2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Mielőtt Samsung (GLS) szervizfutárt rendelsz (tapasztalatok)

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Last Update 2011-11-21

2011-11-04: Megrendeltem a neten, a megrendelést kb.:2 órát követően felhívtak és elmondták hogy akkor ma jön a futár, adni fog egy bubis borítékot majd abba tegyem bele, és adjam át neki.
Viszont a telefonban is rosszul adnak tájékoztatást hogy mit kérnek a készülék mellé a borítékba és a weboldalon is hiányos.

Végül amit át kellett adnom:
-készülék
-akkumulátor
-jótállási papír
-vásárlást igazoló számla
-a garancia meghosszabbítását igazoló mysamsungról kinyomtatott papír, ami igazolja hogy +2 hó gari van rá

Amit kaptam:
-bubis boríték
-Maradt nálam egy GLS futáros cetli
-Egy nejlonzacsi amiben a szerviz a bubis borítékot küldte

A futárt sikerült jól megváratni, mert mikor a bubis borítékot szemügyre vettem abban találtam egy szerviz munkalapot. Na ezt teljes kétségbeesés és gyors telefonálgatás követte a mysamsunggal.
A kétségbeesés okozója a szerviz munkalap volt!
A munkalapon többek között szerepelt, hogy milyen tartozékokat adok át, és a futár aláírásának helye. (A futár közölte ő nem ír alá semmit nekem.)
Végül a telefonos egyeztetés követően megnyugtattak, hogy valóban semmi teendőm a munkalappal azt is hagyjam a borítékban.

Végül a futár elment. (Kicsit aggódom, hogy nem vágja be 10m-ről a kocsiba a zacsit. Mert egy ilyen ügyben perelni két esélyes lenne)

Konklúzió: NE RENDELJ SZERVIZFUTÁRT mert külsős céggel dolgoztatnak és BÁRMI lehet!

2011-11-07: email jött és SMS-ben is hasonló:

"Ezúton tájékoztatjuk, hogy a szervizfutárunknak átadott GT-I9000 (Galaxy S) típusú készülékének javítását befejeztük.
Kollégánk hamarosan keresni fogja Önt telefonon, hogy a visszaszállítás időpontját egyeztesse."

2011-11-08: Samsung szervizfutár végső felvonás, avagy minden jó ha jó a vége...vagy mégsem?

Az alábbi száraz adatokkal jött vissza a készülékem ma 12-után. Persze elötte a futár nem telefonált ide, tök mázli hogy itthon voltam!

Tehát:
PDA: I9000XWJS7
PHONE: I9000XXJPY
CSC: I9000TMHJS1
Build info: 2011.02

Firmware-verzió 2.2.1
Alapsáv verziója I9000XXJPY
Kernelverzió 2.6.32.9 root@SE-S608 #1
Build száma FROYO.XWJS7

pCode:GT-I9000HKDTMH

A fentiekből a hozzáértők leszűrhetik, hogy ez bizony egy T-Mobile-os FW!
Csak az az apró bökkenő, hogy ÉN TELENOR-OS KÉSZÜLÉKET KÜLDTEM BE és friss gingerbread rommal, erre downgrade-lik? :F
És mikor a kártyám behelyeztem kiderült, hogy ennek ellenére független, pedig én Telenorfüggőn adtam le, vagy mégsem, mert a *#7465625# = Check the locks kóddal lekérve a hálózatzár be van kapcsolva.

Amit cseréltek: csavarok, érintőplexi, LCD, előlap, vibramotor, hangszóró, headset csati

2011-11-09: Szürke háttérnél jól látható a bal alsó sarokban az a kib@xott "káposzta lé folt! Erre cserélte a Telemax a beégett kijelzőm! :W
(IMG:http://prohardver.hu/dl/upc/2011-11/09/92238_zzxlbwayaqngu4il_dsc09490s.thumb.jpg)(/IMG)
Jól gondolja meg ezek után aki szevizfutárt rendel a beégett kijelzője miatt!
Szarabb lett mint volt.

Megy vissza, napokon belül mert 17.én lejár a garanciám első éve. (Papíron adnak még + 1 év garit de abban nem bízom.)

És gyengébbek kedvéért:
NEM a kijelző fólia jött fel. Bár igaz az is van rajta.

2011-11-16: Megint futárt hívtam.

2011-11-19:A GLS futárszolgálat egy mocsok szemét tróger banda, senkinek nem ajánlom, hogy igénybe vegye a szolgáltatásukat!

A samsung próbál egy prémium szolgáltatással valami jót létrehozni számunkra, de sajnos megbízták ezt a tróger GLS futárcéget céget és itt el is veszett a szolgáltatás lényege! :W

Mikor szervizfutárt rendelsz a my.samsung-on, ne is adj meg időpontot mikor jöjjön a futár, mert szándékosan nem akkor fog jönni még véletlenül sem! Ez tapasztalat! Eddig 4x jött a futár hozzám és egyszer sem a kért időben.
Csak akkor rendeld meg, ha napokig otthon tudsz dekkolni hogy bármikor fogadhasd. Még szarni se menj ki, mert ha akkor jön a futár és nem tudsz ajtót nyitni neki, akkor cseszheted.

Mint ahogy a képen is látható elég szűken behatároltam a szervizfutár igényléskor, hogy mikor tudom fogadni a futárt. Ezt a TeleMax-ban rá is írták a zacskóra! Csakhogy a parasztja nem tud olvasni. :W
::
Ebben az esetben 12 körül jelent meg a futár!

