Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) niti


niti
aktív tag

Subidubidú :))

(#2) lorenzen


lorenzen
aktív tag

"..ha koccannánk 50-nel, akkor is könnyen lehet, hogy meghalnánk benne.."

Ha eddig nem karamboloztak vele, akkor nem lenne ennyire súlyos a következmény. Ezek az autók már úgy vannak tervezve mint ahogyan a tojáshéj működik. Hatalmas erőket tud elnyelni, de csak egyszer. 4 darab tojás elbírja egy autó súlyát, megfelelő tojástartók használatával.

Adj vért, életet adsz!! (Az aláírás, a vámpírok támogatásával jöhetett létre.)

(#3) Ice!?


Ice!?
őstag

"Igen, tudom, hogy ha koccannánk 50-nel, akkor is könnyen lehet, hogy meghalnánk benne, de ez most nem az a bejegyzés." - Ez aranyos volt.:D

(#4) <NewL>


<NewL>
addikt

Motorikusan a legjobb autó,annyira igénytelen ,hogy az már nem igaz. Benzin meg olaj néha néha meg gumi rá és csöcs.

97-ben vettünk anyának egy 3 ajtós swiftet. Most 180 ezer km van benne. Kapott benzint 95ös fölött nem,15-30 ezrenként olajat,változó mert 2x is elfelejtettük:D Meg 110K-nál egy téligumiszettet. Kb ennyi,legjobb!!!

+2x ablaktörlőlapátszettet előre,hátul még most sem kopott el:DDD

[ Szerkesztve ]

There's an app for that

(#5) tibi666 válasza lorenzen (#2) üzenetére


tibi666
senior tag

csak ez több mint 20 éves konstrukció...

(#6) keIdor válasza <NewL> (#4) üzenetére


keIdor
titán

180.000-ezret minden autó röhögve megy, ilyen 300.000 alatti km-ektől nem kell elájulni... majd ha 400.000 feletti is szépen megy, na akkor az már valami. (benzin)

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#7) tibi666 válasza <NewL> (#4) üzenetére


tibi666
senior tag

egy normális motornál alap, hogy nem kell rákölteni 180 ezer km-ig semmit.

a másik kedvencem, mikor azt taglalják, hogy milyen megbízható. mivel gyakorlatilag semmi, azaz semmi nincsen benne, ami kicsit is bonyolult szerkezet lenne, ezért nem meglepő az eredmény.

[ Szerkesztve ]

(#8) Samus


Samus
addikt

Én egy "full extrás" 1.3 Swift GLX-en tanultam. Nagyon tuti gép volt, csak a 60 lovacska pöppet kevésnek bizonyult mikor öten mentünk. Gázzal működött, egyébként három személlyel elég jól ment, húzott. Volt benne légzsák és manuális klíma (ami bekapcsolva érezhetően visszafogta a gépet). Kicsi volt, alig fértem el benne, de könnyen lehetett manőverezni. Két év alatt több mint 130 000 kilométer volt benne, úgy rendesen volt használva, de ugye tanulóautó. És még mindig megy. Szakadatlanul.

Nem szerettem a Suzukit. Most sem mondom, hogy imádom, számomra kicsit kényelmetlen (az új 1.3as 90 lovas Switfhez még nem volt szerencsém), de biztos, hogy igénytelen, ahogy írtátok. Bezin, olaj, néha gumiszett és egy sofőr.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#9) FPéter válasza tibi666 (#7) üzenetére


FPéter
aktív tag

Most összegezhetném, hogy mennyit kellett költeni 80e km alatti Opelre. Elektronika, motor, mindennel volt már baj. (Isuzu 1.7 DTi motor). Tréleren is volt már.

A családban lévő, 330 ezer km-t futott 16 éves Suzuki Swift ellenben még soha sehol nem rohadt le, semmit nem kellett cserélni az olajon, légszűrőn, gumiabroncsokon és kipufogódobon kívül. Tény, hogy egyszerű mint a bot, de tutira elvisz A-ból B-be, és végül is ez az autó lényege.

