarsebessége, sokkal hosszabb a fékútja mint az autónak. :D

Car vs bike = 1:0 ;]

(#37) dízelracer válasza dízelracer (#36) üzenetére


dízelracer
senior tag

Helyesbítek. Nem csak azonos de rosszabb súly/lóerő arány esetén is az autó a gyorsabb.

Példa:

Suzuki GSX 1300R "Hayabusa": 197le @ 252kg = 1.27kg/le
Nissan R35 GT-R Switzer P800: 800le @ 1740kg = 2.17kg/le

GT-R + sofőr + operatőr: kb 1950kg. (2,43kg/1le)
Hayabusa + sofőr: kb 330kg (1,67kg/1le)

P800 vs Hayabusa (0-300km/h)

A Hayabusa 250ig egész jól tartja magát aztán egyszerűen elfogy. Pedig a súly/lóerő aránya és a légellenállása is előnyösebb az autóénál. Sőt még a tapadása is "jobb" mert a GSX 1300R mindössze két gyufásdoboznyi felületen érintkezik az aszfalttal míg az autó minimum 3x akkora felületen. Nagyobb sebességnél ez már komoly előny a motor javára mert sokkal kisebb ellenállást kell leküzdenie. Mégis jóval lassabb. Ki érti ezt... ;]

Útvonal

Fórumok  »  BLOGOUT  »  [Re:] [Nordic:] Volvo
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.