2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Project CARS Club Hungary - Monza - GT3 - Futam összefoglaló videóval

Írta: | Kulcsszavak: project cars

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Nem egészen így képzeltem el ezt a versenyt, legalábbis a második felét egészen biztosan nem. Úgy nagy általánosságban elégedett voltam az időmérős leggyorsabb körömmel, a legjobbkor futottam meg a saját legjobb időmet, a 3. helyre volt elég, ami figyelembe véve azt a tényt, hogy gyakorlatilag gyári setuppal mentem, nem is olyan rossz. (A benzin mennyiségen állítottam, a hátsó szárnyat levettem 4-ről 3-ra, a radiatort 45-ről 40-re és ennyi.) A rajt utáni kavarodás borítékolható volt, persze nem maradtam ki belőle teljesen, de voltak, akik sokkal rosszabbul jártak. Különösebb izgalmak nem fordultak elő, nagy csatározások sem, Dohit próbáltam magam mögött tartani amíg csak lehetett, de annyival gyorsabb volt, hogy hülyeség lett volna túlzásba vinni a védekezést. Legalább nem egy kanyar kellős közepén autózott körbe. :D Voltak nálam gyorsabbak, igazából ha nagyon reális akarok lenni, akkor kevesebb szerencsével és kilépővel a negyedik-ötödik pozíció lehetett volna a legjobb amennyiben mindenki egyenletesen tudja hozni a formáját. De persze többen hibáztak, én azért odafigyeltem, és kisebb elfékezéseken meg egy-két minimális pályaelhagyáson kívül nem volt problémám.

Az egyik viszont igen felbosszantott. A parabolicából kifelé jövet kissé kijjebb sodródtam a keleténél, ezt a program pályaelhagyásnak vélte és máris megbüntetett egy 5 másodperces lassításra. Addig a 3. helyen autóztam, ami igazából a 2. volt, mivel előttem egy Ginettával voltak, amit csak idő kérdése volt megelőzni. Azonban így Gonzo minden nehézség nélkül megelőzhetett és miután legyűrte a Ginettát, megszerezte a második helyet. Ezen azért keményen bosszankodtam egy sort…

Volt egy giga-extra laggom is, itt röpke 3-4 másodpercet vett el tőlem a játék, ennek sem örültem olyan nagyon, de persze már az is valami, hogy egy ekkora, több másodperces befagyás után még észhez tudott térni és folytathattam volna a versenyt.

Sajnos nem mindenkinek kellett új gumikért kiállnia, én viszont az elejétől fogva így terveztem, ezért aztán ezzel is sikerült elém kerülnie pl. kishubinak, aki előtte több mint 20 másodperces hátrányban autózott mögöttem. Végül kb. 15 másodperces előnnyel ért elsőként a célba, vagyis jóval kevesebb, mint egy kiállásnyi idővel. Ha úgy alakul, ahogy az elején elképzeltem, akkor harcolhattam volna érdemben az első helyért, de a 2. biztosan meglett volna. Azt továbbra sem értem, hogy lehetett ezt a futamot kiállás-kerékcsere nélkül megúszni, de mindegy is.

Nagyon komoly incidensekről a magam részéről nem tudok beszámolni, persze másokkal történtek esetek, azt majd ők kitárgyalják egymás között, ha akarják. Az én nézőpontomból ha volt is némi meggondolatlanság egyesek részéről, a futam fair keretek között zajlott el, szerencsére a 11 indulóból csak hárman léptek le, és valahogy érezni lehetett, hogy kezd összeszokni ez a kis társaság.

Szerintem most lesz időm csinálni egy külső nézetes futam-összefoglalót, ha tényleg nekilátok és végzek vele, azt is ki fogom tenni.

Ha van kedved csatlakozni hozzánk, itt megteheted!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.