2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Mielőtt Samsung (GLS) szervizfutárt rendelsz (tapasztalatok)

    Last Update 2011-11-21

    2011-11-04: Megrendeltem a neten, a megrendelést kb.:2 órát követően felhívtak és elmondták hogy akkor ma jön a futár, adni fog egy bubis borítékot majd abba tegyem bele, és adjam át neki.
    Viszont a telefonban is rosszul adnak tájékoztatást hogy mit kérnek a készülék mellé a borítékba és a weboldalon is hiányos.

    Végül amit át kellett adnom:
    -készülék
    -akkumulátor
    -jótállási papír
    -vásárlást igazoló számla
    -a garancia meghosszabbítását igazoló mysamsungról kinyomtatott papír, ami igazolja hogy +2 hó gari van rá

    Amit kaptam:
    -bubis boríték
    -Maradt nálam egy GLS futáros cetli
    -Egy nejlonzacsi amiben a szerviz a bubis borítékot küldte

    A futárt sikerült jól megváratni, mert mikor a bubis borítékot szemügyre vettem abban találtam egy szerviz munkalapot. Na ezt teljes kétségbeesés és gyors telefonálgatás követte a mysamsunggal.
    A kétségbeesés okozója a szerviz munkalap volt!
    A munkalapon többek között szerepelt, hogy milyen tartozékokat adok át, és a futár aláírásának helye. (A futár közölte ő nem ír alá semmit nekem.)
    Végül a telefonos egyeztetés követően megnyugtattak, hogy valóban semmi teendőm a munkalappal azt is hagyjam a borítékban.

    Végül a futár elment. (Kicsit aggódom, hogy nem vágja be 10m-ről a kocsiba a zacsit. Mert egy ilyen ügyben perelni két esélyes lenne)

    Folytatás...

    cozmo 12 éve 8

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.