Ma reggel 8 körül jött az sms a TeleMaxtól, hogy "...készüléket megjavítottuk. Hamarosan hívjuk találkozót egyeztetni."
Szegények ott a szervizben azt gondolják, hogy a futár telefonálni fog. Hát nem telefonált egyetlen egyszer sem!

Vártam otthon de. 11-ig de nem jött a futár, és nem is hívott.
Délután 17-re már jöhetett volna a futár de az ajtón csak egy cimke volt, miszerint itt járt. De azon NEM volt feltüntetve mikor. Viszont a rajta szereplő csomagszám alapján nyomkövetve az alábbi képen jól látható a csomag útja:

E szerint..
7:23 kor a futár beszkennelte,hogy átvette kiszállításra....
11:53-kor nálam (nem volt senki otthon)
19:49-kor a depóban a depóvezető szkennelte a csomagom kódját

17körül telefonon a cég ügyfélszolgálata azt mondta csak 17-ig jön a futár ma már nem hozza ki, de a kurva depóba el tudta vinni, de pont 17-re a szállítási címre NEM.

És most egész hétvégén ülnek rajta a mocskok.... :W

2011-11-21: Na nálam a telefon és hibátlannak tűnik. Megint új kijelzőt kapott. Azonban a futárral a Samsunggal és a TeleMax-al folytatott folyamatos telefonhívások és idegeskedések, amik végül nem értek el semmit a teljes mai délelőttöm felemésztették. És a tetves futár "természetesen" most sem jött időben!

TÖBBET SOHA SAMSUNG SZERVIZFUTÁRT ne lássak mert lelövöm! :W

Hozzászólások

(#1) Kolondrum

Ezért megyek én be jövő héten az N8-ért és nem kérek free kiszállítást, ezért viszem én magam be a telefonokat és nem futárt rendelek ki....

(#2) h1n1_900 válasza Kolondrum (#1) üzenetére


h1n1_900
senior tag

Es aki videken vagy egy kis eldugott falucskaban el?

Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr

(#3) Kolondrum válasza h1n1_900 (#2) üzenetére

Nincs mindenütt futár szolgáltatás! Az gáz szitu.

(#4) zozyk


zozyk
addikt

Annyiból hibás a leirásod,hogy nem 7:23 kor volt a futár a Telemaxnál....

A helyes leirás így néz ki:

2011.11.17 20:04 Beérkezett a központi depóba.../Alsónémedi/
2011.11.18 06.16 Megérkezett a területileg illetékes Depóba....
2011.11.18 07:23 A Futár ekkor szkennelte be,hogy átvette kiszállításra....
2011.11.18 19:49 A depóban a depóvezető szkenneli az adott kódot,ez már nem nálad van...

Felhívtátok a központot,amikor megtaláltátok az értesítőt?

Nem akarom védeni a futárt,mert tudom milyenek(én is csináltam 2 évig),de ha van 70-80 címe egy napra,akkor nem fog tudni hozzád odaérni időben...

Amúgy a GLS nem vállal időre történő kiszállítást,max olyat lehet kéni hogy délelőtt érjen ki,és mivel 11:53-kor ott volt,ergo hiba nincs...

Mégegyszer,nem védeni akarom,csak a tisztánlátás kedvéért írtam le...

(Amugy ha írt a samsung telefonszámot a csomagra,akkor a futár is luzer,mert a minimum,hogy felhívom az ügyfelet,ha nem jutok be a lépcsőházba...)

[ Szerkesztve ]

(#5) D1Rect


D1Rect
félisten

Gratulálok, ön is sikeresen megfejtette, hol a hiba a "futárral történő garanciáztatás"-ban!
Mindezt úgy állítják be, hogy "kényelmes, gyors és egyszerű" szolgáltatás.
:))

(#6) kutkut


kutkut
addikt

Én annyival egészíteném ki, hogy én nem tudtam megadni időpontot, hogy mikor jöjjenek ki. Csak annyit, hogy kedden. Szóval, amikor felhívtak, hogy egyeztessék az időpontot, közölték, hogy tényleg kedden jön, amikorra kértem. :DDD Mondjuk, direkt akkor rendeltem meg, amikor tudtam, hogy otthon leszek. Ugyanígy, amikor visszahozták. Egyébként, semmi probléma nem volt, az új kijelző is rendben... :)

Meizu MX3 32GB

(#7) cozmo válasza zozyk (#4) üzenetére


cozmo
őstag

Pontban 17h-kor már volt otthon aki átvehette volna a csomagot, fel is hívta azonnal a büdös gyökér futárt, hogy akkor most séta vissza a csomagommal, erre ő közölte ma kár nem szállítja ki, merthogy 17-ig végeznek kiszállítást.
És persze fel sem hívott a gyökér, hogy hahó itt vagyok a címen. Se a diszpécser...

[ Szerkesztve ]

Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo

(#8) ComptonLA válasza cozmo (#7) üzenetére


ComptonLA
tag

Nekem csak pozitív tapasztalataim vannak a futárral kapcsolatban. Igaz 3 napig nem hívtak föl, mert valami gebasz volt a rendszerükben, de a kapcsolatfelvétel után már minden simán, gyorsan ment. Futár jött csütörtökön, hívott, kaptam a cseretelót, pénteken délután már meg volt javítva. Hétfőn visszakaptam.
Viszont nem árt szájbarágósan leírni a hibát, töviről-hegyire!

Előtte szolgáltatón keresztül ment a teló szervizbe (telemax), szoftvert frissítettek és ennyi. Visszaküldték hibásan. Futárral ugyanide ment és javítva jött vissza....
Leírtam azt is, h nemrég visszakaptam javítatlanul.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.