Mérések /1
A Supersampling szinte mindig korrektül legyilkolja a konfigokat. Mint említettem a bevezetésnél: ne tévesszen meg senkit a 100% feletti skálázódás, természetesen mérési hiba, de közel 100%. Csak a benchmark képes ilyen terhelésre, a játék maga nem operál ennyire komoly grafikai opciókkal.
Nem titkoltan kedveli a program a nagy memória sávszélt. Már sokszor említettem amit itt is lehet látni: nagyrészt a minimum fps-re van jótékony hatással a sávszél növelése. CF esetében volt elég erő ahhoz, hogy megfelelő fps mellett tudjuk futtatni a játékot max beállításon, az egy kártyás rendszerek „elbuknak”.
Alpha állapotú játékról lévén szó nem várható el a rendes Multi GPU támogatás (a driver részéről sem).
Sokkal jobban kéne teljesítenie a 2 GPU-nak, a rossz skálázódáson kívül nem sok magyarázat van rá, 80 fps-nél pedig beállt a CPU limit avagy a rossz skálázódás elérte a határát, mindenesetre érdekes eredmények születtek, a GPU-k végig 90%-on dolgoztak órajeltől független.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!