2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Samsung dual SIM problémák

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sziasztok!

Leírom ide mit tapasztalok, hátha valakinek van ötlete.

Adott három telefon: Samsung Galaxy S20+ (SM-G986B/DS), S22 Ultra (SM-S908B/DS) és Z Fold 3 (SM-F926B/DS). Mindhárom a Vodafone-tól van, dual SIM-es vátozatok. Tegnap délig mindhárom normálisan üzemelt, Vodafone+Yettel fizikai SIM-mel. Azóta viszont nem megy rajtuk a Yettel-es mobil adat. A SIM-et kipróbáltam egy Yettel függő másik készülékben, ott működik rendesen, illetve kipróbáltam egy második Yettel fizikai SIM-et is, a Samsungok azzal sem hajlandóak mobiladat-kapcsolatot létesíteni. Viszont a hanghívás működik, plusz felvettem rájuk egy Yettel eSIM-et, az működik rendesen, van hang- és adatkapcsolat is.

Felhívtam ma a Vodafone-t, hogy esetleg változtattak-e ők valamit, azt mondták hogy nem, plusz távolról nem is igazán lehet ilyen fél-függővé tenni a készülékeket, plusz akkor gondolom kiírnának valami hibát a Yettel-es SIM-re, meg a hanghívás sem menne.

Bárkinek ötlet? Vagy esetleg hasonló tapasztalat?

Hozzászólások

(#1) pepe091


pepe091
MODERÁTOR

Múltkor hasonlóan jártam egy A70-nel, a Yetteles kártya az istenért sem akart netre kapcsolódni, visszaállítottam a hozzáférési pontokat, újból letöltötte azokat és működött.

(#2) domos válasza pepe091 (#1) üzenetére


domos
senior tag

Köszi, megoldódott, simán sz*r volt a SIM.

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.