2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

A V12-es duruzsolása – Lamborghini Sián FPK 37

Nem csak az egyik legnagyobb Technic autót kaphatjuk meg, hanem ékes díszévé is válik a lakásunknak.

[ ÚJ TESZT ]

Az összeszerelés - 1-3

Először megépítjük a hátsó részt, aztán a nyitott sebváltónak állunk neki, majd egyesítjük a kettőt. Jól látható, ahogy a középrészt is elkezdjük. Az első dobozban lesz két zacskó, ami nincs felszámozva, azokat fokozatosan előre haladva fogjuk beépíteni a járművünkbe

Ezeket fogjuk fokozatosan felhasználni, ahogy egyre előrébb jutunk

A hátsó felfüggesztés

Az első dobozból megmaradt alkatrészek

Itt megépítjük az első részt, csatlakoztatjuk az eddig elkészült részhez, és nekiállunk a V12-es kialakításának. Ebben a fejezetben megcsináljuk a kipufogókat is, a váltókart, a kormányművet, a motorburkolatot, és egyes vázelemek is felkerülnek. Alakot ölt a középkonzol egy kis karral, amivel a kétkerék és az összkerékmeghajtás közt lehet váltani. A műszerfal fekete burkolatát is megépítjük, amivel eltakarjuk az első rúgós résznek a nagy részét. A fejezet végeztével az autó első és hátsó része már mechanikailag kommunikál.

A középkonzol a kis karral

A sebességváltó

Az elől látható fogaskerekek az első kerekek mozgatásáért felelősek

A kormánymű

A váltókar

A második dobozból megmaradt alkatrészek

A harmadik fejezetben az üléseket, a kormányt, a műszerfalat, a kipufogóvégeket, a kesztyűtartórészt, a motor felett lévő merevítőket, a periszkópot, a küszöböt, az ajtónyitás és a hátsó szárny mechanikáját építjük meg. És folytatjuk kicsit a váltókart. A 6275844 elemet sérülten kaptam, ezt az első dobozból megmaradt ugyanilyen elemmel pótoltam.

A harmadik dobozból megmaradt alkatrészek

A sérült elem (6275844)

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.