2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

Egy kis multi: i7 vs. GCN Crossfire

Vegyétek ezt az írást egy kis plusznak az előzőkhöz, de szubjektívebb leszek, mint eddig bármikor.

[ ÚJ TESZT ]

Crysis 3

Egy átfogóbb kép érdekében, hasonlóan a BF3-hoz több pályát mértem, hogy az esetlegesen nagyobb mértékben eltérő eredményeket némiképp redukálja a 3 map átlaga és valamilyen képet azért alkothassunk róla.
Azért ezt az élsimítást választottam, mert ezt használják a legtöbben a játékban.

HT nélküli eredmény egyenesen meglepő, hiszen:
Adott egy kőkemény modern motor ami képes sok szálat kezelni, mégis érezhetően simábban
futott 4 szálon HT nélkül és ezt az eredmények is tükrözik, még ha nem is lehet objektíven mérni
a multit, talán ennyire nem szereti a HT-t. Egészen 3200-ig nem veszítünk konkrétabban fps-t, 2600-nál már azért nem volt ilyen jó a helyzet, de még mindig nagyságrendekkel jobban futott a játék, mint 1 GPU-val magas órajelen hajtott processzor mellett.

3 map lemérése után kicsit merész konklúziót levonni, de megosztom veletek, hogy hogyan
látom most ezt a dolgot:
Ami Single-ben megfogja a processzort, az a FŰ, hogy mi a pontos magyarázata annak,
hogy a kisebb tenger méretű fű orgia megeszi a processzorokat azt nem tudom, de vannak elméleteim.(Aki jobban otthon van a motorban az megoszthatná velünk.) Még 1 GPU mellett is relatíve magas órajelen kell hajtani ahhoz, hogy végig 100%-n dolgozzon a VGA.
Nálam a fűtenger mapen beesett a VGA kihasználtság 60%-ra egészen addig, míg el nem tűnt a látómezőmből az összes fűcsomó, aztán megint felugrott 100%-ra. A lényeg, hogy Multi-ban nincsenek fűtengerek egyik map-en sem, így végig a VGA-ra támaszkodik a játék.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.