Megjött. Összeraktam. Szívtam vele. Imádom. Ez egy állat!
Akár lehetne ennyi ez a bejegyzés, mert ebben a pár szóban minden benne. De azért nem hagyom ennyibe a dolgot.
Szóval, tudjátok, már aki olvassa eme elborult bejegyzéseimet, végre megérkezett a várva vár giga Fanatec szettem! Nem is tudom honnan kezdjem el.
Talán a rendeléstől. Onnantól jó lesz!
Szóval, Szeptember 24-én megrendeltem délután a Fanatec honlapjáról a motyót.
25-én kaptam egy mailt, hogy a csomagot összekészítik és átadják a "warehouse"-nak és majd küldik. Rendben, csináljátok, de már itt kéne legyen, mert nem bírok magammal. Kaptam egy mailt, hogy nézzem a spam mappát is akár, mert a csomagnak a nyomkövetésének a számát lehet ott fogom megtalálni.
Oké.
Nem jött oda semmi se. Tegnap édesanyámnak szóltam, ha netán egy fekete autó, UPS felirattal megjelenik és nekem hoz csomagot, el ne zavard... Hozz egy pár motyót. (itt még nem tudtam semmit.) Ez olyan 7 körül volt reggel. 7:30 emailem jött. A UPS hogy holnap (30-án) hozza a nap vége felé a csomagot!
Zsír! Akkor itt van de nem jött email németből, hogy feladták és itt a nyomkövetési szám. Sebaj, már itt van az országban ez a lényeg. El mentem dolgozni és 10 után édesanyám küldi a képet, hogy itt a nem kevés doboz"...
Fülig érő száj, megjött!
Szóval hazaértem és fogadott egy pár doboz! Kibontottam őket és lőttem is képet a szép kis packról egy képet!
Akkor hol is kezdjek neki... Jött az okoskodás, mivel kellene kezdeni. Úgy döntöttem, hogy elsőnek a Base-t rakom fel a helyére, mert ahhoz kell igazítanom az ülést, a pedálokat, mindent.
Doboz kibont, és a csodálkozás kiült az arcomra. Ez baromi minőségi csomagolás. Le a kalappal!
Benne volt minden ami kell. Még több is. Az angol dugót is küldték vele. Na mindegy. Ez jár hozzá.
Szóval, akkor felrakom GT Omega cockpitre. A csavarok a Fana dobozban, 3 Csavar kellett hozzá.
Alapból a kiegészítő fent volt a base alatt, nem kellett vele szenvedni. Nem tudom a pontos nevét, de a kormány állás szögét változtatja. Kicsit megdönti.
Mindegy, 3 csavar becsavar, nem volt nagy matek hova kell raknom, mert csak egy helyre tudtam rakni így még ez nekem is ment. Ez megvolt, jöhet az usb kábel és a tápegység.
Összedugtam a rendszer telepített is valami drivert hozzá. Előtte már egy Fana driver csomagot leszedtem a cuccokhoz, hogy ne kelljen majd ilyenkor keresgélni, szóval a gyári driver fel is ment. Újraindítás és mehet a beállítás. Elsőnek a firmware-t kell frissíteni amit a leírásba is kér a Fanatec.
Szóval a frissítés megvolt, jöhet a következő lépés.
Hirdetés
Hát akkor legyen a Podium hub, A gombok, váltó fülek és a kormány összelegózása.
Hát jön a szívás faktor is...
Szóval minden mai kell kibontottam és jöhet a legó.
Itt még nem volt gond. A podium kicsomagol, 3 csavar fogja középen a műanyagot. 4 csatlakozó van benne. 2 a váltónak, 2 a gomboknak.
Itt semmi extra nem volt, kivéve a helyszűkét, mert az viszont volt.
Jött a kormány. Ez egy OMP replika kormány. Kaptam hozzá csavarokat azzal lett összerakva a Hub-ra.
A szívás rész itt jött. a Podium meg a kormány közé kellett alátétet rakni. Ezzel nem volt gond.
A gomboknál nem kellettek az alátétek értelem szerűen ez is okés volt. Na igen, "meghúztam" a gomboknál a csavarokat és elforogtak a podium meg a kormány között. Remek, ez így nem jó. Jöttek a Youtube videók. Mindenki csak meghúzta a csavart és jó volt nekik. Én meghúztam semmi. Elforog....
