Mérések/ Multiplayer
Végére hagytam ezeket a Multis teszteket hiszen nem lehet pontos eredményeket adni és ezzel együtt szakmaibb konklúziót levonni.
Pontosat a Single mért Ingame-mel sem, de sokszor a benchmark programok is vicces kedvükben vannak.
Ahol magasabb az érték, mint a legmagasabb tuning eredmény, azt is 100%-nak veszem, úgysem veszem bele az összegző értékelésbe ezeket az eredményeket, a 100%-nak az 1125/1450-s eredményt vettem alapul.
Felhívnám a figyelmet, ha nem lettem volna világos:
Multis játékoknál ÚGYMOND értékelhető eredményt nem lehet mérni, csak tájékoztató jelleggel mutatom a végeredményeket (valaki egy játék Multi-ja miatt vesz új VGA-t)
BF3 Teszt így zajlott: Választottam egy pörgős szervert, 15-20 percet töltöttem egy méréssel és ezt az eredményt láthatjátok.
Crysis 3: 10 perces „Crash Site” 1-1 mérésnél
Battlefield BC2: 8-10 perces „Rush” mérések
Erre a Mapre inkább a CPU limit a jellemző, ahogy az látható is, az összevisszaság a Multiból és a kellemetlen, de sajnos durva szerepet játszó CPU limitben keresendő.
Ez a pálya szerencsésebb választásnak tűnt, mert GPU orientált, közel maxon dolgoztak a VGA-k, a Metro-n nem ez volt a helyzet. Ez meg is látszott látszik az eredményeken.
Annyi bizonyos: Ha magasabb minimum fps-t szeretnétek látni, akkor tuningoljátok mindenképp a processzort és a VGA-t is, de számomra kétséges, hogy jelenleg 1 GPU mellett minden esetben 60 felett lehetne maradni maximum beállítások mellett.
Max-on behódol a konfig a játéknak, jelenlegi driverekkel nem tudja legyűrni úgy, hogy elég sima legyen a játékmenet.
Sokkal jobban fut és mozgás közben semmi különbséget nem venni észre a gyengébb élsimításból.
Ajánlásom erre a // BETA !! // Map-re jelenlegi driverekkel:
1 GPU: High + SMAA Medium eredmény: 80/51
2 GPU: Very High + SMAA Medium eredmény: 80/62
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!