[ Szerkesztve ]

(#10) tibi666 válasza FPéter (#9) üzenetére


tibi666
senior tag

meg is van a véleményem az opelekről, halkan jegyzem meg. :)

(#11) FPéter válasza tibi666 (#10) üzenetére


FPéter
aktív tag

Hát azóta már nekem is :DDD

(#12) niti válasza keIdor (#6) üzenetére


niti
aktív tag

A kolléganőm Fabiáját az első alkalommal 93ezerért műszakiztatták. Oké, márkaszervízben, de akkor is. Valamit csak csináltak vele...
Nameg az egy dolog, hogy nem kéne (ideális esetben) költeni 180e km-ig semmit egy autóra, de lássuk be, ez azért az esetek többségében nem így szokott lenni.
De beszarás, hogy egy ilyen kis bejegyzésre is tudnak érkezni gonoszkodó kommentek :( (mondjuk ez inkább tibi666-ra vonatkozik)

[ Szerkesztve ]

(#13) FPéter válasza niti (#12) üzenetére


FPéter
aktív tag

Én nem látok a véleménynyilvánításában semmi gonoszat.

(#14) niti válasza FPéter (#13) üzenetére


niti
aktív tag

Akkor mondjuk ünneprontónak. De végülis mindegy is.

(#15) <NewL> válasza keIdor (#6) üzenetére


<NewL>
addikt

azt elfelejtettem írni ,hogy ezres:)
szóval egy ilyen kis köbcentis kisautótól ez már szép teljesítmény.

There's an app for that

(#16) k. válasza tibi666 (#10) üzenetére


k.
őstag

Nekem is, csak épp jó értelemben:((( .
Jó autok azok is ha normálisan odafigyelnek rá.Egyébként 2002 óta lettek igazán jók az újabb vezetőség alatt(azóta megint volt egy President csere az opelnél) de tényleg semmi baj velük...

Egyébként grat ehhez a 2000ft-os csodaszervizhez:D tényleg kemény mit ki-nem birnak azok a dögök.
Nekünk nagyon régen volt egy olyan-2001-2003- csak hát nekünkjöttek és totálkár.Ahogy hallottam helyreállitották- :( - és azóta is éli az életét valakinél.

(#17) mephi666 válasza k. (#16) üzenetére


mephi666
nagyúr

igen... minden jó, ha odafigyelnek rá... meg attól függ, hogy hogy bánnak az adott dologgal... itt lehet bármi: kocsi, motor, bicikli vagy bármilyen műszaki cucc... örülök, hogy Suzy ilyen jól tartja magát :K

munkatársam elég balfék, vett egy jó régi daewoo lanos-t... az a kocsi (nem akarok csúnyát mondani) de egy nagy trágyadomb... van, hogy havi szinten 30-40ezreket költ rá, mert mindig elcseszódik rajta valami... a fickó alapból spórolni akar mindenen, ezért megveszi a legolcsóbbat és jól meg is szívja... (meg mellesleg annyira távol áll tőle minden műszaki cikk, mint tőlem a tengerbiológia) de van 1 simson-ja is, ami szintén nagyon olcsó volt és legalább annyira sz@r is... nem értek a motorokhoz sem, de hallom rajta, hogy semmi nyomatékot nem ad le... húzza neki, mint a barom, de a gép nem megy :( azzal is heti rendszerességgel lerobban...
nekem biciklim van: 11éves koromban kaptam, most 26vagyok... ennyi idő alatt szerintem simán 40-50ezer kilómétert beletekertem... (vagy még többet... középsulis koromban nyaranta szinte napi szinten 100km-eket tekertem, ha rámjött) 1 garnitúra gumit cseréltem rajta, ülést, a hátsó tengelyben a racsnit meg pár bovdent... persze olajoztam mindig, ha kellett... hűen szolgál... meg is becsültem világéletemben... soha nem hagyott még cserben... pár tüskét összeszedtem már, de ez mindig bennevan a pakliban...

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#18) k. válasza mephi666 (#17) üzenetére


k.
őstag

Hajaj anyu régi céges autoja(kerek 2 évig volt meg mert annyira trágya volt hogy a fönök jóindulattal kicserélte egy VW polóra) háát szervizigényes volt.
Pl első nap apu hazahozta alap járaton rángatott a kocsi.
Aztáán néha magátol!!! kinyilt a központi zár pl mikor lent állt az utcán.Tehát elég kellemes volt.Aztána rádiója(grundig) a kezdettől fogva szar volt.Tehát volt probléma vele bőven.Mondjuk egyszer összetörték(kereszteződésben nem adták meg az elsőbbséget anya meg bele egy peugeotba).Na onnantol alig volt vele baj.Szerintem helyrerázta a cuccost a kis karambol.

