Az összeszerelés - 1-3
Először megépítjük a hátsó részt, aztán a nyitott sebváltónak állunk neki, majd egyesítjük a kettőt. Jól látható, ahogy a középrészt is elkezdjük. Az első dobozban lesz két zacskó, ami nincs felszámozva, azokat fokozatosan előre haladva fogjuk beépíteni a járművünkbe
Ezeket fogjuk fokozatosan felhasználni, ahogy egyre előrébb jutunk
A hátsó felfüggesztés
Az első dobozból megmaradt alkatrészek
Itt megépítjük az első részt, csatlakoztatjuk az eddig elkészült részhez, és nekiállunk a V12-es kialakításának. Ebben a fejezetben megcsináljuk a kipufogókat is, a váltókart, a kormányművet, a motorburkolatot, és egyes vázelemek is felkerülnek. Alakot ölt a középkonzol egy kis karral, amivel a kétkerék és az összkerékmeghajtás közt lehet váltani. A műszerfal fekete burkolatát is megépítjük, amivel eltakarjuk az első rúgós résznek a nagy részét. A fejezet végeztével az autó első és hátsó része már mechanikailag kommunikál.
A középkonzol a kis karral
A sebességváltó
Az elől látható fogaskerekek az első kerekek mozgatásáért felelősek
A kormánymű
A váltókar
A második dobozból megmaradt alkatrészek
A harmadik fejezetben az üléseket, a kormányt, a műszerfalat, a kipufogóvégeket, a kesztyűtartórészt, a motor felett lévő merevítőket, a periszkópot, a küszöböt, az ajtónyitás és a hátsó szárny mechanikáját építjük meg. És folytatjuk kicsit a váltókart. A 6275844 elemet sérülten kaptam, ezt az első dobozból megmaradt ugyanilyen elemmel pótoltam.
A harmadik dobozból megmaradt alkatrészek
A sérült elem (6275844)
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!