2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Project CARS Club Hungary - teljes érdektelenség! Érdemes ezt erőltetni?

Írta: | Kulcsszavak: Project CARS

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Rouen Les Essarts * Formula B * 30 kör *

A vasárnapi versenyre hét jelentkező akadt összesen… A csoport létszáma: 83 fő. Csak összehasonlításképpen: Az Apex Online Racing legutóbbi bajnoki GT3-as futamán 19-en indultak el, és alig-egy-két kiesővel kellett számolniuk. Egy 45 körös futamon. Ehhez képest itt… A PRD-nél is 14-en voltak (nem hatan…), és a 30 kört mindenki teljesítette. XRL, Imola, 46 kör, 14 fő. Persze egyik sem magyar csoport. Á, inkább nem részletezem.

Szóval 6 induló, az első néhány körben négyen gyorsan fel is adták (odacsaptam, vezethetetlen az autó, stb. kifogásokkal). Ebből következik, hogy mindössze hárman maradtunk. Abból az egyik srác a későbbiek során sajnos lezúzta a verdáját, de legalább nem lépett le, a garázsban kivárta a verseny végét. Verseny… Nos, ketten köröztünk még a pályán, a mögöttem jövő a legvégére hozzávetőleg másfél kör lemaradásban volt úgy, hogy egyszer pusztán poénból kiálltam kereket cserélni. Egyáltalán nem volt rá szükség, de akkora előny mellett miért ne…

Hát ez volt vasárnap. Mindez, és a közelmúlt hasonló részvételi mutatókat produkáló eseményei arra sarkalltak, hogy kissé átrendezzem, ésszerűbbé tegyem az egész rendszert. Mostantól kezdve a szerdai futamok kizárólag akkor lesznek megtartva, ha minimum nyolcan jelzik részvételi szándékukat, a vasárnapiakra pedig csak akkor kerül sor, ha legalább tízen eljönnek rá. Ha nincs meg a minimum létszám, az eseményre nem kerül sor, hiszen ki akarja a saját idejét rabolni azzal, hogy két-három emberrel teljesítsen komolyabb távokat…

A videót a tökéletes érdektelenség okán – nem történik benne semmi, csak megyek és kész – alaposan megvágtam.

Hozzászólások

(#1) Bird


Bird
addikt

Szerintem annyira réteg játék, hogy ez így nehéz lesz.... :( :R

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#2) ncc1701


ncc1701
veterán

Irígylem a problémáidat.

(#3) BoB


BoB
veterán

Miért nem játszol inkább nemzetközi közösségben?

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#4) zolee5016


zolee5016
őstag

Én is sokat P-Cars-ozom single itthon....3 évet toltam a Grid-et online..Syriusékkal....csak a maggal volt érdemes játszani a többi ,vagy csal,vagy zúzdára megy.....elment a kedvem az online mókától...
Igaz kipróbálnám szívesem magam élesbe is,de az a baj,hogyha hibázol akkor véged,vagy ha más hibájából esel ki akkor is.....és nincs visszaút....nem szállhatsz be újra....anno ezt sokat taglaltuk....nem lenne hülyeség ha baleset után körhátránnyal akár,de pit-ből mehetnél tovább....többen mennének szerintem versenyezni,főleg hosszabb futamokra.....

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#5) #96349952


#96349952
törölt tag

Bird: Oké, rétegjáték. Aláírom ha kell. De minek lép be valaki egy rétegjáték csoportjába, ha utána pont nulla aktivítást mutat hónapokon át? Ez számomra érthetetlen…

bob.zxr: Lehet az lesz a vége, hogy feladom ezt az ügyet és beállok valamelyik népesebb külföld gárdába. Kezdetnek jelentkeztem egy Formula C ligába, ott csütörtökön „debütálok”, hát majd meglátjuk ott mi lesz, aztán nézek még egyéb lehetőségek után. Még az iRacingen gondolkodom, de az meg nagyon drága, viszont ott legalább zajlik az élet. Ha rászánom magam, lehet, hogy nyár végén átnyergelek arra.

zolee5016: Ez már csak ilyen. Minimális, napi fél órás gyakorlással azért már lehet egy bizonyos szintre eljutni, amikor nagymértékben csak rajtad múlik, hogy hogyan teljesítesz. A hibázásokat egy bizonyos „rutin” (?) fölött már nagyon csekély szintre le lehet vinni, és ehhez sem kell feltétlenül órákat kockulni. Csalók ebben a játékban egyébként nincsenek.

(#6) Kisgépkezelő


Kisgépkezelő
senior tag

Én kipróbáltam a futamot offline botok ellen, de csak szenvedtem mint disznó a jégen. PC-n egy PS4-es kontrollerrel alig bírtam tartani az ideális ívet azokban a hosszú elnyújtott kanyarokban. Rossz esetben már a kanyarban elúsztam miközben enyhén szinuszos mozgással próbáltam legalább közelítőleg belőni az irányt, vagy az utána következő kanyarba érkeztem olyan rossz pozícióban, hogy vagy állóra kellett szinte fékeznem, vagy kisodródtam, az meg egyből szívás mert bukótér nem igazán volt a pályán. Igazából nekem már egy Ford Focussal sem nagyon sikerült Rouenben pályán maradni, pedig azért az szinte hétköznapi autó, amihez hasonlót mindenki vezetett már.
Nem vagyok nagy szimulátoros, de azért Hockenheimringen, vagy Monzában pályán tudom tartani a gépet, vagy ha elvétem legalább van annyi hely, hogy összeszedjem magam. Viszont ahogy néztem ezt a versenyeteket, (vagy legalábbis részleteket belőle) nekem úgy tűnt, hogy nem az a gond, hogy folyton te vagy az első, hanem az, hogy a többségnek arra se volt esélye, hogy egy tisztességes utolsó helyet szerezzen. Kell az embernek valami sikerélmény ahhoz, hogy élvezze azt a fél órát amit rászán a dologra, de így ahogy nézem neked se jut belőle, meg annak sem aki az első pár körben odaveri az autót, vagy lekörözöd öt perc után.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.