Battlefield 3
6 mapet választottam ki amik jellemzően teli voltak (48-64 fősek), stílszerűen 1-1-t a DLC-kből. Rengeteg tévhit kering az alá való vasakkal kapcsolatban, látni fogjátok mi is a valóság.
Ami egyértelműen látszik, az az, hogy a CPU sok fős nagy látóterű mapeken beadja a derekát, legfőképp komolyabb robbanásoknál, ez minimum fps-ben mutatkozik meg inkább, volt map, ahol nagy GPU erő kellett, ott például a CF eredmény minben és átlagban is kiemelkedően jobb mint az 1 videókártyás eredmény. Akárhogy nézzük, egy megfelelő CPU + VGA kombó lehet a legésszerűbb választás, a több GPU csak ráadás, ha nem vágyunk a 100 feletti fps-ekre akkor 1 VGA-val és izmos CPU-val is élvezhető értékeket kapunk a legtöbb pályán.
Ahogy csökkentettem az órajelet, úgy esett vissza a teljesítmény, majdnem minden esetben, szinte lineáris csökkenés figyelhető meg.
A játszhatóság szempontjából a 3600-s órajel ami még elég Smooth volt, azalatt észrevehetően esett a sebesség.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!