(#19) aXXon


aXXon
senior tag

Érdekes, nekünk az ablaktekerőt leszámítva, ugyanezekkel szokott gondunk lenni :DDD

"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov

(#20) teleahocipöm


teleahocipöm
senior tag

Érdekes, hogy még izzót sem cseréltem a kocsiban soha, ellenben

(2002-es, Sedan) 50e Km -körül (még ha 100e lett volna benne) eltört a kipufogó cső pont ott ahol a katalizátorba megy, meg lett hegesztve.

Már tavaly óta kanyarodás közben (időnként) nyikorog valami elől, szervizben nézték, fékbetét, féktárcsa cserélve lett, de a nyikorgás csak nem szűnt meg.

Most egy hete a fordulatszámmérő döglött be, megnézettem az óra jó, állítólag a komputerből kapja a jelet, ott lehet a gubanc, na szép. Inkább az izzó csere. :F

Szakszervizbe nem akarom vinni az totál lehúzás.

Na hát tényleg teleahocipőm :W

(#21) aXXon válasza teleahocipöm (#20) üzenetére


aXXon
senior tag

Ha csak ennyi a problémád, akkor még mindig a Suzuki a király :)

Nekem 105ezernél tört el a hátsó dobnál, 1 liter pálinkáért hegesztették. Az is igaz, hogy 60ezres koráig garázsban állt, azaz 2006-ig. 93-as a gépsárkány...

"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov

(#22) 33as válasza FPéter (#9) üzenetére


33as
senior tag

Mondjuk alap (de szerintem most már te is tudod) Isuzu motorból csak a régebbi mechanikus adagolósat szabad megvenni! Az 1.7 D-Combo a világból kimegy!

MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot

(#23) teleahocipöm válasza aXXon (#21) üzenetére


teleahocipöm
senior tag

A hátsó dob az már régeben kilett cserélve, az gondoltam, hogy a katalizátor, ha mán ilyen drgága akkor rozsdamentes anyagbúl van, de legalább oldható rögzítéssel kapcsolódik a könyökhöz. Enyhén átgondolatlan tervezés.
Hát nekem ez is elég, menni megy ugyan, de jó lenne tudni a hiba okait, mert ez így kicsit bosszantó.

(#24) tkazmer válasza aXXon (#21) üzenetére


tkazmer
addikt

Ha csak ennyi a problémád, akkor még mindig a Suzuki a király
suzukinál sokkal komolyabb autók is hoznak ennél jobb eredményeket megbízhatóság terén:)

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#25) aXXon válasza tkazmer (#24) üzenetére


aXXon
senior tag

Biztos úgy van, de nem nagyon tudok a környezetemben másik 17 éves verdát, ami ilyen megbízható lenne, mint a mienk, illetve, hogy annyi lenne a műszaki felkészítés, hogy kicserélek pár ízzót, lemosom, aztán elmegyek vele a vizsgaállomásra. Vagy ha mégis, akkor azt nyilván nem nagyon használták az elmúlt 17 évben...

"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov

(#26) tkazmer válasza aXXon (#25) üzenetére


tkazmer
addikt

ez esetben félreértés történt, (én a környezetemben 17 éves autóról sem tudok), azt hittem, hogy a kolléga 2002-es autójára gondolsz, amin 50e km után már gondok jelentkeztek...

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#27) aXXon válasza tkazmer (#26) üzenetére


aXXon
senior tag

A kivétel erősíti a szabályt. De nézd meg Nitiék verdáját, vagy a mienket, meg még sok másikat és látható azért, hogy a régi Swift magasan viszi a megbízhatósági versenyben a pálmát... Az új sajnos már nem annyira megbízható.

"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov

(#28) Olcsi


Olcsi
senior tag

Up!:)
Az történt, hogy meghibásodott a kis suzy... Na nem ugy, mert hat ő egy suzuki... Igazabol csak a benzinmutatója. Tökéletesen nullán áll! Sajnos sokkal lentebb van a szokásosnál. :( Ezt meg lehet valahogyan javítani? Gondolom nem elektronikai probléma, mert hát ugye gyújtas nélkül is mutatja...:) Felakadhatott volna az úszó, vagy mi a fene van ott? Van valakinek ötlete?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.