Zavar hogy a tegnap garanciából visszakapott A4Tech X7 egerem tele van mély karcokkal, ütődésekkel, kopásokkal mintha valaki 3 évig használta volna.
A bal oldali gumírozott ujjtámasz tiszta sár (???) az alján a teflon bevonat pedig jobb oldalon fel van jőve.. Én hülye előbb írtam alá a papírt hogy átvettem mint megnéztem volna magát az egeret.. Mondom a srácnak ez így nem lesz jó, én így nem viszem el.. Mondom neki a problémát, én nem így hoztam ide, és így nem is fogom elvinni.. Gyerekek.. Elkezd velem üvöltözni hogy én ne gyanúsítgassam őket hogy tönkretették az egeremet, és hogy bizonyítsam be hogy én szépen, kifogástalan állapotban vittem oda... Mondom ok, bebizonyítom, küldök az Email-t a képekkel amiket azelőtt csináltam hogy behoztam. Azt mondja azokat nem fogadják el, mert nem tudom bebizonyítani mikor csináltam.. Hát mondom ez akkor sem lesz jó.. Azt erre visszavág..: Én is most pucolom azt az egeret amit te kölcsönegérként kaptál mert olyan redvás mint az állat.. Hát mondom barátom az elég lehetetlen, maximum még poros lehet, de az sem mert bent volt egy dobozba a szekrényen, és nem használtam.. Hát ezzel ő nem tud mit csinálni..
Mondom srácok! Inkább beszélgessünk arról ti ezt hogy fogjátok kijavítani.. Hát ők sehogy, maximum azt tudják tenni hogy visszaküldik a nagykerbe, nagyker visszaküldi a szervizbe és ők talán(!!!) kicserélik a burkolatot, de szerinte nem érdemes mert úgysem fogják.. Merthogy nincs bizonyítékom.. De mondom nektek sincs! Hát ezzel megint nem tud mit csinálni.. Elpakoltam a cuccot, betettem a táskába, kinyitottam az ajtót, és úgy köszöntem el hogy ennek még nincs vége..
Mit tehetek ilyenkor? Ha belegondolok tényleg igazuk van, nem tudom bizonyítani hogy én szép állapotban vittem oda az egeret, de ők sem tudják bizonyítani hogy nem ők voltak.. A mindig a vevőnek van igaza effektus ilyenkor nem érvényes vagy mi van?
Mélységesen felháborít az ahogy beszélt velem, így nem leszek az Unitel Computer törzsvásárlója..