Remek gondoltam, itt megakadok és annyi...
A lényeg annyi, hogy nem meghúzni kell a csavarokat, hanem hülyére tépni és akkor nem fog elforogni...
Rendben ez is pipa...
Jah még annyit, hogy aki MAGNETIC féle váltót vesz, az legyen észen, mert nekem minden csavart összeszedett az asztalról...
Szóval, kormány pipa. Mehet a Base-re.
Itt már előkerültek a színes gombok meg a matricák is.
Mivel én 99%-ban rallyt játszom, csak néhány gombra van szükségem. Azért nem is vettem Xbox hub-ot mert nekem nem kell annyi funkció hozzá. Így ez 10 euróval lett olcsóbb, mintha hub-ot vettem volna.
Nem tétel, nincs rá szükségem.
Ez a gyors csatlakozó a Fanatec-nek állat dolog! Imádom. Én mondjuk a csavarral is rögzítettem, mert nincs másik kormányom, így hosszú távra ajánlott használni hozzá.
Szóval, podium hub felpattint, driver letölt, telepítése, és update neki. Simán felismerte a kormányt vagyis a Hub-ot. A gombok teljesen jól működnek. Váltó fülek működnek.
Itt már fáradt voltam mert igen csak este 9 fele járt az idő.
A pedál még hátra volt és azt hagytam is. Majd holnap...
Hát annyira sikerült, hogy reggel 3 órakkor neki is álltam a pedálnak.
Erről nem csináltam fotókat. Csak reggel. Kapott a pedálsor egy Brake és Damper kit-tet.
Faszántosak. A brake kit menjen a picsába ha már itt járok...
Naívan nekiállok hogy majd beállítom HARD-ra a féket, "áá jó lesz az" ... Aha... Jó.
Kétszer szedtem szét, mert nem hogy fékezni, de benyomni is alig lehetett.
Felcsavaroztam a cockpitre, kipróbáltam szinte semmi... Brutális... Vagy én vagyok gyenge..
(Hozzáteszem ez már megint a szívás része a dolognak mert leszedni stb... )
Szóval leszedtem (nagy örömömre), kicserélni az Elastomer rugókat, bezsírozni megint stb.
Táblázat:
Megjegyzem, hogy most SOFT-ra van rakva és meg mindíg rohadt erősen kell nyomni a pedált. Szóval ez már nem egy G25 kategória...
Sajnos ide nem fényképeztem le a dobozokat így nem tudom berakni a képeket... Sorry.
A pedálon annyit változtattam, hogy a D alakú taposókat raktam fel. Elsőnek mind a 3-at kicseréltem, de később a fék megkapta a "gyári" alap taposót, ami jóval nagyobb.
Egy, jobban tetszik, kettő, jobb a lábnak hogy a nagy erőt nem azon a kis keskeny felületre adod le.
Szóval ez lett rajta még változtatva.
Ezek után, jöhetett a felszerelés megint és a próba. Visszaugrok az időbe és az első próbálkozásnál fel lett rakva neki is a driver, frissítése megvolt. Annyi, hogy a pedálsor nem a base-be kapott helyet, hanem usb-be ment bele a gépbe közvetlenül.
Szóval próba. Annyit állítottam be, hogy ne 900 fokot forduljon, hanem 540-et. Nekem rallyba ez tökéletes.
Dirt rally indítása és a megdöbbenés, hogy mennyire más a "nagy" kormány egy G25 után.
Ezen még mindíg nem tettem túl magam...
Állat. Szóval pálya kiválaszt, autó kiválaszt és go!
Iszonyúan furcsa. Újra meg kell tanulnom vele játszani. Az erők a kormányon, a gáz pedál adagolhatósága, a féknek az ereje, hogy izomból nyomni kell. Imádom.
Most így néz ki a komplett szett!
A kormány beállításokkal még mind windowson belül és játékon/játékokon belül szenvedek. Kell egy kevés idő mire szépen behangolok mindent. De hát lesz rá idöm most már...
Szó ami szó, nem bántam meg a cserét. Igaz, nem kevés dollárba van, de megérte. Teljesen más mint egy Logitech szett.
Köszönöm hogy elolvastad!