Ezt is megéltük: [link]
Recenzió
Pár ponton belekötnék a cikkbe. Egyrészt, amit a fogyasztásról ír, hülyeség, tapasztalatból mondom. Városban, dugóban, klímával simán bepuszil 16 litert, de pályán nem 14-16 litert eszik, hanem 10-et. Stabilan, fixen. Téli gumaccal 11-et, na.
A szelephézagolásban igaza van, a belsején valóban látszik a 15 év, de messze nem annyira, mint bármilyen más kocsiban: döbbenetes az anyaghasználat, tuti valami űrtechnikával génkezelt bőrt tettek bele. Rezgés: ki kell cserélni a motortartó gumibakokat és megszűnik, szintén tapasztalat. Illetve nálam elég volt ennyi, szerencsére. Ja, kipörgésgátló is van benne, mindegyikben.
A szerző Saabjához hasonlítani pedig botorság. A megbízhatóság nem egy kategória, de a csend és a ''méltóságteljesség'' sem. Nem egy pályán fociznak, a Saab egy baromi jó középkategóriás kocsi, az LS pedig luxusautó. Újkori áruk között is ott figyel egy kétszeres szorzó.
No mindegy, jó volt látni a verdám kvázi ikertesóját :-)
ez lett volna a kérdésem, de ezekszerint nem a te autód volt a tesztalany.
a totalcarosok valahogy mindent képesek lehúzni, ami nem 9000-es Turbo vagy MX-5.
nekem a kedvencem az volt amikor kitalálták hogy a VW kék műszerfalvilágítása rontja a szemet. - rohadt egy banda.
a lexusok akkor is jók, mégha nemis hondák vagy saabok szeretem őket, volt szerencsém halálra félni magam egy GS 430 anyósülésén