2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Suzuki- a mi autónk :)

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A 15 éves, Ferraripiros ( :DDD ) csodaautónknak lejárt a műszakija. 2 éve, 13 évesen került hozzánk, azóta tettünk bele 40ezer km-t. Kicsit kellett rá a 2 év alatt költeni, mert egyszer ki kellett cserélni benne a komplett hűtést, meg olajteknő- tömítés- csere volt, és még pár apróság. Szóval szerintem teljesen átlagos.
De azért a műszakis átvizsgálásra félve vittük. Fel voltunk készülve rá, hogy lesz egy pár cserélnivaló, és minimum 30ezerre saccoltuk a költségeket, a vizsga árát nem számolva. Na elmondom, milyen hibákat állapítottak meg nála:
- kiégett a rendszámtábla- világítás
- nem működött a jobb oldali helyzetjelző
- a vezetőoldali ablaktekerő le volt törve, s így nem mehet át a vizsgán.

2000 Ft-ot kellett rákölteni a 15 éves autóra, akit azért nyúztunk rendesen a 2 év alatt :C (Előtte meg ki tudja... 38 ezer km-t mutatott a számlálója, mikor megvettük, de mivel csak 5 számjegyes, így nem tudni, hogy 138, vagy esetleg 238...)
Szóval iszonyú büszkák vagyunk Suzyra, ő a legjobb fej autó a világon :))

Igen, tudom, hogy ha koccannánk 50-nel, akkor is könnyen lehet, hogy meghalnánk benne, de ez most nem az a bejegyzés.

Hozzászólások

(#1) niti


niti
aktív tag

Subidubidú :))

(#2) lorenzen


lorenzen
aktív tag

"..ha koccannánk 50-nel, akkor is könnyen lehet, hogy meghalnánk benne.."

Ha eddig nem karamboloztak vele, akkor nem lenne ennyire súlyos a következmény. Ezek az autók már úgy vannak tervezve mint ahogyan a tojáshéj működik. Hatalmas erőket tud elnyelni, de csak egyszer. 4 darab tojás elbírja egy autó súlyát, megfelelő tojástartók használatával.

Adj vért, életet adsz!! (Az aláírás, a vámpírok támogatásával jöhetett létre.)

(#3) Ice!?


Ice!?
őstag

"Igen, tudom, hogy ha koccannánk 50-nel, akkor is könnyen lehet, hogy meghalnánk benne, de ez most nem az a bejegyzés." - Ez aranyos volt.:D

(#4) <NewL>


<NewL>
addikt

Motorikusan a legjobb autó,annyira igénytelen ,hogy az már nem igaz. Benzin meg olaj néha néha meg gumi rá és csöcs.

97-ben vettünk anyának egy 3 ajtós swiftet. Most 180 ezer km van benne. Kapott benzint 95ös fölött nem,15-30 ezrenként olajat,változó mert 2x is elfelejtettük:D Meg 110K-nál egy téligumiszettet. Kb ennyi,legjobb!!!

+2x ablaktörlőlapátszettet előre,hátul még most sem kopott el:DDD

[ Szerkesztve ]

There's an app for that

(#5) tibi666 válasza lorenzen (#2) üzenetére


tibi666
senior tag

csak ez több mint 20 éves konstrukció...

(#6) keIdor válasza <NewL> (#4) üzenetére


keIdor
titán

180.000-ezret minden autó röhögve megy, ilyen 300.000 alatti km-ektől nem kell elájulni... majd ha 400.000 feletti is szépen megy, na akkor az már valami. (benzin)

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#7) tibi666 válasza <NewL> (#4) üzenetére


tibi666
senior tag

egy normális motornál alap, hogy nem kell rákölteni 180 ezer km-ig semmit.

a másik kedvencem, mikor azt taglalják, hogy milyen megbízható. mivel gyakorlatilag semmi, azaz semmi nincsen benne, ami kicsit is bonyolult szerkezet lenne, ezért nem meglepő az eredmény.

[ Szerkesztve ]

(#8) Samus


Samus
addikt

Én egy "full extrás" 1.3 Swift GLX-en tanultam. Nagyon tuti gép volt, csak a 60 lovacska pöppet kevésnek bizonyult mikor öten mentünk. Gázzal működött, egyébként három személlyel elég jól ment, húzott. Volt benne légzsák és manuális klíma (ami bekapcsolva érezhetően visszafogta a gépet). Kicsi volt, alig fértem el benne, de könnyen lehetett manőverezni. Két év alatt több mint 130 000 kilométer volt benne, úgy rendesen volt használva, de ugye tanulóautó. És még mindig megy. Szakadatlanul.

Nem szerettem a Suzukit. Most sem mondom, hogy imádom, számomra kicsit kényelmetlen (az új 1.3as 90 lovas Switfhez még nem volt szerencsém), de biztos, hogy igénytelen, ahogy írtátok. Bezin, olaj, néha gumiszett és egy sofőr.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#9) FPéter válasza tibi666 (#7) üzenetére


FPéter
aktív tag

Most összegezhetném, hogy mennyit kellett költeni 80e km alatti Opelre. Elektronika, motor, mindennel volt már baj. (Isuzu 1.7 DTi motor). Tréleren is volt már.

A családban lévő, 330 ezer km-t futott 16 éves Suzuki Swift ellenben még soha sehol nem rohadt le, semmit nem kellett cserélni az olajon, légszűrőn, gumiabroncsokon és kipufogódobon kívül. Tény, hogy egyszerű mint a bot, de tutira elvisz A-ból B-be, és végül is ez az autó lényege.

[ Szerkesztve ]

(#10) tibi666 válasza FPéter (#9) üzenetére


tibi666
senior tag

meg is van a véleményem az opelekről, halkan jegyzem meg. :)

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.