Mert az a függőleges erőhatásoknak áll ellen. Pont olyanra, ha felborul vagy ráesik valami akkor ne roskadjon össze..
Itt viszont szemből jött az erő, konkrétan elnyírta keresztbe.
Asszem az indexen volt egy cikk, amiben elemzik részletesen, hogy mik lehettek a baleset okai. Most itt nem csak fizikális dolgokra gondolok, hanem arra, hogy pl ilyen esőben ilyen fos időben mért nem halasztják el a versenyt.
Mert azt kellett volna. A fene se akarja nézni ahogy safety car mögött indul a rajt, vagyhogy 2 percenkét be kell küldeni a safety cart és ott köröznek percekig semmi se történik stb...
De állítólag a szponzorok meg a komplett F1 óriásit bukna ha elhalasztanának egy ilyen versenyt, azért erőltetik kb mindenképpen az indulást. Tájfun vagy jégeső, tökmindegy... És ez szomorú.
Sok sok éve talán Brazíliában volt egy hasonló verseny, amikor még Baungartner is versenyzett... Na ott kb a 22 versenyzőből 8 ért be. Két percenként biztonsági autó meg leállás és várták az eső végét stb..
Semmi értelme az egésznek.