2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Deal with me

Írta: | Kulcsszavak: deal

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Hitchhiker's Guide to the Deal

0. Posta csak nagyon ritkán opció, ez esetben a hírdetésben ezt jelzem.

1. Nem vagyok számítástechnikai szaküzlet.

- Magánszemélyként árulom azokat a használt alkatrészeket, amelyekre már nincs szükségem. Nem az a főállásom, hogy eladjam az általam árult termékeket. Kérlek ezt vedd figyelembe.

2. Nincs saját ügyfél-szolgálatom.

- Van saját életem, ezért nem vagyok éjjel-nappal elérhető a nap 24 órájában. Nekem is megvan a magam dolga, ami nem mindig összeegyeztethető azzal, hogy a vevő mikor ér rá írni/telefonálni. Eladás esetén igyekszem a lehető leggyorsabban válaszolni bármilyen felmerülő kérdésre, illetve telefonközeleben lenni, amikor csak tudok.

3. Nincs saját futárszolgálatom.
Csak a megadott helyszínen történő átadás, Kivétel abban az esetben, ha útba esik a vevő számára preferált helyszín.

- Ritka, de van, hogy elmegyek mondjuk a város másik végébe átadni az eladni kívánt terméket. Igyekszem rugalmasan kezelni az átadást, de nincs időm arra, hogy órákat töltsek el a termék utaztatásával. 30-40 ezres tétel felett szabadidőmtől függően próbálom rugalmasan kezelni a dolgot.
Nagyobb érdeklődés esetén azt részesítem előnyben, ha valaki eljön a termékért.

4. Prioritás:
1. Eljön érte személyesen
2. Valaki elviszi a meghirdetett áron
3. Azonnal elvinné (ez első is lehet, abban az esetben, ha sürgős nekem)

5. Ráutaló magatartás
Többször is előfordult, hogy valaki érdeklődött valamelyik termék iránt, majd reflexből lejegeltem. Napok teltek el és nem jött semmi válasz, vagy jött 2 nap múlva, hogy mégsem kéri. Ezért mindig az az első, aki konkrét vételi szándékkal ír nekem.

Ezért ha meg szeretnéd vásárolni az általam árult terméket, a levelet ennek függvényében fogalmazd meg kérlek.
Pl.

Szia,

Elvinném a kártyát, amennyiben még aktuális.
Ekkor és ekkor lenne jó nekem itt és itt, vagy nálad ekkor és ekkor.
Telefonszámom: 06-XX-...

GYIK (Gyatra Ismételt Kérdések)
K: Miért adod el?
V: Mert már nincs rá szükségem.?

Fél évente ránézek, hogy egy adott alkatrészem (főleg, ha garanciaidő végéhez közelít), milyen áron fut az apróhirdetések között. Ha drasztikusan megy lefelé az ára, van, hogy azonnal eladósorba teszem még, akkor is, ha nincs szükségem nagyobb kapacitásra az adott pillanatban

(Csak Battlefield 5/1-el és COD-dal játszom online, így ehhez mérten tartom a gépet valami elfogadható szinten)

K: Garancia van rá?
V:
- Ha kiírtam van.
- Ha nem, akkor nincs.

Általában igyekszem kipróbálási lehetőséget biztosítani. Az én érdekem is így kívánja.

K: Minek veszel akkorát?
V: Te minek veszel ekkorát?

K: Engedsz a feléből?
V: Igen. A kézbesítési díj felét elengedem, ami 0 Ft.

Amennyiben az ár alkuképes, nyilván engedek belőle. Azonban az esetek döntő részében az állapot, és egyéb paraméterek alapján (például az itt árult azonos termékek árai, és azok állapota alapján) igyekszem mindkét félnek elfogadható árat meghatározni.

Nem vagyok saját magam ellensége. Ha a legkisebb esélyét látom, hogy valami probléma lehet az általam eladni kívánt termékkel, arra a leírásban figyelmeztetem a vevőt és az árat is ennek megfelelően szabom meg. (Még nem volt ilyen szerencsére. kopp-kopp)

Bármi előfordulhat. Nincs olyan alkatrész, ami előbb vagy utóbb el ne romlana. Előfordulhat, hogy kipróbálás nélkül adok oda valamit (valahol a Metróban, stb. találkozunk), de mire a leendő tulaj kipróbálná már nem működik. Kérlek ilyenkor még véletlenül se kezdj azzal, hogy persze, mert biztos nem is működött, és egy ócska vackot adtál el nekem. kopp-kopp

A felsoroltakra való tekintettel hidd el, hogy a cél mindkettőnk elégedettsége.
Én azért, mert sikerült eladnom egy terméket és nem áll benne a pénz, de legfőképp nem foglalja a helyet. A vevő pedig ugyanolyan örömmel használhatja tovább, mint ahogy én is használtam. És mindezt az eredeti árnál olcsóbban. Mindenki örül. Nekem nem szolgálja érdekem, hogy ismét találkozgassak (esetleg a világ végén), hogy telefonokat fogadjak nyakra-főre, mert valami probléma van vele. kopp-kopp

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.